لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

منابع کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی

منابع کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی

معمولا آذر ماه که می شود خیلی از افراد که به تحصیل اهمیت می دهند و تمایل دارند به مقاطع بالا تر بروند به دنبال ثبت نام کنکور ارشد می روند. چنان چه شما نیز جز این دسته از افرادی هستید که قصد دارید در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنید با ما همراه باشید تا یک نگاهی به منابع کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی بیندازیم.

بهتر است خدمتتان عرض کنیم این که بدانید چه منابعی را تهیه کنید به شما کمک می کند که تمام دروس را نخوانید و تنها مباحث و مطالب مهم و ضروری را مطالعه کنید.  لازم به ذکر است که برخی دروس ضریب بالا تری دارند و شما می توانید با بیش تر متمرکز شدن بر روی آن ها خود را چندین قدم از رقیب های خود جلو تر بدانید.

  اگر زمان زیادی در اختیار دارید می توانید با یک برنامه ریزی دقیق تمام کار های خود را پیش ببرید. ما در ادامه ی مقاله به معرفی منابع کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی و منابع تست این رشته می پردازیم پس با کنکور مشاور همراه باشید.

پیشنهاد ما به شما:منابع کنکور کارشناسی ارشد باکتری شناسی دامپزشکی

در اسرع وقت این کتاب ها را تهیه کنید

شما باید در روز کنکور به چندین سوال و با سر فصل های گوناگون پاسخ بدهید. لازم به ذکر است که پاسخ به هر کدام از این سر فصل ها شما را به گرایش های مختلف سوق می دهد پس بهتر است که از همین ابتدا گرایش مد نظر خود را انتخاب کنید و بیش تر تمرکز خود را بر روی آن سر فصل ها بگذارید.

  • بیوشیمی : برای این سر فصل می توانید هر دو جلد اصول و کاربرد های رضا محمدی را مطالعه کنید.
  • شیمی آلی: برای پاسخ دهی به سوالات این سر فصل نیز می توانید سه جلد از موریسون را مطالعه کنید.
  • شیمی عمومی: برای پاسخ دهی به این بخش بهتر است که به سراغ دو جلد از چارلز مورتیمر بروید.
  • زبان عمومی: کتاب زبان گرامر شهاب اناری و یا کتاب گرامر انگلیسی عباس فرزام را بخوانید به علاوه کتاب ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی
  • زیست شناسی: اگر مایل هستید به بیش تر سوالات این فصل پاسخ بدهید می توانید کتاب لودکیش را تهیه کنید.
منابع کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی
منابع کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی

منبع تست بیوشیمی بالینی

بهتر است که بعد از این که درس نامه ها را مطالعه کردید خود را با آزمون سال های قبل محک بزنید. ما در این بخش تعدادی منبع را برای تست زنی به شما معرفی می کنیم که در کنار دیگر منابعی که در اختیار دارید یک نگاهی هم به این منابع بیندازید. برای بیوشیمی  از تست گنجینه سوال های بیوشیمی دکتر جعفر نژاد استفاده کنید.

  اگر می خواهید به سوالات شیمی عمومی پاسخ بدهید لازم نیست به سراغ کتاب های سنگین و حجیم بروید شما می توانید از تست های دوران دبیرستان و پیش دانشگاهی مبتکران استفاده کنید.  کتاب شیمی آلی دکتر نادری نیز گزینه ی خوبی برای تست زنی شیمی آلی است.

بهترین گزینه برای تقویت پاسخ دهی به سوالات زبان این است که شما به سراغ تست سال های گذشته بروید زیرا اکثر مواقع این سوالات شبیه به سال های گذشته هستند. یکی از اصلی ترین و سرنوشت ساز ترین درس ها در کنکور ارشد بیوشیمی بالینی درس زیست شناسی است شما می توانید به سراغ مجموعه تست های طبقه بندی شده دکتر مصطفی عبادی بروید و قدرت تست زنی خود را بالا ببرید.

نکته ی آخر درباره منابع کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی

تا به این جا در رابطه با منابع صحبت کردیم که در واقع اولین گام برای موفقیت بودند صحبت کردیم حال به سراغ مرحله ی بعد می رویم . مرحله ی بعد این است که یک مشاور کار کشته پیدا کنید.  خیلی از افراد مدعی هستند که می توانند در این راستا شما را راهنمایی کنند اما این گونه نیست.

حواستان باشد که شما وقت زیادی برای هدر دادن ندارید و باید با کسانی همکاری کنید که در کار خود بهتر باشد و زمان شما را تلف نکند و یک برنامه ریزی اصولی برای شما انجام دهد و در امر منابع نیز شما را بیش تر راهنمایی کند تعلل را کنار بگذارید و همین حالا نسبت به پیدا کردن این منابع اقدام کنید .

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید