لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

همین حالا وقت مشاوره خود را رزرو کنید 👈

مشاوره کنکور انسانی

کنکور انسانی طرفداران زیادی دارد و رشته هایی که در زیر مجموعه انسانی هستند آینده دار و پولساز میباشند . با توجه به این توضیحات لازم است با استفاده مشاوره کنکور انسانی در جایگاهی قرار گرفت که قبولی در بهترین رشته و دانشگاه رویا نباشد!

در کنکور انسانی علاوه بر رشته های معروفی مانند حقوق ، روانشناسی ، حسابداری و مدیریت که هر کدام دنیای خودشان و زیر مجموعه های فراوانی دارند میتوانند در دانشگاه های دارای شرایط خاص وارد شد و از همان ابتدا استخدام شد ، حقوق گرفت و از سربازی معاف شد ! برای رسیدن به این موفقیت ها در کنار استفاده از مشاوره کنکور انسانی لازم است حتما گام ها و قدم هایی که در ادامه بهتون میگیم را مو به مو و دقیق اجرا کنید تا به سادگی مثل آب خوردن طوری که حتی خودت هم باورت نشه پشت صندلی بهترین دانشگاه ایران و بهترین رشته تحصیل کنی !

اهمیت استفاده از مشاوره کنکور انسانی برای موفقیت در کنکور 1403

کنکور انسانی همیشه داوطلبان سخت کوشی داشته است و در گذشته ای نه چندان دور به دلیل وجود رشته هایی که در نهایت به استخدام قطعی در دولت و سازمان ها ختم میشد افراد زیادی وارد رشته انسانی میشدند.

در حال حاضر همان رشته ها پا برجا است اما از تعداد داوطلبان کم شده است در نتیجه زمانی که تعداد داوطلبان قدرتمند نسبت به جمعیت گروه انسانی بیشتر باشد شرایط برای قبولی در رشته های خوب سخت تر میشود چرا که باید تراز بالا تری بدست آورد.

همچنین رشته انسانی دارای بیشترین دروس تخصصی در کنکور است از طرفی نمرات امتحانات نهایی تاثیرات 50 درصدی در کنکور خواهد داشت با این توضیحات هنوزم فکر میکنی نباید از مشاوره کنکور انسانی استفاده کنی؟

دیگر مزیت های مشاوره کنکور انسانی

✔️ مشخص شدن برنامه ریزی بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه توسط مشاور کنکور انسانی

✔️ بهترین منابع توسط مشاور کنکور انسانی و سطح داوطلب توصیه میشود

✔️ انتخاب بهترین آزمون آزمایشی

✔️ اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مربوط به کنکور انسانی

✔️ رفع اشکال و پاسخ به سوالات درسی توسط مشاور

✔️ حل سوالات درسی و غیر قابل فهم برای دانش آموزان

✔️ شرکت در جلسات حضوری و آنلاین مشاوره

✔️ بودجه بندی کنکور توسط مشاور توضیح داده میشود

✔️ ضرایب دروس تخصصی در کنکور و ضرایب دروس در سوابق تحصیلی توضیح داده میشود

✔️ تعیین استراتژی مناسب با توجه به وضعیت و توانایی داوطلب

✔️ تعیین سطح در بازه های زمانی 10 روزه جهت تغییرات برنامه

✔️ میشه از وضعیت دیگر رقبا مطلع شد

✔️ استفاده از مشاوره انگیزشی و روانشناس تحصیلی در طول سال کنکور

✔️ برنامه ریزی مخصوص دوران عید

✔️ برنامه ریزی مخصوص دوران بعد از عید

✔️انتخاب رشته ( شامل بررسی کامل رشته ها و مشخص کردن شانس قبولی)

با استفاده از مشاوره کنکور انسانی میتونید تمام این موارد را یکجا جا داشته باشید و بدون اینکه زحمت خاصی بکشید مشاور برای شما تمام این کارها را انجام دهد و در عوض شما زمان و تمرکز را روی مطالعه و تست زدن بگذارید.

چگونه با مشاوره کنکور انسانی در کنکور 1403 موفق میشویم؟

مشاوره کنکور انسانی همانطور که گفته شد دارای اهمیت بسیار زیادی در مسیر موفقیت است و میتواند ما را بیش از بیش به گرفتن نتیجه خوب در کنکور تجربی نزدیک کند.زمانی که مشاوره تخصصی کنکور انجام میشود مسیر برای داوطلب مشخص خواهد شد.

مسیر طلایی موفقیت در کنکور انسانی

کنکور انسانی طرفداران زیادی دارد و رشته هایی که در زیر مجموعه انسانی هستند آینده دار و پولساز میباشند . با توجه به اینکه رشته انسانی تنوع زیاد دارد و تقریبا هر کسی با هر مدل شخصیتی میتواند وارد رشته دلخواه و البته رشته خوب و آینده دار شود قطعا رقابت در این رشته زیاد است .

در کنکور انسانی علاوه بر رشته های معروفی مانند حقوق ، روانشناسی ، حسابداری و مدیریت که هر کدام دنیای خودشان و زیر مجموعه های فراوانی دارند میتوانند در دانشگاه های دارای شرایط خاص وارد شد و از همان ابتدا استخدام شد ، حقوق گرفت و از سربازی معاف شد !

برای رسیدن به این موفقیت ها در کنار استفاده از مشاوره کنکور انسانی لازم است حتما گام ها و قدم هایی که در ادامه بهتون میگیم را مو به مو و دقیق اجرا کنید تا به سادگی مثل آب خوردن طوری که حتی خودت هم باورت نشه پشت صندلی بهترین دانشگاه ایران و بهترین رشته تحصیل کنی !

👈 هدف داشته باش

کسی که هدف ندارد دقیقا انگار در اقیانوس پهناوری شناور شده و واسش مهم نیست موج اونو کدون سمت میبره !

کسی که هدف نداره مهم نیست خوب یا بد درس بخونه ، واسش مهم نیست کنکور سخته یا راحت یا اینکه اصلا واسش مهم نیست شغل آیندش چی میخواد بشه و چقدر قراره پول در بیاره !

باید هدف داشت باید تلاش کرد باید چیزی را خواست تا مجبور شی به سمتش حرکت کنی وقتی هیچکدوم از این ها نباشه خب چطوری میخوای موفق شی ؟

اگر هدف نباشه دقیقا مثل کسی میشی که تا آخر عمرش به نون شبش هم محتاج بوده ، عزت و احترامی در جامعه نداره و همیشه هم سخت و بیمار و با حال بد زندگی میکنه .

عجیب ترش اینجاست که این آدم ها همه چیو میندازن گردن دنیا و به زمین و زمان فحش میدن . کاشکی یکم فکر خودشون بودن و با هدف زندگی میکردن . همیشه و همه جا هدف داشته باش !

👈 انگیزه داشته باش

وقتی هدف داری و برای خودت مسیری و مقصدی مشخص کردی قطعا انگیزه هم خواهی داشت . انگیزه دقیقا مثا کاتالیزور میمونه و باعث میشه سوخت کافی برای گذر از سختی های مسیر را داشته باشی و سریع تر رشد کنی .

فرض کن در شرایط سخت آب و هوایی وسط بیابون خشک و بی آب و علف گیر افتادی نه راه پس داری و نه راه پیش !

اما چون انگیزه زندگی کردن داری حتی با اینکه میدونی نجات پیدا کردن خیلی سخته با تمام وجود برای رسیدن به آب و زندگی تلاش میکنی . انگیزه در کنکور یعنی جدای از تعداد رقبا ، جدای از سطح اون ها و منابع و اساتیدی که در اختیار داشتن باید جنگید تا موفق شد . با تمام وجود بجنگ !

👈 از مشاور کنکور انسانی استفاده کن

مشاوره کنکور انسانی

مشاوره کنکور انسانی میتونه مسیر را برای ما روشن کنه میتونه هدف بسازه میتونه انگیزه بده میتونه سختی های راه را برای ما آسان تر کنه تا با خیال راحت بدون دغدغه به سمت موفقیت حرکت کنیم .

مشاور کنکور انسانی باید کسی باشه که خو.دش مسیر را رفته باشه و با پوست و گوشت و استخوان سختی ها ، منابع ، تست زدن ، استرس جلسه کنکور و هر چیزی که به کنکور ربط داره را لمس کرده باشه .

زمانی که از مشاوره کنکور انسانی توسط مشاور یا پشتیان خوب و حرفه ای استفاده میکنی قطعا به جایی میرسی که فکر میکنی همیشه یه مربی خوب و قوی پشتت هست تا هر وقت به مشکل خوردی سریع مشکلتو حل کنه و به مسیر برگردونتت .

فراموش نکن حتی موفق ترین و بزرگترین آدم های دنیا مثل مسی و رونالدو یا سرمایه داران بزرگ مثل ایلان ماسک و بیل گیتس مربی و مشاور دارن پس بهتره بگیم اگر این افراد شخص مسیر بلدی کنارشان نبود الان در این جایگان نبودن !

از مشاوره کنکور انسانی غافل نشو تا از رقابت و مسیر موفقیت جا نمونی !

موضوعات مرتبط : برنامه ریزی کنکور انسانی

👈 برنامه ریزی خوب تضمین موفقیت

هر کاری هر هدفی هر اقدامی برای اینکه به سرانجام برسه باید برنامه ای پشتش باشه . برنامه های میتونن کوتاه مدت یا بلند مدت باشن اما در هر صورت برنامه ریزی باید وجود داشته باشد . حتی دولت ها ، سازمان ها ، ادارات و افراد موفق هم برنامه ریزی دقیق کاری دارند .

برنامه ریزی کنکور انسانی که توسط مشاور کنکور انسانی تدوین میشود باید شخصی سازی شده باشد . شما میتونی همین الان از اینترنت 100 مدل برنامه ریزی کنکور انسانی دانلود کنی یا حتی بری برنامه ریزی رتبه 1 کنکور انسانی سال کذشته رو پیدا کنی اما چه فایده ؟!

شما سطحت با رتبه 1 کنکور فرق داره

مدرسه ای که درس خوندید باهم فرق داره

منابع آموزشیتون باهم فرق داره

سبک خانوادگیتون باهم فرق داره

شرایط و محیط درس خوندنتون فرق داره

حتی پایه تحصیلیتونم فرق داره

خب چطوری میخوای با برنامه رتبه 1 کنکور یا هر شخص دیگه ای انتظار موفقیت داشته باشی ؟

مشاور کنکور انسانی با تخصصی که داره کار تعیین سطح را بخوبی واست انجام میده و با بررسی شرایط و امکانات موجود بهترین برنامه ریزی درسی ، غذایی ، انگیزشی و حتی خواب و بیداری را برای شما انجام میده .

مراقب باشید که مشاور کنکور انسانی باید در برنامه ریزی تشریحی هم متخصص باشد چون تاثیرات سوابق تحصیلی در کنکور 1403 به 50 درصد قطعی میرسد و صرفا با کنکوری خودن نمیشه نتیجه گرفت !

از برنامه ریزی تخصصی در کنکور انسانی استفاده کن !

برترین مشاور کنکور انسانی

👈 تست آموزشی و زمان دار بزن

تست ها در دو دسته بندی تقسیم میشوند

تست آموزشی

تست های آموزشی در حین درس خوندن معمول و اجرای برنامه باید زده شوند تا مطالب با حل سوال در ذهن جای گیرد همچنین بطور موازی داوطلب با نمونه سوالات کنکور انسانی آشنا شود . در مورد تست های آموزشی لازم نیست حتما به سوالات درست جواب داده شود یا زمان بندی در زمان زدن تست ها انجام شود .

بیشتر سعی کنید تا راه حل ها را ببنید همچنین از هر مبحثی که تست میزنید حتما هم سوالات راحت هم سوال سخت و هم سوال متوسط بطور رندوم در تست ها وجود داشته باشد .

تست زمان دار

تست های زمان دار حتما باید در انتهای کل پروسه یادگیری مباحث زده شود . در واقع در پایان هر مرحله درسی تعداد مشخصی سوال از همان مبحث باید انتخاب شود و با تعیین زمان شروع به تست زدن کنید و در انتها هم درصد بگیرید .

لازم نیست در ابتدای مسیر حتما با زمان بندی کنکور جلو برید یا درصد خیلی خوبی داشته باشید همین که ذهن شما عادت کند و یاد بگیرد چطور روی سوالات زمان بندی درست انجام دهد کافی است .

به مرور بهتر خواهید شد و سرعت و کیفیت تست زنی شما افزایش پیدا میکنه و به جایی خواهید رسید که حتی میتونید زمان اضافی در جلسه کنکور داشته باشید تا تست ها را دوباره مرور کنید . پیشنهاد میکنم مقاله روش های تست زنی را در سایت کنکور مشاور مطالعه کنید .

از تست زدن غافل نشو !

👈 خلاصه نویسی یادت نره

خلاصه نویسی مخصوصا در کنکور انسانی با توجه به سبک مفهومی و حفظی بودن دروس بسیار بسیار تاثیر گذار است . بعضی از داوطلبان خلاصه نویسی را با جزوه برداری اشتباه میگیرن در حالی که خلاصه نویسی اصلا اینطور نیست و باید طبق اصول خودش باشد .

در واقع خلاصه نویسی نوعی تقلب کردن است !

در تقلب هیچوقت تمام جزوه و کتاب نوشته نمیشود یا دانش آموز کل کتاب را با خودش در جلسه امتحان نمیبرد بلکه نکات ریزی که باعث میشود مطالب در ذهنش تداعی شود همراه خود دارد .

پس خلاصه نویسی صحیح باید طوری باشد که یک فصل کتاب نهایتا در یک برگه جا شود و فقط نکات حساس و مهم نوشته شود . خلاصه نویسی در مشاوره کنکور انسانی بصورت کد نویسی میباشد تا هم حجم مطالب کمتر شود و هم سریع تر مرور اتفاق بیوفتد .

حتما خلاصه نویسی در دوران درس خواندن داشته باشید تا در زمان مرور و جمع بندی از خلاصه نویسی ها استفاده کنید و مجبور نشید تا کل کتاب یا هر منبع آموزشی دیگری را از اول بخوانید . دقت داشته باشید که میشود در پاورقی کتاب درسی هم خلاصه نویسی کرد .

از خلاصه نویسی غافل نشو که خیلی کارتو راه میندازه !

👈 مرور و جمع بندی کن

بعد از خواندن مطالب مشخص شده در برنامه ریزی بعد از یک هفته باید یک روز هم به مرور و جمع بندی اختصاص پیدا کند تا مطالب در حافظه بلند مدت قرار گیرد . همجنین مرور و جمع بندی بعد از عید بسیار مهم است و تقریبا بخش اصلی مرور و جمع بندی در این دوران قرار دارد .

بهترین روش مرور و جمع بندی استفاده از خلاصه نویسی ها و تست زدن و تحلیل تست ها است . بعد از ایراد یابی های لازم میشه سراغ مباحث رفت و دوباره نگاهی به آن ها انداخت .

مرور و جمع بندی با تست زدن زیاد رمز موفقیت و رتبه برتر شدن در کنکور انسانی است !

👈 برنامه ریزی عید و بعد از عید داشته باش

دوران عید دورانی است که حال و هوای خودش را دارد و به دلیل رسم و رسوماتی که وجود دارد اکثرا درگیر مهمانی و خوش گذرانی و استراحت میشوند . خب میشه از این دوران و این شرایط به نحو احسن استفاده کرد و از خیلی از رقبا جلو افتاد .

همچنین برنامه ریزی بعد از عید کاملا متفاوت است و باید تمرکز بجای درس خواندن روی تست زدن و آشنایی با نمونه سوالات کنکوری باشد . در 3 ماه پایانی تا کنکور باید به جایی رسید در روز حداقل 50 تست زده شود به نحوی که تا کنکور میانگین از هر درس 500 تست زده شده باشد .

از برنامه ریزی برای جمع بندی غافل نشو !

👈 آزمون آزمایشی ثبت نام کن

آزمون های آزمایشی باعث میشوند تا برنامه ریزی منظم و دقیق جلو رود و پوشش مطالب بدون استرس در برنامه ریزی قرار گیرد . مشاوره کنکور انسانی در معرفی آزمون های آزمایشی خوب هم نقش دارد و ثبت نام در آزمون آزمایشی برای تمام داوطلبان الزامی است .

بهترین آزمون آزمایشی را انتخاب کن !

👈 ابزار موفقیت

در این مرحله مشاوره باعث شده هدف را بشناسیم و برنامه مناسبی برای رسیدن به هدف داشته باشیم.وقت آن رسیده است که ابزار اجرای برنامه و ابزاری که ما را در رسیدن به هدف کمک میکند هم در اختیار داشته باشیم.

ابزار مورد نیاز برای شکست غول کنکور!

✔️ منابع درسی

✔️ منابع کمک درسی

✔️ مشاور کنکور

✔️ کلاس کنکور

✔️ محیط درس خواندن

✔️ مدرسه

✔️ امکانات آموزشی

اگر این ابزار درست و مطابق با خصوصیات داوطلب انتخاب شود اولا لازم نیست هزینه های زیاد و بیجا برای کنکور کرد دوما میتوان با انتخاب ابزار درست از بسیاری از رقبا جلو زد.

با مشاوره کنکور انسانی میتونی ابزار مناسب خودت را داشه باشی…

اجرا کن

تمام این موارد را یاد میگیریم و روی کاغذ میاوریم اما زمان اجرا که میرسد داوطلب جا میزند یا در خوش بینانه ترین حالت تنها مدتی به برنامه پایبند است و ناگهان در میان راه با حس نا امیدی و حس نتیجه نگرفتن تلاشش را قطع میکند و مسیر را نیمه کاره میگذارد.

داوطلبان قدرمتندی در کنکور انسانی هستند به قدری با هدف و سخت کوش هستند که اگر نتونی چیزهایی که بهت گفته شد را اجرا کنی به سادگی ازت رد میشن و بی رحمانی حتی شانس نزدیک شدن بهت نمیدن چه برسه بخوای شکستشون بدی!

مشخص است که خیلی از داوطلبان کنکور انسانی برنامه داشته اند و درس هم خوانده اند حتی از گران ترین و بهترین ابزار و منابع استفاده میکنند اما چون اجرای درستی ندارند در نیمه راه از رقبا جا میمونن و به سادگی جز سیاه لشگر کنکور میشوند.

همین الان یک مسابقه دو ماراتن را تماشا کن یا حداقل کمی راجع بهش مطالعه کن.در ابتدای راه تمام شرکت کنندگان با تمام قدرت و وجود مسابقه را آغاز میکنند اما هر چقدر به انتهای مسابقه نزدیک میشویم از تعداد افرادی که حتی میتوانند از خط پایان عبور کنند کم میشود.

کنکور انسانی دقیقا ماراتنی است که از تابستان شروع میشود.ماراتنی که در ابتدا همه سرشار از انگیزه و هدف و تلاش هستند اما هر چقدر به کنکور نزدیک تر میشویم از تعداد این افراد کم میشود تا اینکه در نهایت در هر سهیمه کنکور تعداد کمی رتبه 2 رقمی و رتبه های زیر 500 که میتوانند در هر رشته و هر دانشگاهی قبول شوند باقی میماند.

با مشاوره کنکور انسانی اجرا و استمرار در کار را یاد میگیری…

👈 امتحانات نهایی

با توجه به حساسیت کنکور خیلی از داوطلبان از امتحانات نهایی و تاثیرات به شدت مهم سوابق تحصیلی جا میمونن.این افراد نمیتوانن تفکیک مناسبی در برنامه ریزی امتحانات نهایی و کنکور داشته باشند و به سادگی یک فرصت و موقعیت مهم را از دست میدهند.

فراموش نکن تاثیرات سوابق تحصیلی از 40 درصد به 50 درصد برای کنکور 1403 افزایش پیدا میکند پس اگر بتونی نمرات خوبی در امتحانات نهایی داشته باشی 50 درصد راه طی شده و از استرست برای کنکور کاسته میشود همین موضوع تمرکزت را چند برابر میکند.

👈 انتخاب رشته کنکور انسانی

بعد از اینکه تمام مسیر را دقیقا طبق برنامه و بر اساس استراتژی حرکت کردی و تونستی با قدرت کنکور خوبی بدی نوبت حساس ترین مرحله است یعنی شناخت مناسب از رشته ها و آینده شغلی آن ها و حتی مراحل دانشگاهی که باید در آن رشته گذراند.

همچنین باید برای انتخاب رشته از رتبه های قبولی در سال های گذشته برای رشته مورد علاقه ات اطلاع داشته باشی تا با توجه به نتیجه بهترین انتخاب رشته انسانی و مناسب ترین انتخاب رشته برای شخص شما انجام شود.

مشاوره کنکور انسانی به شما در انتخاب رشته اصولی و حرفه ای کمک میکند…

ویژگی های بهترین مشاور کنکور انسانی

اگر تا اینجای مقاله را با دقت مطالعه کرده باشید بهتون قول میدم بدون اینکه کاری لازم باشه بکنید همین الان از بیش از نصف کنکوری ها جلو افتادید.چون ذهن شما آماده است و خیلی از دغدغه ها با رعایت این نکات طلایی به سادگی برطرف میشود.

اگر بخواهیم کیفیت کار را بالاتر ببریم و موفقیت در کنکور انسانی را تضمینی کنیم میتونیم از یک مشاور کنکور انسانی که دارای تخصص و تجربه در این زمینه است استفاده کنیم تا لازم نباشد خیلی از صحیح و خطاهایی که باعث از بین رفتن زمان میشود را تجربه کنیم.

اگر دنبال مشاور کنکور انسان هستی پیشنهاد میکنیم دنبال مشاوری باش که این ویژگی ها را داشته باشد.

تسلط بر مباحث درسی

شخصی میتواند ادعا کند که مشاور خوبی است که خودش یکبار این مباحث را با تمام سختی ها و راحتی ها گذرانده و لمس کرده باشد.وقتی قرار است مثلا راجع به درس عربی تخصصی به شما روش خوندن و تست زدن بگوید مشخص است اگر عربی را در عمرش ندیده باشد صرفا کار مشاورین دیگر را بدون نتیجه کپی میکند.

دانش آموزان دارای سطوح مختلفی هستند پس نمیتوان برای تمام دانش آموزان یک نسخه پیچید در نتیجه بعنوان ویژگی اول تسلط مشاور بر مباحث و فصول کتب درسی بسیار ملاک و معیار مهمی است.

حرفه ای بودن در برنامه ریزی شخص

برنامه داوطلب کنکور حتما باید برای آن داوطلب شخصی سازی شده باشد.اصلا خیال نکنید اگر برید برنامه رتبه 1 کنکور را تقلید کنید برای شما هم جواب میدهد.رتبه 1 کنکور از نظر سطح درسی یا پایه تحصیلی و حتی محیط و شرایط درس خواندن با شما کاملا متفاوت است.

پس برنامه باید بر اساس تک تک خصوصیات شما چیده شود و اینکار موضوعی تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد.مراقب مشاور هایی که برنامه های آماده بدون در نظر گرفتن خصوصیات شما واستون ارسال میکنند باشید!

انضباط ، وجدان کاری و حساسیت

شما قرار است یک سال با مشاور بطور مداوم در ارتباط باشید.مشاوری که نظم و دقت ندارد و حساسیتی برای شما قائل نیست قطعا قابل اعتماد هم نخواهد بود و حتما مانند خیلی از داوطلبان کنکور بعد از یکی دو ماه مجبور به تغییر مشاور میشوید.

با یک انتخاب غلط به همین سادگی چند ماه شما از بین میرود و باید دوباره از نو شروع کنید.پس قبل از انتخاب مشاور کنکور انسانی از حساسیت و وجدان کاری مشاور مطلع شوید.

روابط عمومی خوب

مشاور کنکور انسانی باید به قدری دارای اخلاق خوب و روابط عمومی عالی باشد که دانش آموز تمایل داشته باشد با او صحبت کند و در نهایت دستوراتش را انجام دهد همچنین انتقال اطلاعات نوعی هنر است و مشاوره نوعی آموزش پس باید هنر آموزش در مشاور مشهود باشد.

مشاور باید خلاق باشد

ممکن است در طول مسیر برنامه به درستی پیش نرود یا برای دانش آموز مشکلات شخصی پیش بیاید که نتواند برنامه را درست اجرا کند در چنین شرایطی مشاور باید خلاقیت به خرج دهد تا دانش آموز با استفاده از روش دیگری عقب ماندگی را جبران کند.

متاسفانه بعضی از مشاورین بدون در نظر گرفتن این موضوع به زور برنامه را به دانش آموز تحمیل میکنند در حالی که نیاز است گاهی برنامه شل و سفت شود تا داوطلب به شرایط عادی بازگردد. قطعا اینکار نیازمند خلاقیت است و مشاور حرفه ای بهترین گزینه برای تغییرات ناگهانی و اجباری است.

داشتن مشاور خلاق نعمت است!

وظایف و توانایی های مشاور کنکور انسانی

حتما سراغ مشاوری برو که این توانایی ها را داشته باشد تا بتواند وظایفش را به درستی و خوبی انجام دهد.

برنامه ریزی شخصی سازی شده انجام دهد

برنامه پایه و اساس یک داوطلب کنکور انسانی است پس وظیفه مشاور کنکور انسانی این است که دانش آموز را تعیین سطح کند و تمام شرایط و امکانات زندگی داوطلب و پایه تحصیلی را برای برنامه ریزی ملاک قرار دهد و حتی در رابطه با ساعت خوب و بیداری و تفریح هم بتواند ساعت بندی مشخص انجام دهد.

مشاوری که در برنامه ریزی کردن مسلط است به قدری میتواند زیبا اینکار را انجام دهد که داوطلب هم درس بخواند و هم درست استراحت و تفریح داشته باشد.فراموش نکنید برنامه ریزی پایه و فونداسیون داوطلب کنکور محسوب میشود.

منابع کمک آموزشی را خوب بشناسد

مشاور کنکور انسانی باید از تمامی منابع کمک آموزشی در بازار اطلاعات کافی داشته باشد.گفتیم برنامه باید شخصی سازی شده باشد در نتیجه منابع این برنامه هم باید مخصوص شما باشد پس اگر مشاوری اطلاعات درست راجع به سطح بندی منابع نداشته باشد و منبع غلط معرفی کند باعث نابودی شما خواهد شد.

منابع مهم ترین ابزار داوطلبان کنکور انسانی برای موفقیت است.منابع است که نکات کمک آموزشی و تست های مختلف را برای ما باز و تحلیل میکند پس حتما سراغ مشاوری برید که وقتی ازش منابع پیشنهادی را میپرسید با تسلط با شما جواب دهد.

مشاور باید آزمون های آزمایشی را بشناسد

آزمون های آزمایشی تا حد زیادی روند برنامه ریزی را مشخص میکند و میتوان از طریق آزمون آزمایشی برنامه بلند داشت و برای خواندن مباحث در مقاطع زمانی مختلف برنامه ریزی کرد.چندین آزمون آزمایشی در ایران وجود دارد که هر کدام از نظر قیمت گرفته تا زمان برگزاری و کیفیت سوالات با هم متفاوت هستند.

مشاور کنکور انسانی باید حتی در این موضوع هم به شما راهنمایی دهد تا بهترین انتخاب در آزمون های آزمایشی برای شما انجام شود.اگر آزمون غلطی را در ابتدای سال انتخاب کنید در تمام برنامه ریزی سال شما تاثیرات بد به وضوح قابل مشاهده است.

مشاور پیگیر نعمته!

مشاور خوب انسانی وظیفه دارد با دانش آموز همراه باشد و منتظر نباشد هر زمان دانش آموز کاری داشت با او تماس بگیرد.بلکه این موضوع باید دو طرفه باشد و مشاور هم در طول هفته حداقل 2 بار پیگیر دانش آموزش باشد.

همچنین حتما نیاز است کیفیت برنامه اجرا شده در طول روز هر شب به مشاور گزارش داده شود تا مشاور تحلیل کند و نکات مهم را برای برنامه روز بعد یا تغییرات برنامه برای هفته بعد لحاظ کند.مشاوری که پیگیر نباشد به درد لای جرز هم نیمخوره!

استراتژی تعیین کند

داوطلبان کنکور انسانی باید از وضع نسبی رقبا مطلع شوند و اخبار و قوانین کنکور انسانی را بدانند همچنین با توجه به سطحی که دارند باید بدانند از کجا قرا است شروع کنند و به کجا موضوع ختم میشود حتی نوع خوندن و کجا درس خوندن هم باید برای داوطلب تعیین شود.

تمام این ها یعنی استراتژی کنکور دادن. مشاور کنکور انسانی اگر تسلط خوبی داشته باشد حتی برای سر جلسه کنکور و نوع تست زدن و ترتیب زدن درس ها هم میتواند استراتژی تعیین کند.مشاور حکم مربی را دارد و اگر مربی خوب نباشد شما بهترین ورزشکار دنیا هم که باشید در میدان مسابقه شکست میخورید.

تحلیل کارنامه بلد باشد

زمانی که در آزمون های آزمایشی شرکت میکنید کارنامه ای برای شما صادر میشود تا بدانید اوضاع چطور است و در آزمون چکار کرده اید.دانش آموزان اکثرا از تحلیل آزمون و کارنامه اطلاعی ندارند و این وظیفه مشاور کنکور انسانی است که با تحلیل صحیح کارنامه و روشن کردن داوطلب اگر لازم است استراتژی ها را تغییر دهد.

رشته ها و آینده شغلی آن ها را بشناسد

مشاور انسانی باید به قدری خودش را ارتقا داده باشد که بتواند راجع به رشته ها و آینده شغلی آن ها حتی نحوه ثبت نام هم به داوطلب اطلاعات بدهد.این موضوع همان انتخاب رشته است و حتی اگر مشاور کنکور انسانی برای شما انتخاب رشته را انجام ندهد باید با توضیحات درست شما را برای انتخاب رشته توجیه کند.

یا اگر قرار باشد هدف گذاری تعیین شود مشاور باید بتواند راجع به انواع رشته ها بطور کامل توضیح بدهد که داوطلب بتواند بر اساس علاقه و خصوصیات شخصی هدف گذاری کند.برای انتخاب مشاور باید حتی به دانش مشاوره تحصیلی هم دقت کنید.

معرفی طرح VIP مشاوره کنکور انسانی 1403 توسط کنکور مشاور

آکادمی کنکور مشاور با تجربه چند ساله در زمینه مشاوره و تدریس کنکور با اخذ مجوزهای لازم از وزارت آموزش و پرورش و دریافت مجوز نشر بر خط وزارت ارشاد توانسته است مورد اعتماد دانش آموزان و خانواده های عزیز باشد.

در این راستا کنکور مشاور بدون تقسیم بندی های مختلف که در موسسات دیگر وجود دارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد برای تمام داوطلبانی که با ما در ارتباط هستند تنها یک طرح در نظر گرفته است و با حداکثر کیفیت و با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی و عدالت آموزشی تمام مخاطبین را در طرح VIP قرار میدهد.

داوطلبان در طرح VIP کنکور مشاور از این خدمات بهره مند میشوند

✔️ انتخاب مشاور رتبه برتر یا مشاوران با تجربه و متخصص کنکور انسانی به انتخاب خودشان

✔️ برگزاری یک جلسه حضوری یا تلفنی یا آنلاین رایگان بین دانش آموز و مشاور

✔️ برنامه ریزی روزانه ، هفتگی و ماهانه توسط مشاور

✔️ تغییرات در برنامهرریزی هر 10 تا 14 روز

✔️ معرفی کامل منابع کنکور انسانی

✔️ معرفی کامل آزمون های آزمایشی کنکور انسانی

✔️ انتقال اطلاعات و اخبار سازمان سنجش

✔️ حل سوالات درسی مربوط به کنکور انسانی

✔️ حضور مشاور روانشناس در کنار مشاوره تحصیلی بدون دریافت هزینه اضافی

✔️ نبود محدودیت در تعداد تماس بین مشاور و دانش آموز

✔️ نبود محدودیت برای برگزاری جلسات مشاوره حضوری

✔️ امکان تغییر مشاور در صورت درخواست داوطلب

✔️ انجام انتخاب رشته سراسری و آزاد توسط مشاور کنکور انسانی

یک جلسه مشاوره رایگان کنکور انسانی

در کنکور مشاور تمامی خدمات مشاوره ای و پشتیبانی ماهانه توسط رتبه برترهای کنکور و مشاوران با تجربه و متخصص با چند سال سابقه کار ارائه میشود . برای اینکه خیال داوطلبان کنکور انسانی از مشاوره کنکور انسانی و کیفیت آن در کنکور مشاور راحت شود .

یک جلسه رایگان مشاوره برای تمام داوطلبان قرار داده میشود تا بعد از اینکه داوطلب با مشاور صحبت کرد و راضی بود و در واقع همه جوره باب میلش بود مسیر را آغاز کند .

گرفتن یک جلسه مشاوره رایگان کنکور انسانی بصورت حضوری یا تلفنی که ضرری ندارد پس پیشنهاد میکنیم حتما برای این دریافت این مشاوره با ما تماس بگیرید یا وقت مشاوره رزرو کنید تا با شما تماس گرفته شود . به امید روزی که هیچ دانش آموزی در سراسر ایران از امکانات آموزشی خوب و مشاوران متخصص در زمینه کنکور محروم نباشد .

سوالات متداول در رابطه با مشاوره کنکور انسانی

مشاوره کنکور انسانی لازم و ضروری است؟

بدون شک هر کسی در هر کاری وارد نباشد برای رسیدن به نتیجه مناسب باید بلد آن کار مشورت کند خب مشخص است با اینکار لازم نیست تجربه را تجربه کند!

مشاوره کنکور انسانی رایگان هم داریم؟

قطعا هیچکسی نمیتواند و نمیخواهد که برای مدت یکسال اطلاعات و تجربه ای که دارد را رایگان در اختیار کسی دیگر بگذارد با این حال در کنکور مشاور از یک جلسه مشاوره رایگان با رتبه برتر میشه استفاده کرد.

مشاور کنکور انسانی باید رتبه برتر باشد یا با تجربه؟

واقعا بین این دو دسته از مشاورین فرقی وجود دارد البته به شرطی که توانایی ها و ویژگی های گفته شد در مشاور وجود داشته باشد در هر صورت تصمیم با دانش آموز بر اساس ذهنیتی که دارد است.

اگر سطح درسیم صفر باشد مشاوره کنکور انسانی کمکم میکند؟

بسیاری از داوطلبان کنکور بوده اند که با سطح پایین درسی و شرایط بد آموزشی توانسته اند به یکباره تنها با مشاوره درست و اجرای دقیق معجزه کنند.

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید