لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

همین حالا وقت مشاوره خود را رزرو کنید 👈

مشاوره کنکور هنر

کنکور هنر یکی از گروه های آزمایشی است که تمام داوطلبان کنکور میتوانند بعنوان یکی از گروه های آزمایشی شناور در کنار یک گروه اصلی در آن شرکت کنند.علاوه بر آزمون تئوری کنکور در رشته های هنر آزمون عملی هم برگزار میشود پس مشاوره کنکور هنر حتما میتواند کمک بزرگی برای داوطلبان باشد.

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کاملی در مورد کنکور هنر و نحوه مشاوره آن به شما مخاطبین کنکور مشاور بدیم تا اگر قصد شرکت در کنکور هنر را دارید بتوانید با کسب نتیجه خوب در کنکور و آزمون عملی وارد یکی از 4 دانشگاه برتر هنر در کشور شوید.

اهمیت استفاده از مشاوره کنکور هنر برای موفقیت در کنکور

زمانی که تعداد داوطلبان کنکور بالا میرود طیف های مختلفی از داوطلبان با توانایی ها و امکانات مختلف در کنکور شرکت خواهند کرد بعلاوه اینکه با تصویب قانون جدید سوابق تحصیلی ، تاثیر مستقیم در نتیجه نهایی داوطلب خواهد داشت و همین موضوع مسئله را پیچیده تر میکند.

دلیل کاملا مشخص است چون ممکن است داوطلبی در کنکور نتیجه خوبی بدست نیارد اما معدل بالایی داشته باشد و بر خلاف گذشته همچنان شانس برای قبولی در رشته های خوب دارد یا داوطلبانی هستند که با معدل پایین در کنکور نتیجه خوبی بدست میاورند.

زمانی که داوطلب از مشاوره کنکور هنر استفاده کند براحتی میتواند بر تمام شرایط و تغییرات احتمالی مسلط باشد و زودتر از رقبا از اخبار مطلع باشد در نتیجه بموقع استراتژی درست برای ادامه رقابت توسط مشاور چیده خواهد شد.

دیگر مزیت های مشاوره کنکور هنر

✔️ مشخص شدن برنامه ریزی بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه توسط مشاور

✔️ بهترین منابع توسط مشاور و سطح داوطلب توصیه میشود

✔️ انتخاب بهترین آزمون آزمایشی

✔️ اطلاع از اخبار و اطلاعیه های مربوط به کنکور

✔️ شرکت در جلسات حضوری و آنلاین مشاوره

✔️ بودجه بندی کنکور توسط مشاور توضیح داده میشود

✔️ ضرایب دروس تخصصی در کنکور و ضرایب دروس در سوابق تحصیلی توضیح داده میشود

✔️ تعیین استراتژی مناسب با توجه به وضعیت و توانایی داوطلب

✔️ میشه از وضعیت دیگر رقبا مطلع شد

✔️ استفاده از مشاوره انگیزشی و روانشناس تحصیلی در طول سال کنکور

✔️ برنامه ریزی مخصوص دوران عید

✔️ برنامه ریزی مخصوص دوران بعد از عید

✔️ انتخاب رشته ( شامل بررسی کامل رشته ها و مشخص کردن شانس قبولی)

✔️ اطلاع از منابع دروس تخصصی کنکور هنر

✔️ معرفی مراکز معتبر برای بالا بردن توانایی شرکت در آزمون عملی

✔️ تعیین 2 رشته هنر جهت شرکت در آزمون عملی با استفاده از تست شخصیت شناسی

✔️ استعداد یابی داوطلب توسط مشاور

با استفاده از مشاوره کنکور هنر میتوانید تمام این موارد را یکجا جا داشته باشید و بدون اینکه زحمت خاصی بکشید مشاور برای شما تمام این کارها را انجام دهد و در عوض شما زمان و تمرکز را روی مطالعه و تست زدن و بالا بردن توانایی برای آزمون عملی بگذراید.

چگونه با مشاوره کنکور هنر در کنکور هنر موفق میشویم؟

مشاوره کنکور همانطور که گفته شد دارای اهمیت بسیار زیادی در مسیر موفقیت است و میتواند ما را بیش از بیش به گرفتن نتیجه خوب در کنکور هنر نزدیک کند.زمانی که مشاوره تخصصی کنکور انجام میشود این مسیر برای داوطلب مشخص خواهد شد.

مسیر طلایی موفقیت در کنکور هنر

مشاوره کنکور هنر

همین چند کاری که در ادامه به شما گفته میشود را مو به مو انجام دهید و درست اجرا کنید تا ببینید مشاوره کنکور هنر چطوری میتونه در موفقیت شما و ورود به مسیر طلایی آینده ای روشن کمکتان کند.

هدف

چیزی به نام انگیزه وجود خارجی ندارد.متاسفانه خیلی از داوطلبان منتظر چیزی یا کسی هستند که به آن ها انگیزه بدهد تا درس بخواهند.قانون مشخصی وجود دارد که میگه اگر کاری را میخواهی انجام بدی انجام بده و اگر انجام نمیدی مشکل انگیزه نیست مشکل خود تویی!

زمانی که هدف وجود داشته باشد و داوطلب برای درس خوندن و موفقیت و حتی بازار کار و درآمد هدف داشته باشد خود به خود حرکت شروع میشود.کنکور با شخصی تعارف ندارد و نتیجه خوب در کنکور هنر منتظر کسی نخواهد ماند.

با توجه به هدفی که شخص در نظر دارد نوع تمرین و نوع فعالیت و در نهایت نوع نتیجه ای که میگرد متفاوت خواهد بود.کنکور هم دقیقا به همین صورت است در واقع هدف است که باعث تعیین مسیر و میزان تلاش و فعالیت خواهد شد.

مشاوره کنکور هنر میتواند برای شما هدف بسازد…

برنامه ریزی

بعد از اینکه هدف مشخص شد باید برنامه ریزی کرد.برنامه ریزی کمک میکند تا استرس حجم زیاد مطالب کم شود و داوطلب بداند در طول روز ، هفته و ماه قرار است چقدر درس بخواند، چقدر استراحت کند و حتی چقدر تفریح کند!

با برنامه است که متوجه میشویم تا ماه ها بعد قرار است کجا باشیم و چقدر درس خونده باشیم حتی میتوان آمادگی نسبی برای کنکور را با همین روش پیش بینی کرد.نوشتن برنامه امری بسیار مهم و حساس است و حتما باید شخص با تجربه و متخصص و مسلط به کنکور هنر اینکار را انجام دهد.

مشاوره کنکور هنر میتواند برای شما برنامه حرفه ای بسازد…

ابزار موفقیت

در این مرحله مشاوره باعث شده هدف را بشناسیم و برنامه مناسبی برای رسیدن به هدف داشته باشیم.وقت آن رسیده است که ابزار اجرای برنامه و ابزاری که ما را در رسیدن به هدف کمک میکند هم در اختیار داشته باشیم.

ابزار مورد نیاز برای شکست غول کنکور هنر!

  • منابع درسی
  • منابع کمک درسی
  • مشاور کنکور
  • کلاس های مهارتی مناسب
  • محیط درس خواندن
  • امکانات آموزشی
  • امکانات یادگیری تخصص هنری

اگر این ابزار درست و مطابق با خصوصیات داوطلب انتخاب شود اولا لازم نیست هزینه های زیاد و بیجا برای کنکور کرد دوما میتوان با انتخاب ابزار درست از بسیاری از رقبا جلو زد.

با مشاوره کنکور هنر میتونی ابزار مناسب خودت را داشه باشی…

اجرا کن !

تمام این موارد را یاد میگیریم و روی کاغذ میاوریم اما زمان اجرا که میرسد داوطلب جا میزند یا در خوش بینانه ترین حالت تنها مدتی به برنامه پایبند است و ناگهان در میان راه با حس نا امیدی و حس نتیجه نگرفتن تلاشش را قطع میکند و مسیر را نیمه کاره میگذارد.

داوطلبان قدرمتندی در کنکور هنر هستند که احتمالا در رشته ای خاص مانند موسیقی یا بازیگری یا طراحی توانایی و تجربه دارند. خوبی رشته هنر این است که فقط در رشته میشود آزمون عملی داد پس در یک یا دو رشته باید به اوج قدرت و توانایی برسی.

مشخص است که خیلی از داوطلبان کنکور برنامه داشته اند و درس هم خوانده اند حتی از گران ترین و بهترین ابزار و منابع استفاده میکنند اما چون اجرای درستی ندارند در نیمه راه از رقبا جا میمونن و به سادگی جز سیاه لشگر کنکور میشوند.

مشاوره کنکور هنر شما را وادار به اجرا و استمرار در کار میکند…

امتحانات نهایی

با توجه به حساسیت کنکور خیلی از داوطلبان از امتحانات نهایی و تاثیرات به شدت مهم سوابق تحصیلی جا میمونن.این افراد نمیتوانن تفکیک مناسبی در برنامه ریزی امتحانات نهایی و کنکور داشته باشند و به سادگی یک فرصت و موقعیت مهم را از دست میدهند.

فراموش نکن تاثیرات سوابق تحصیلی از 40 درصد به 60 درصد افزایش پیدا میکند و کار به جایی میرسد که نمرات امتحانات نهایی در دروس عمومی و اختصاصی حتی از کنکور هنر هم مهم تر خواهد شد.پس باید هم برای کنکور و هم برای امتحانات نهایی که تشریحی است درست برنامه ریزی کنید.

مشاوره کنکور هنر به شما در کسب بهترین نمرات امتحانات نهایی کمک میکند…

انتخاب رشته کنکور هنر

بعد از اینکه تمام مسیر را دقیقا طبق برنامه و بر اساس استراتژی حرکت کردی و تونستی با قدرت کنکور خوبی بدی نوبت حساس ترین مرحله است یعنی شناخت مناسب از رشته ها و آینده شغلی آن ها و حتی مراحل دانشگاهی که باید در آن رشته گذراند.

همچنین باید برای انتخاب رشته از رتبه های قبولی در سال های گذشته برای رشته مورد علاقه ات اطلاع داشته باشی تا با توجه به نتیجه بهترین انتخاب رشته و مناسب ترین انتخاب رشته برای شخص شما انجام شود.

مشاوره کنکور هنر به شما در انتخاب رشته اصولی و حرفه ای کمک میکند…

ویژگی های بهترین مشاور کنکور هنر

اگر تا اینجای مقاله را با دقت مطالعه کرده باشید بهتون قول میدم بدون اینکه کاری لازم باشه بکنید همین الان از بیش از نصف کنکوری ها جلو افتادید.چون ذهن شما آماده است و خیلی از دغدغه ها با رعایت این نکات طلایی به سادگی برطرف میشود.

اگر بخواهیم کیفیت کار را بالاتر ببریم و موفقیت در کنکور هنر را تضمین کنیم میتونیم از یک مشاور کنکور هنر که دارای تخصص و تجربه در این زمینه است استفاده کنیم تا لازم نباشد خیلی از صحیح و خطاهایی که باعث از بین رفتن زمان میشود را تجربه کنیم.

اگر دنبال مشاور کنکور هنر هستی پیشنهاد میکنیم دنبال مشاوری باش که این ویژگی ها را داشته باشد.

تسلط بر مباحث درسی

شخصی میتواند ادعا کند که مشاور خوبی است که خودش یکبار این مباحث را با تمام سختی ها و راحتی ها گذرانده و لمس کرده باشد. برای مثال وقتی از آزمون عملی رشته ای صحبت میکند یا راجع به دروس اختصاصی هنر صحبت میکند اطلاعات کافی و جامع داشته باشد.

دانش آموزان دارای سطوح مختلفی هستند پس نمیتوان برای تمام دانش آموزان یک نسخه پیچید در نتیجه بعنوان ویژگی اول تسلط مشاور بر مباحث و فصول کتب درسی بسیار ملاک و معیار مهمی است.

حرفه ای بودن در برنامه ریزی شخص

برنامه داوطلب کنکور حتما باید برای آن داوطلب شخصی سازی شده باشد.اصلا خیال نکنید اگر برید برنامه رتبه 1 کنکور هنر را تقلید کنید برای شما هم جواب میدهد.رتبه 1 کنکور از نظر سطح درسی یا پایه تحصیلی و حتی محیط و شرایط درس خواندن با شما کاملا متفاوت است.

پس برنامه باید بر اساس تک تک خصوصیات شما چیده شود و اینکار موضوعی تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد.مراقب مشاور هایی که برنامه های آماده بدون در نظر گرفتن خصوصیات شما واستون ارسال میکنند باشید!

انضباط ، وجدان کاری و حساسیت

شما قرار است یک سال با مشاور بطور مداوم در ارتباط باشید.مشاوری که نظم و دقت ندارد و حساسیتی برای شما قائل نیست قطعا قابل اعتماد هم نخواهد بود و حتما مانند خیلی از داوطلبان کنکور بعد از یکی دو ماه مجبور به تغییر مشاور میشوید.

با یک انتخاب غلط به همین سادگی چند ماه شما از بین میرود و باید دوباره از نو شروع کنید.پس قبل از انتخاب مشاور کنکور هنر از حساسیت و وجدان کاری مشاور مطلع شوید.

روابط عمومی خوب

مشاور کنکور هنر باید به قدری دارای اخلاق خوب و روابط عمومی عالی باشد که دانش آموز تمایل داشته باشد با او صحبت کند و در نهایت دستوراتش را انجام دهد همچنین انتقال اطلاعات نوعی هنر است و مشاوره نوعی آموزش پس باید هنر آموزش در مشاور مشهود باشد.

مشاور باید خلاق باشد

ممکن است در طول مسیر برنامه به درستی پیش نرود یا برای دانش آموز مشکلات شخصی پیش بیاید که نتواند برنامه را درست اجرا کند در چنین شرایطی مشاور باید خلاقیت به خرج دهد تا دانش آموز با استفاده از روش دیگری عقب ماندگی را جبران کند.

متاسفانه بعضی از مشاورین بدون در نظر گرفتن این موضوع به زور برنامه را به دانش آموز تحمیل میکنند در حالی که نیاز است گاهی برنامه شل و سفت شود تا داوطلب به شرایط عادی بازگردد. قطعا اینکار نیازمند خلاقیت است و مشاور حرفه ای بهترین گزینه برای تغییرات ناگهانی و اجباری است.

داشتن مشاور خلاق نعمت است!

وظایف و توانایی های مشاور کنکور هنر

حتما سراغ مشاوری برو که این توانایی ها را داشته باشد تا بتواند وظایفش را به درستی و خوبی انجام دهد.

منابع کمک آموزشی را خوب بشناسد

مشاور باید از تمامی منابع کمک آموزشی در بازار اطلاعات کافی داشته باشد.گفتیم برنامه باید شخصی سازی شده باشد در نتیجه منابع این برنامه هم باید مخصوص شما باشد پس اگر مشاوری اطلاعات درست راجع به سطح بندی منابع نداشته باشد و منبع غلط معرفی کند باعث نابودی شما خواهد شد.

منابع مهم ترین ابزار داوطلبان کنکور برای موفقیت است.منابع است که نکات کمک آموزشی و تست های مختلف را برای ما باز و تحلیل میکند پس حتما سراغ مشاوری برید که وقتی ازش منابع پیشنهادی را میپرسید با تسلط با شما جواب دهد.

استراتژی تعیین کند

داوطلبان کنکور هنر باید از وضع نسبی رقبا مطلع شوند و اخبار و قوانین کنکور را بدانند همچنین با توجه به سطحی که دارند باید بدانند از کجا قرا است شروع کنند و به کجا موضوع ختم میشود حتی نوع خوندن و کجا درس خوندن هم باید برای داوطلب تعیین شود.

تمام این ها یعنی استراتژی کنکور دادن. مشاور کنکور هنر اگر تسلط خوبی داشته باشد حتی برای سر جلسه کنکور و نوع تست زدن و ترتیب زدن درس ها هم میتواند استراتژی تعیین کند.مشاور حکم مربی را دارد و اگر مربی خوب نباشد شما بهترین ورزشکار دنیا هم که باشید در میدان مسابقه شکست میخورید.

رشته ها و آینده شغلی آن ها را بشناسد

مشاور باید به قدری خودش را ارتقا داده باشد که بتواند راجع به رشته ها و آینده شغلی آن ها حتی نحوه ثبت نام هم به داوطلب اطلاعات بدهد.این موضوع همان انتخاب رشته است و حتی اگر مشاور کنکور هنر برای شما انتخاب رشته را انجام ندهد باید با توضیحات درست شما را برای انتخاب رشته توجیه کند.

یا اگر قرار باشد هدف گذاری تعیین شود مشاور باید بتواند راجع به انواع رشته ها بطور کامل توضیح بدهد که داوطلب بتواند بر اساس علاقه و خصوصیات شخصی هدف گذاری کند.برای انتخاب مشاور باید حتی به دانش مشاوره تحصیلی هم دقت کنید.

معرفی طرح VIP مشاوره کنکور هنر 1403 توسط کنکور مشاور

آکادمی کنکور مشاور با تجربه چند ساله در زمینه مشاوره و تدریس کنکور با اخذ مجوزهای لازم از وزارت آموزش و پرورش و دریافت مجوز نشر بر خط وزارت ارشاد توانسته است مورد اعتماد دانش آموزان و خانواده های عزیز باشد.

در این راستا کنکور مشاور بدون تقسیم بندی های مختلف که در موسسات دیگر وجود دارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد برای تمام داوطلبانی که با ما در ارتباط هستند تنها یک طرح در نظر گرفته است و با حداکثر کیفیت و با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی و عدالت آموزشی تمام مخاطبین را در طرح VIP قرار میدهد.

داوطلبان در طرح VIP کنکور مشاور از این خدمات بهره مند میشوند

  • انتخاب مشاور رتبه برتر یا مشاوران با تجربه و متخصص کنکور هنر به انتخاب خودشان
  • برگزاری یک جلسه حضوری یا تلفنی یا آنلاین رایگان بین دانش آموز و مشاور
  • برنامه ریزی روزانه ، هفتگی و ماهانه توسط مشاور
  • تغییرات در برنامهرریزی هر 10 تا 14 روز
  • معرفی کامل منابع کنکور هنر برای آزمون تئوری و عملی
  • انتقال اطلاعات و اخبار سازمان سنجش
  • حضور مشاور روانشناس در کنار مشاوره تحصیلی بدون دریافت هزینه اضافی
  • نبود محدودیت در تعداد تماس بین مشاور و دانش آموز
  • نبود محدودیت برای برگزاری جلسات مشاوره حضوری
  • امکان تغییر مشاور در صورت درخواست داوطلب
  • انجام انتخاب رشته سراسری و آزاد توسط مشاور کنکور هنر

پیشنهاد

حتما پیشنهاد میکنیم تا این خدمات را با موسسات دیگر مقایسه کنید و راستی آزمایی انجام دهید.شک ندارم نظیر این خدمات آن هم یکجا به همراه مشاوره روانشناسی بدون دریافت هزینه اضافی در هیچ جای دیگری نخواهید دید.

رسالت آکادمی کنکور مشاور برقراری عدالت بین تمام داوطلبان ایران از هر قشر و سطح و موقعیتی است تا هیچکس به دلیل نداشتن امکانات آموزشی خوب از موفقیت در زندگی محروم نشود.

همین الان با کنکور مشاور تماس بگیر و وقت مشاوره رایگان برای ارتباط با رتبه برتر هنر را از دست نده!

سوالات متداول در رابطه با مشاوره کنکور هنر

مشاوره کنکور هنر لازم و ضروری است؟

بدون شک هر کسی در هر کاری وارد نباشد برای رسیدن به نتیجه مناسب باید بلد آن کار مشورت کند.

مشاوره کنکور هنر رایگان هم داریم؟

قطعا هیچکسی نمیتواند و نمیخواهد که برای مدت یکسال اطلاعات و تجربه ای که دارد را رایگان در اختیار کسی دیگر بگذارد با این حال در کنکور مشاور از یک جلسه مشاوره رایگان با رتبه برتر میشه استفاده کرد.

مشاور کنکور هنر باید رتبه برتر باشد یا با تجربه؟

واقعا بین این دو دسته از مشاورین فرقی وجود دارد البته به شرطی که توانایی ها و ویژگی های گفته شد در مشاور وجود داشته باشد در هر صورت تصمیم با دانش آموز بر اساس ذهنیتی که دارد است.

اگر سطح درسیم صفر باشد مشاوره کنکور هنر کمکم میکند؟

بسیاری از داوطلبان کنکور بوده اند که با سطح پایین درسی و شرایط بد آموزشی توانسته اند به یکباره تنها با مشاوره درست و اجرای دقیق معجزه کنند.

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید