لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

همین حالا وقت مشاوره خود را رزرو کنید 👈

مشاوره کنکور تجربی

کنکور تجربی مهم ترین و پر تقاضا ترین کنکور در چند سال اخیر به شمار میرود و داوطلبان زیادی برای رسیدن به رویای پزشکی حتی بعد از سال ها دوری از درس دوباره تصمیم به شرکت در کنکور سراسری میگیرند. در این بین مشاوره کنکور تجربی بصورت حرفه ای و اصولی کمک زیادی به شما میکند.

اهمیت استفاده از مشاوره کنکور تجربی برای موفقیت در کنکور

کنکور تجربی مهم ترین و پر تقاضا ترین کنکور در چند سال اخیر به شمار میرود و داوطلبان زیادی برای رسیدن به رویای پزشکی حتی بعد از سال ها دوری از درس دوباره تصمیم به شرکت در کنکور سراسری میگیرند.

زمانی که تعداد داوطلبان کنکور بالا میرود طیف های مختلفی از داوطلبان با توانایی ها و امکانات مختلف در کنکور شرکت خواهند کرد بعلاوه اینکه با تصویب قانون جدید سوابق تحصیلی ، تاثیر مستقیم در نتیجه نهایی داوطلب خواهد داشت و همین موضوع مسئله را پیچیده تر میکند.

دلیل کاملا مشخص است چون ممکن است داوطلبی در کنکور نتیجه خوبی بدست نیارد اما معدل بالایی داشته باشد و بر خلاف گذشته همچنان شانس برای قبولی در رشته های خوب دارد یا داوطلبانی هستند که با معدل پایین در کنکور نتیجه خوبی بدست میاورند.

زمانی که داوطلب از مشاوره کنکور تجربی استفاده کند براحتی میتواند بر تمام شرایط و تغییرات احتمالی مسلط باشد و زودتر از رقبا از اخبار مطلع باشد در نتیجه بموقع استراتژی درست برای ادامه رقابت توسط مشاور چیده خواهد شد.

مثال

فرض کنید داوطلب کنکور تجربی برای کنکور ماه ها است که تلاش میکند اما نمیتواند در امتحانات نهایی نمره خوبی کسب کند یا اینکه در امتحانات نهایی پایه دهم و دوازدهم نمره خوبی نداشته است.به سادگی با همین اتفاق روحیه و انگیزه داوطلب از بین میرود و تمام زحمات یک ساله را به باد میدهد.

در حالی که اگر همین دانش آموز از مشاوره استفاده میکرد در مرحله اول میتوانست برای امتحانات نهایی در کنار برنامه کنکور برنامه ریزی مناسبی داشته باشد یا در بدترین شرایط مشاور نحوه ترمیم معدل را برای داوطلب توضیح میداد و به سادگی چنین مشکل بزرگ و باور نکردنی ای از نظر دانش آموز حل میشد!

دیگر مزیت های مشاوره کنکور تجربی

✅ مشخص شدن برنامه ریزی بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه

✅ مشخص شدن منابع مناسب داوطلب

✅ مشخص شدن آزمون آزمایشی مناسب داوطلب

✅ اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مربوط به کنکور

✅ رفع اشکال سریع از طریق ارتباط روزانه با مشاور

✅ حل سوالات درسی و غیر قابل فهم برای دانش آموزان

✅ شرکت در جلسات حضوری و آنلاین مشاوره

✅ اطلاع از بودجه بندی تمام دروس

✅ اطلاع از ضرایب دروس در کنکور و سوابق تحصیلی

✅ تعیین استراتژی مناسب با توجه به وضعیت و توانایی داوطلب

✅ تعیین سطح داوطلب در مقاطع زمانی مختلف جهت ارتقا برنامه

✅ اطلاع از وضعیت رقبا

✅ استفاده از مشاوره انگیزشی روانشناس تحصیلی در ماه های منتهی به کنکور

✅ برنامه ریزی صحیح برای عید

✅ برنامه ریزی صحیح برای جمع بندی بعد از عید

✅ انتخاب رشته( شامل بررسی کامل رشته ها و مشخص کردن شانس قبولی)

پس بسیار واضح است استفاده از مشاوره کنکور تجربی اهمیت بسیار زیادی در موفقیت داوطلبان دارد.تمامی رتبه برترهای کنکور قطعا و بدون شک از مشاور و راهنما استفاده کرده اند و هیچکس نمیتواند ادعا کند در سال کنکور تمام موارد گفته شده را خودش انجام داده و موفق شده!

چگونه با مشاوره کنکور تجربی در کنکور تجربی موفق میشویم؟

چگونه با مشاوره کنکور تجربی در کنکور تجربی موفق میشویم؟

مشاوره کنکور همانطور که گفته شد دارای اهمیت بسیار زیادی در مسیر موفقیت است و میتواند ما را بیش از بیش به گرفتن نتیجه خوب در کنکور تجربی نزدیک کند.زمانی که مشاوره تخصصی کنکور انجام میشود این مسیر برای داوطلب مشخص خواهد شد.

👈 هدف

چیزی به نام انگیزه وجود خارجی ندارد.متاسفانه خیلی از داوطلبان منتظر چیزی یا کسی هستند که به آن ها انگیزه بدهد تا درس بخواهند.قانون مشخصی وجود دارد که میگه اگر کاری را میخواهی انجام بدی انجام بده و اگر انجام نمیدی مشکل انگیزه نیست مشکل خود تویی!

زمانی که هدف وجود داشته باشد و داوطلب برای درس خوندن و موفقیت و حتی بازار کار و درآمد هدف داشته باشد خود به خود حرکت شروع میشود. کنکور با شخصی تعارف ندارد و نتیجه خوب در کنکور تجربی منتظر کسی نخواهد ماند.

مسیر مشخص است و باید نتیجه گرفت و نتیجه گرفتن در صورت داشتن هدف میسر میشود.برای مثال هدف بعضی از افراد از رفتن به باشگاه داشتن بدنی سالم و هدف بعضی دیگر خوش اندام شدن بعضی ها هم فقط برای گذراندن وقت وارد باشگاه یا هر ورزش دیگری میشوند.

با توجه به هدفی که شخص در نظر دارد نوع تمرین و نوع فعالیت و در نهایت نوع نتیجه ای که میگرد متفاوت خواهد بود.کنکور هم دقیقا به همین صورت است در واقع هدف است که باعث تعیین مسیر و میزان تلاش و فعالیت خواهد شد.

مشاوره کنکور تجربی میتواند به شما هدف بدهد…

👈 موفقیت با مشاوره کنکور تجربی : برنامه

بعد از اینکه هدف مشخص شد باید برنامه ریزی کرد.برنامه ریزی کمک میکند تا استرس حجم زیاد مطالب کم شود و داوطلب بداند در طول روز ، هفته و ماه قرار است چقدر درس بخواند، چقدر استراحت کند و حتی چقدر تفریح کند!

با برنامه است که متوجه میشویم تا ماه ها بعد قرار است کجا باشیم و چقدر درس خونده باشیم حتی میتوان آمادگی نسبی برای کنکور را با همین روش پیش بینی کرد.نوشتن برنامه امری بسیار مهم و حساس است و حتما باید شخص با تجربه و متخصص و مسلط به کنکور تجربی اینکار را انجام دهد.

مشاوره کنکور تجربی میتواند به شما برنامه حرفه ای دهد…

👈 ابزار موفقیت

در این مرحله مشاوره باعث شده هدف را بشناسیم و برنامه مناسبی برای رسیدن به هدف داشته باشیم.وقت آن رسیده است که ابزار اجرای برنامه و ابزاری که ما را در رسیدن به هدف کمک میکند هم در اختیار داشته باشیم.

ابزار کنکوری ها شامل این موارد است :

✅ منابع درسی

✅ منابع کمک درسی

✅ مشاور کنکور

✅ کلاس کنکور

✅ محیط درس خواندن

✅ مدرسه

✅ امکانات آموزشی

اگر این ابزار درست و مطابق با خصوصیات داوطلب انتخاب شود اولا لازم نیست هزینه های زیاد و بیجا برای کنکور کرد دوما میتوان با انتخاب ابزار درست از بسیاری از رقبا جلو زد.

مثالی میزنیم تا درک این موضوع راحت تر باشد.فرض کنید قرار است در مسابقه ورزشی شرکت کنید آیا میتوان با کفش پاشنه بلند در مسابقه شرکت کرد یا بدون مربی خوب میشود نتیجه گرفت یا میشود بدون تمرین کافی انتظار برنده شدن داشت؟

ابزار ورزشکار این ها هستند و زمانی میتواند نتیجه بگیرد که ابزار مناسب را برای مسابقه انتخاب کرده باشد.شما هم بعنوان یک داوطلب کنکور باید از ابزار مناسب خودتان استفاده کنید نه اینکه مانند خیلی از کنکوری ها با تقلید از دیگران از منابع یا هر چیز دیگری که اصلا مناسب شما نیست استفاده کنید.

با مشاوره کنکور تجربی میتونی ابزار مناسب خودت را داشه باشی…

👈 موفقیت با مشاوره کنکور تجربی : اجرا

تمام این موارد را یاد میگیریم و روی کاغذ میاوریم اما زمان اجرا که میرسد داوطلب جا میزند یا در خوش بینانه ترین حالت تنها مدتی به برنامه پایبند است و ناگهان در میان راه با حس نا امیدی و حس نتیجه نگرفتن تلاشش را قطع میکند و مسیر را نیمه کاره میگذارد.

در کنکور تجربی حدود 500 هزار نفر شرکت میکنند و در مجموع قبولی های رشته های پزشکی و پیراپزشکی حدود 30 هزار نفر میتوانند وارد دانشگاه شوند.یعنی از هر 16 نفر یک نفر میتواند موفق شود.

مشخص است که خیلی از داوطلبان کنکور برنامه داشته اند و درس هم خوانده اند حتی از گران ترین و بهترین ابزار و منابع استفاده میکنند اما چون اجرای درستی ندارند در نیمه راه از رقبا جا میمونن و به سادگی جز سیاه لشگر کنکور میشوند.

همین الان یک مسابقه دو ماراتن را تماشا کن یا حداقل کمی راجع بهش مطالعه کن.در ابتدای راه تمام شرکت کنندگان با تمام قدرت و وجود مسابقه را آغاز میکنند اما هر چقدر به انتهای مسابقه نزدیک میشویم از تعداد افرادی که حتی میتوانند از خط پایان عبور کنند کم میشود.

کنکور دقیقا ماراتنی است که از تابستان شروع میشود.ماراتنی که در ابتدا همه سرشار از انگیزه و هدف و تلاش هستند اما هر چقدر به کنکور نزدیک تر میشویم از تعداد این افراد کم میشود تا اینکه در نهایت بیش از 400 هزار نفر از شرکت کنندگان کنکور مارتن را بی نتیجه یا رها میکنند یا به سختی از خط پایان عبور میکنند.مراقب باش جز این افراد نباشی!

با مشاوره کنکور تجربی اجرا و استمرار در کار را یاد میگیری…

مشاوره کنکور تجربی

👈 امتحانات نهایی

با توجه به حساسیت کنکور خیلی از داوطلبان از امتحانات نهایی و تاثیرات به شدت مهم سوابق تحصیلی جا میمونن. این افراد نمیتوانن تفکیک مناسبی در برنامه ریزی امتحانات نهایی و کنکور داشته باشند و به سادگی یک فرصت و موقعیت مهم را از دست میدهند.

فراموش نکن تاثیرات سوابق تحصیلی از 40 درصد به 60 درصد افزایش پیدا میکند و کار به جایی میرسد که نمرات امتحانات نهایی در دروس عمومی و اختصاصی حتی از کنکور هم مهم تر خواهد شد.پس باید هم برای کنکور و هم برای امتحانات نهایی که تشریحی است درست برنامه ریزی کنید.

مشاوره کنکور تجربی به شما در کسب بهترین نمرات امتحانات نهایی کمک میکند…

👈 موفقیت با مشاوره کنکور تجربی : انتخاب رشته

بعد از اینکه تمام مسیر را دقیقا طبق برنامه و بر اساس استراتژی حرکت کردی و تونستی با قدرت کنکور خوبی بدی نوبت حساس ترین مرحله است یعنی شناخت مناسب از رشته ها و آینده شغلی آن ها و حتی مراحل دانشگاهی که باید در آن رشته گذراند.

همچنین باید برای انتخاب رشته از رتبه های قبولی در سال های گذشته برای رشته مورد علاقه ات اطلاع داشته باشی تا با توجه به نتیجه بهترین انتخاب رشته و مناسب ترین انتخاب رشته برای شخص شما انجام شود.

مشاوره کنکور تجربی به شما در انتخاب رشته اصولی و حرفه ای کمک میکند…

ویژگی های بهترین مشاور کنکور تجربی

ویژگی های بهترین مشاور کنکور تجربی

اگر تا اینجای مقاله را با دقت مطالعه کرده باشید بهتون قول میدم فقط بدون اینکه کاری لازم باشه بکنید همین الان از بیش از نصف کنکوری ها جلو افتادید.چون ذهن شما آماده است و خیلی از دغدغه ها با رعایت این نکات طلایی به سادگی برطرف میشود.

اگر بخواهیم کیفیت کار را بالاتر ببریم و موفقیت در کنکور تجربی را تضمینی کنیم میتونیم از یک مشاور کنکور تجربی که دارای تخصص و تجربه در این زمینه است استفاده کنیم تا لازم نباشد خیلی از صحیح و خطاهایی که باعث از بین رفتن زمان میشود را تجربه کنیم.

با اینکار شما میتونید از مابقی رقبا هم جلو بزنید و دایره قبولی رشته های خوب تجربی قرار بگیرید.اما یک مشاور کنکور تجربی باید حتما ویژگی هایی داشته باشد که بتواند اینکار را برای ما انجام دهد.

👈 تسلط بر مباحث درسی

شخصی میتواند ادعا کند که مشاور خوبی است که خودش یکبار این مباحث را با تمام سختی ها و راحتی ها گذرانده و لمس کرده باشد.وقتی قرار است مثلا راجع به درس زیست به شما روش خوندن و تست زدن بگوید مشخص است اگر زیست را در عمرش ندیده باشد صرفا کار مشاورین دیگر را بدون نتیجه کپی میکند.

دانش آموزان دارای سطوح مختلفی هستند پس نمیتوان برای تمام دانش آموزان یک نسخه پیچید در نتیجه بعنوان ویژگی اول تسلط مشاور بر مباحث و فصول کتب درسی بسیار ملاک و معیار مهمی است.

👈 حرفه ای بودن در برنامه ریزی شخصی

برنامه داوطلب کنکور حتما باید برای آن داوطلب شخصی سازی شده باشد.اصلا خیال نکنید اگر برید برنامه رتبه 1 کنکور را تقلید کنید برای شما هم جواب میدهد.رتبه 1 کنکور از نظر سطح درسی یا پایه تحصیلی و حتی محیط و شرایط درس خواندن با شما کاملا متفاوت است.

پس برنامه باید بر اساس تک تک خصوصیات شما چیده شود و اینکار موضوعی تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد.مراقب مشاور هایی که برنامه های آماده بدون در نظر گرفتن خصوصیات شما واستون ارسال میکنند باشید!

تماس با کنکور مشاور

👈 انضباط ، وجدان کاری و حساسیت

شما قرار است یک سال با مشاور بطور مداوم در ارتباط باشید.مشاوری که نظم و دقت ندارد و حساسیتی برای شما قائل نیست قطعا قابل اعتماد هم نخواهد بود و حتما مانند خیلی از داوطلبان کنکور بعد از یکی دو ماه مجبور به تغییر مشاور میشوید.

با یک انتخاب غلط به همین سادگی چند ماه شما از بین میرود و باید دوباره از نو شروع کنید.پس قبل از انتخاب مشاور کنکور تجربی از حساسیت و وجدان کاری مشاور مطلع شوید.

روابط عمومی خوب

مشاور خوب کسی است که وقتی به شما مشاوره میدهد خوابتان نگیرد یا حداقل درست نکات را منتقل کند.خیلی ها علم و دانش زیادی دارند اما در حدی روابط عمومی ضعیفی دارند که برای خرید نان هم دچار مشکل هستند.

شما برای مشاوره صرفا به نکات تخصصی نیاز ندارید بلکه این نکات باید به شما بازگو شود و وقتی مشاور در ابتدایی ترین مسئله یعنی صحبت کردن شیوا و درست دچار مشکل است چطور میشود حدود یک سال با او پیش رفت!

👈 مشاور باید خلاق باشد

ممکن است در طول مسیر برنامه به درستی پیش نرود یا برای دانش آموز مشکلات شخصی پیش بیاید که نتواند برنامه را درست اجرا کند در چنین شرایطی مشاور باید خلاقیت به خرج دهد تا دانش آموز با استفاده از روش دیگری عقب ماندگی را جبران کند.

متاسفانه بعضی از مشاورین بدون در نظر گرفتن این موضوع به زور برنامه را به دانش آموز تحمیل میکنند در حالی که نیاز است گاهی برنامه شل و سفت شود تا داوطلب به شرایط عادی بازگردد. قطعا اینکار نیازمند خلاقیت است و مشاور حرفه ای بهترین گزینه برای تغییرات ناگهانی و اجباری است.

وظایف و توانایی های مشاور کنکور تجربی

وظایف و توانایی های مشاور کنکور تجربی

ویژگی های یک مشاور خوب کنکور تجربی را شناختیم و الان باید بریم سراغ توانی ها و وظایفی که مشاور بر عهده دارد تا بتواند ما را در مسیر موفقیت کمک کنید.

👈 برنامه ریزی شخصی سازی شده انجام دهد

برنامه پایه و اساس یک داوطلب کنکور است پس وظیفه مشاور این است که دانش آموز را تعیین سطح کند و تمام شرایط و امکانات زندگی داوطلب و پایه تحصیلی را برای برنامه ریزی ملاک قرار دهد و حتی در رابطه با ساعت خوب و بیداری و تفریح هم بتواند ساعت بندی مشخص انجام دهد.

مشاوری که در برنامه ریزی کردن مسلط است به قدری میتواند زیبا اینکار را انجام دهد که داوطلب هم درس بخواند و هم درست استراحت و تفریح داشته باشد. فراموش نکنید برنامه ریزی پایه و فونداسیون داوطلب کنکور محسوب میشود.

کنکوری عزیز پیشنهاد میکنیم صفحه برنامه ریزی کنکور تجربی رو هم ببینی!

👈 درباره منابع کمک آموزشی اطلاعات کافی داشته باشد

مشاور باید از تمامی منابع کمک آموزشی در بازار اطلاعات کافی داشته باشد.گفتیم برنامه باید شخصی سازی شده باشد در نتیجه منابع این برنامه هم باید مخصوص شما باشد پس اگر مشاوری اطلاعات درست راجع به سطح بندی منابع نداشته باشد و منبع غلط معرفی کند باعث نابودی شما خواهد شد.

فرض کنید شما داوطلبی هستید که زیست ضعیف یا متوسطی دارید و مشاور به شما پیشنهاد میکند از کتاب IQ استفاده کنید.شما با قدرت شروع به مطالعه میکنید اما نه تنها تاثیر مثبتی نمیبینید روحیه و انگیزه شما هم از بین میرود!

منابع مهم ترین ابزار داوطلبان کنکور برای موفقیت است.منابع است که نکات کمک آموزشی و تست های مختلف را برای ما باز و تحلیل میکند پس حتما سراغ مشاوری برید که وقتی ازش منابع پیشنهادی را میپرسید با تسلط با شما جواب دهد.

👈 وظایف و توانایی های مشاور کنکور تجربی : درباره آزمون های آزمایشی اطلاعات کافی داشته باشد

آزمون های آزمایشی تا حد زیادی روند برنامه ریزی را مشخص میکند و میتوان از طریق آزمون آزمایشی برنامه بلند داشت و برای خواندن مباحث در مقاطع زمانی مختلف برنامه ریزی کرد.چندین آزمون آزمایشی در ایران وجود دارد که هر کدام از نظر قیم گرفته تا زمان برگزاری و کیفیت سوالات با هم متفاوت هستند.

مشاور باید حتی در این موضوع هم به شما راهنمایی دهد تا بهترین انتخاب در آزمون های آزمایشی برای شما انجام شود.اگر آزمون غلطی را در ابتدای سال انتخاب کنید در تمام برنامه ریزی سال شما تاثیرات بد به وضوح قابل مشاهده است.

👈 مشاور باید پیگیر باشد

 مشاور باید پیگیر باشد

مشاور خوب تجربی وظیفه دارد با دانش آموز همراه باشد و منتظر نباشد هر زمان دانش آموز کاری داشت با او تماس بگیرد.بلکه این موضوع باید دو طرفه باشد و مشاور هم در طول هفته حداقل 2 بار پیگیر دانش آموزش باشد.

همچنین حتما نیاز است کیفیت برنامه اجرا شده در طول روز هر شب به مشاور گزارش داده شود تا مشاور تحلیل کند و نکات مهم را برای برنامه روز بعد یا تغییرات برنامه برای هفته بعد لحاظ کند.مشاوری که پیگیر نباشد به درد لای جرز هم نیمخوره!

👈 سوالات درسی را حل کند

در صورتی که داوطلب در مبحثی دچار مشکل شود یا تستی را متوجه نشوند مشاور باید تست را برای داوطلب حل کند و توضیح دهد.اینطوری است که مشاور همه چی تمام خواهد بود و دانش آموز با فراغ بال و بدون نگرانی با اعتماد صد در صد به مسیری که مشاور مشخص کرده است ادامه میدهد.

👈 وظایف و توانایی های مشاور کنکور تجربی : استراتژی تعیین کند

داوطلبان کنکور تجربی باید از وضع نسبی رقبا مطلع شوند و اخبار و قوانین کنکور را بدانند همچنین با توجه به سطحی که دارند باید بدانند از کجا قرا است شروع کنند و به کجا موضوع ختم میشود حتی نوع خوندن و کجا درس خوندن هم باید برای داوطلب تعیین شود.

تمام این ها یعنی استراتژی کنکور دادن.مشاور کنکور تجربی اگر تسلط خوبی داشته باشد حتی برای سر جلسه کنکور و نوع تست زدن و ترتیب زدن درس ها هم میتواند استراتژی تعیین کند.مشاور حکم مربی را دارد و اگر مربی خوب نباشد شما بهترین ورزشکار دنیا هم که باشید در میدان مسابقه شکست میخورید.

👈 تحلیل کارنامه بلد باشد

زمانی که در آزمون های آزمایشی شرکت میکنید کارنامه ای برای شما صادر میشود تا بدانید اوضاع چطور است و در آزمون چکار کرده اید.دانش آموزان اکثرا از تحلیل آزمون و کارنامه اطلاعی ندارند و این وظیفه مشاور است که با تحلیل صحیح کارنامه و روشن کردن داوطلب اگر لازم است استراتژی ها را تغییر دهد.

آزمون مانند بازی های تدارکتی است تا داوطلبان کنکور به سطح آمادگی خوب برسند خب برای اینکه به این سطح برسید باید تحلیل درست کارنامه و تحلیل نقاط ضعف و قدرت انجام شود تا بموقع و صحیح ادامه برنامه ریزی پیش برود.

👈 رشته ها و آینده شغلی آن ها را بشناسد

مشاور باید به قدری خودش را ارتقا داده باشد که بتواند راجع به رشته ها و آینده شغلی آن ها حتی نحوه ثبت نام هم به داوطلب اطلاعات بدهد.این موضوع همان انتخاب رشته است و حتی اگر مشاور کنکور تجربی برای شما انتخاب رشته را انجام ندهد باید با توضیحات درست شما را برای انتخاب رشته توجیه کند.

یا اگر قرار باشد هدف گذاری تعیین شود مشاور باید بتواند راجع به انواع رشته ها بطور کامل توضیح بدهد که داوطلب بتواند بر اساس علاقه و خصوصیات شخصی هدف گذاری کند.برای انتخاب مشاور باید حتی به دانش مشاوره تحصیلی هم دقت کنید.

معرفی طرح VIP مشاوره کنکور تجربی توسط کنکور مشاور

معرفی طرح VIP مشاوره کنکور تجربی توسط کنکور مشاور

آکادمی کنکور مشاور با تجربه چند ساله در زمینه مشاوره و تدریس کنکور با اخذ مجوزهای لازم از وزارت آموزش و پرورش و دریافت مجوز نشر بر خط وزارت ارشاد توانسته است مورد اعتماد دانش آموزان و خانواده های عزیز باشد.

در این راستا کنکور مشاور بدون تقسیم بندی های مختلف که در موسسات دیگر وجود دارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد برای تمام داوطلبانی که با ما در ارتباط هستند تنها یک طرح در نظر گرفته است و با حداکثر کیفیت و با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی و عدالت آموزشی تمام مخاطبین را در طرح VIP قرار میدهد.

داوطلبان در طرح VIP کنکور مشاور از این خدمات بهره مند میشوند :

✅ انتخاب مشاور رتبه برتر یا مشاوران با تجربه و متخصص کنکور تجربی به میل خودشان

✅ برگزاری یک جلسه حضوری یا تلفنی یا آنلاین رایگان بین دانش آموز و مشاور

✅ برنامه ریزی روزانه ، هفتگی و ماهانه توسط مشاور

✅ تغییرات برنامه هر 10 تا 14 روز

✅ معرفی کامل منابع کنکوری

✅ معرفی کامل آزمون های آزمایشی

✅ انتقال اطلاعات و اخبار سازمان سنجش

✅ حل سوالات درسی

✅ حضور مشاور روانشناس در کنار مشاوره تحصیلی بدون دریافت هزینه بیشتر

✅ نبود محدودیت در تعداد تماس بین مشاور و دانش آموز

✅ نبود محدودیت برای برگزاری جلسات مشاوره حضوری

✅ امکان تغییر مشاور در صورت درخواست داوطلب

✅ انتخاب رشته تخصصی و حرفه ای کنکور تجربی

پیشنهاد

حتما پیشنهاد میکنیم تا این خدمات را با موسسات دیگر مقایسه کنید و راستی آزمایی انجام دهید. شک ندارم نظیر این خدمات آن هم یکجا به همراه مشاوره روانشناسی بدون دریافت هزینه اضافی در هیچ جای دیگری نخواهید دید.

رسالت آکادمی کنکور مشاور برقراری عدالت بین تمام داوطلبان ایران از هر قشر و سطح و موقعیتی است تا هیچکس به دلیل نداشتن امکانات آموزشی خوب از موفقیت در زندگی محروم نشود.

همین الان با کنکور مشاور تماس بگیر و وقت مشاوره رایگان برای ارتباط با رتبه برتر تجربی را از دست نده!

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید