لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

مشاوره تحصیلی رایگان تلفنی و آنلاین

در رابطه با مشاوره تحصیلی و انواع آن و جاهایی که در سنین و مقاطع تحصیلی مختلف بکار اشخاص با ویژیگی ها متفاوت می آید زیاد صحبت شده است. اما خیلی ها هستند به دنبال مشاوره تحصیلی رایگان میباشند و جز مشاوره رایگان به هیچ وجه اعتماد نمیکنند!

کنکور مشاور در کنار مجموعه خدمات رایگانی که در زمینه های مختلف به مخاطبان خود میدهد سعی دارد در زمینه مشاوره تحصیلی هم شرایطی ایجاد کند تا افرادی که دچار مشکل در هزینه کرد هستند بتوانند از خدمات مشاوره استفاده کنند.

خدمات ارائه شده در مشاوره تحصیلی رایگان کنکور مشاور

مشاوره تحصیلی شامل مجموعه ای گسترده از تحصیلات دوران مدرسه یعنی ابتدایی تا کنکور ، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته ، مشاوره تحصیلی دانشجویی ، مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری و حتی آزمون های استخدامی میشود.

ما در کنکور مشاور برای کسانی که امکان پرداخت هزینه ندارند شرایطی را فراهم کردیم تا سوالاتشان را از طریق کامنت در انتهای همین مقاله یا پیام رسان های قرار داده شده در سایت بپرسند.

همچنین میتوانید از طریق کانال یوتیوب ، آپارات و اینستاگرام از ویدیوهای آموزشی رایگانی قرار داده شده است استفاده کنید و به جواب تمام سوالات خود در زمینه های مختلف برسید. برای استفاده از مشاوره تحصیلی رایگان کنکور مشاور از یکی از روش های زیر اقدام کنید.

  • پیام رسان واتس آپ
  • پیام رسان تلگرام
  • پیام رسان ایتا
  • کانال کنکور مشاور در آپارات
  • کانال کنکور مشاور یوتیوب
  • کانال کنکور مشاور در ایتا
  • پیج اینستاگرام کنکور مشاور
  • پاسخگویی از طریق کامنت در سایت کنکور مشاور

مشاوره تحصیلی رایگان ۲۴ ساعته

مشاوره تحصیلی رایگان

افراد زیادی هستند که با سوالات مختلف در ساعات غیر اداری رو به رو میشوند و نیاز دارند که به سرعت پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. معمولا در زمان مواقع حساسی همچون انتخاب رشته کنکور یا اعلام نتایج یا تصمیم گیری در انتخاب منابع این موضوع پیش می آید.

همچنین کسانی که در زمان مطالعه با سوالات درسی مواجه میشوند یا برای کنکور در اردوی عید هستند به دلیل زمان هایی که در آن هستند امکان دسترسی به مشاور وجود ندارد. کنکور مشاور برای این زمان هم پیش بینی های لازم را انجام داده است.

ساعت کار مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب بصورت حضوری و تلفنی میباشد. در صورتی که خارج از این زمان نیاز به مشاوره داشتید میتوانید از طریق هر کدام از روش های گفته شده به سرعت با ما ارتباط بگیرید و سوالاتتان را از مشاور ۲۴ ساعته کنکور مشاور بپرسید.

مشاوره تحصیلی رایگان متوسطه اول تا دبیرستان

تمام کسانی که در مقطه متوسطه اول هستند مخصوصا در سال نهم نیاز به مشاوره تحصیلی دارند. بیشترین مشاوره تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه اول مربوط به انتخاب رشته نهم میباشد که البته خیلی هم حساس است.

همچنین عدم برنامه ریزی صحیح درسی یا وجود مشکلات در یادگیری و عدم ارتباط با تدریس معلم ها از دیگر مشکلات دانش آموزان این مقطع است. میتوانید از مشاوره تحصیلی رایگان ما و تست های آنلاین و رایگانی که در سایت قرار داده شده استفاده کنید و بدون هیچ استثنایی به پاسخ تک تک سوالاتتان برسید.

در کنکور مشاور نوعی برنامه ریزی شده است تا با استفاده از استاندارترین تست های استعداد یابی و شخصیت شناسی دنیا که بصورت رایگان در اختیار شما قرار دارد در هر جای ایران که هستید بطور کامل از هر گونه مراجعه حضوری و انجام هزینه های نجومی بی نیاز شوید.

همچنین اگر دانش آموز متوسطه دوم هستید از سال دهم تا دوزادهم میتوانید از یکی از این خدمات رایگان استفاده کنید:

✔️ رفع اشکال درسی

✔️ یک جلسه تدریس رایگان در هر کدام از دروس اختصاصی

✔️ یک جلسه مشاوره رایگان با رتبه برتر های کنکور ( حضوری ، تلفنی )

✔️ استفاده از برنامه ریزی های رایگان هفتگی

✔️ استفاده از آزمون های آنلاین رایگان

✔️ همایش های رایگان انتخاب رشته کنکور

✔️ معرفی رشته ها و دانشگاه ها و بازار کار آن ها

✔️ مشاوره تحصیلی رایگان انتخاب رشته

✔️ معرفی بهترین منابع کنکوری

✔️ اعلام به روز ترین بودجه بندی کنکور منتشر شده توسط سازمان سنجش

راه های ارتباطی با مشاور تحصیلی رایگان 

برای استفاده از مشاوره تحصیلی رایگان از یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • پرسش سوال بصورت کامنت در انتهای مقاله
  • رزرو وقت مشاوره در بالای همین صفحه
  • اعلام درخواست مشاوره از طریق لینک قرار داده شده
  • پرسش سوال در واتس آپ
  • پرسش سوال در تلگرام
  • پرسش سوال در ایتا
  • تماس تلفنی با مرکز و رزرو وقت مشاوره تلفنی یا حضوری
  • تماس تصویری از طریق واتس آپ
  • تماس تصویری از طریق گوگل میت

مشاوره تحصیلی رایگان آنلاین

با وجود برنامه های مختلف هر کسی در هر شرایطی و حتی هر کشوری میتواند حداقل به یکی از پیام رسان های خارجی و داخلی و انواع پلتفرم های ارتباطی متصل شود. کنکور مشاور تقریبا در تما پیام رسان ها و کانال های موجود در شبکه های اجتماعی فعال است.

با جست و جو کلمه کنکور مشاور به سادگی میتوانید ما را در پلتفرمی که خودتان به آن علاقه مند هستید پیدا کنید. مشاوره تحصیلی رایگان آنلاین یکی از مهم ترین خدمات کنکور مشاور است که در کمتر موسسه ای راه اندازی شده است.

مشاوره تحصیلی رایگان واتساپ

مخاطبان آکادمی کنکور مشاور در سراسر ایران و دنیا با دسترسی های مختلف درخواست مشاوره دارند. دانشجویان خارج از کشور در رشته های تحصیلی مختلف که درباره نحوه انتقالی یا تردد به کشور سوالاتی دارند در این بین بیشترین سهم را شامل میشوند.

همچنین افراد زیادی که امکان مشاوره تحصیلی حضوری ندارند علاقه مند به ارتباط تصویری با مشاور برای تاثیر پذیری بیشتر هستند. اگر در هر کدام از حالت های گفته شده قرار دارید میتوانید برای ارتباط و مشاوره تحصیلی رایگان آنلاین از طریق پیام رسان واتس آپ با ما همراه باشید.

در پیام رسان واتس آپ امکان مکالمه صوتی ، تصویری و متنی امکان پذیر است . امکان مشاوره تحصیلی در واتس بصورت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز فراهم شده است و شما عزیزان از هر جای ایران و جهان میتوانید با مشاوران کنکور مشاور در تماس باشید.

مشاوره تحصیلی رایگان تلفنی 

برای استفاده از مشاوره تحصیلی رایگان تلفنی بیشتر در این موضوعات میتوانیم کمک حال شما باشیم:

  • در صورتی که سوالتان کوتاه است.
  • در صورتی که میخواهید پشتیبان رتبه برتر برای کنکور داشته باشید.
  • در صورتی که دنبال مشاور حرفه ای انتخاب رشته هستید.
  • برای اطلاع از زمان همایش ها میتوانید تماس بگیرید.
  • هماهنگی جلسات تدریس رایگان

بعضی از مسائل مشاوره ای وجود دارند که امکان مشاوره رایگان یا مشاوره کوتاه مدت در آن نیست. برای مثال فرد به دنبال برنامه ریزی درسی میباشد و واقعا نمیشه با یک جلسه یک ساعته و آن هم رایگان اینکار را کرد. بجای مشاوره تلفنی رایگان از فابل های برنامه ریزی رایگان قرار داده شده در سایت استفاده کنید.

اما با وجود تمام سختی ها سعی داریم تا جای امکان حداقل در بعضی از خدمات مشاوره ای بصورت رایگان و تلفنی پاسخ سوالات شما را بدهیم.

شماره مشاوره تحصیلی رایگان

میشود مشاوران تحصیلی با جست و جو در شبکه های اجتماعی یا موسسات آموزشی پیدا کرد اما ارتباط با شماره مستقیم مشاوران تحصیلی کار ساده ای نیست.

در کنکور مشاور چندین شماره برای ارتباط مستقیم با مشاوره تحصیلی رایگان قرار داده شده است که میتوانید از هر کدام از آن ها برای دریافت مشاوره استفاده کنید. شماره های مشاوره تحصیلی رایگان کنکور مشاور با کلیک روی هر شماره به صفحه تماس منتقل میشوید :

۰۲۱۷۰۷۰۵۴۱۳ (تماس فقط با تلفن ثابت از شهرستان)۷۰۷۰۵۴۱۳ (تماس فقط با تلفن ثابت از تهران)
۰۲۱۶۶۰۳۷۰۴۶۰۲۱۶۶۱۹۷۲۲۳
۰۲۱۴۴۲۹۹۱۷۵۰۹۹۱۲۰۵۰۵۱۹
۰۹۹۱۲۳۷۳۹۹۲۰۹۱۲۸۹۴۶۷۵۹

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

91 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید . من امسال به پایه نهم میروم میخواهم آزمون نمونه دولتی رشته ی تجربی رو بدم . اصلا نمی دونم کی باید شروع کنم یا چی بخونم .
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

    1. سلام آزمون نمونه دولتی بصورت استانی برگزار میشود که قطعا در تمام مدارس قبل از آزمون اطلاع رسانی خواهد شد همچنین باید از همین الان از منابع موجود که برای آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان آماده شده استفاده کنید

      1. سلام من پایه دوازدهم حسابداری هستم میخواستم بدونم که از طریق سوابق تحصیلی میتونم وارد دانشگاه آزاد کارشناسی بشم؟ مثلا تهران مرکز یا تهران شمال ؟

        1. سلام قطعا طبق قوانین جدید به دلیل دیپلم ۱۲ میتونید البته باید معدل خوبی داشته باشید برای این دو واحد

          1. سلام. من دیپلم تجربی دارم ولی میخام کنکور انسانی بدم، خواستم ببینم شرایط خاصی داره یا فقط باید همون قسمت ثبت نام رشته ازمونو بزنم انسانی؟

          2. سلام فقط انسانی بزنید اما از تاثیر ۵۰ درصدی سوابق برخوردار نخواهید شدا!

          3. سلام وقت بخیر
            من امسال دوازدهم هستم
            هرچی درس میخونم نتیجه شو نمیبینم
            بنظرم درس خوندن بی فایدع هست
            میشه کمکم کنید
            ممنون

          4. سلام
            مقاله روش درس خواندن برای کنکور را مطالعه کنید
            تا درس خواندن صحیح را یادبگیرید

        2. سلام خسته نباشید میخاستم بدونم اگه فرهنگیان مجاز شم و انتقالی بگیرم واسه شهر دیگه ای موقع شروع به خدمت واسه تدریس تو مدرسه های همون شهر انتقالی فرستاده میشم چون میخام محل سکونتمو ببرم همون شهری ک انتقالی میگیرم

        3. سلام میخاستم بپرسم که دانشگاه الزهرا مشهد فقط رشته های فنی حرفه ای داره یا نه نظری هم داره

          1. سلام وقت بخیر ببخشید دانشجویان اخراجی به دلیل مشروطی هم میتونن در کنکور فرهنگیان شرکت کنند؟و قبول بشن پذیرفته میشن یا دعوت به مصاحبه؟

      2. سلام
        من دانشگاه اقتصاد خوارزمی قبول شدم و الان دارم درس میخونم، ترم یک هستم، ولی اصلا علاقه ندارم میخوام بدونم چه راه هایی هست که رشته روانشناسی بخونم؟

        1. سلام مقاله مرتبط با کنکور فرهنگیان را در سایت مطالعه کنید صفر تا صد توضیح داده شده

  2. سلام وقت بخیر من یازدهم‌انسانی هستم و میخوام واسه کنکور بخونم چی کتاب های ترجیح میدید کتاب تست جزوه یا هرچی که بتونم فرهنگیان قبول شم

    1. سلام سوالتون خیلی کلی هست اما جوابش پر از جزئیاته
      سطح درسی شما مهمه
      هر درس اختصاصی خودش چند قسمته
      کتاب بعنوتن درسنامه میخواید یا تست؟
      معدل شما چنده؟

    2. سلام من پایه هفتم هستم یک برنامه ریزی می خواستم که درس هارو بهتر یاد بگیریم و در پایه نهم بتوانم رشته تجربی بیارم

  3. خیلی مسخره‌است که زدین مشاوره رایگان بعد زنگ که میزنیم طرف با یه لحن خیلی زشت میگه واسه هر مشاوره‌ای باید ۱۵۰ تومن واریز کنید وصل بشید به کارشناس
    این کجاش رایگانه الان ؟

    1. قطعا چنین چیزی اتفاق نیوفتاده ولی اگر شده بنده از شما معذرت خواهی میکنم همچنین برای مشاوره رایگان و پرسش به سوالات کوتاه از طریق واتس اپ پیام بدید لطفا تا پاسخگویی راحت تر انجام شه

  4. سلام من در کلاس دهم درحالی که میتونیستم برم رشته ریاضی و انسانی با علاقه رفتم کاردانش (مکانیک) ثبت نام کردم دیپلوم کاردانش دارم ولی پشیمان شدم و میخوام برم انسانی گفتم لطف بکنید و بگید چطوری تغییر رشته بدم و برم انسانی

    1. سلام با داشتن دیپلم دیگه نمیشه اینکار را کرد مگر اینکه مشکل سربازی نداشته باشید و از طریق آموزش و پرورش اقدام کنید تا مجوز شرکت در امتحانات نهایی رشته انسانی به شما داده شود

  5. سلام وقت بخیر
    دانشگاه آزاد با کنکور حسابداری قبول شدم ولی هنوز دیپلم ندارم تا دی ماه درسام رو پاس کنم خواستم بدونم میشه ثبت نام یا رزو کنم برای سال دیگه؟

    1. سلام میتونید در ثبت نام حضوری به دانشگاه تعهد بدید که تا دی دیپلم ارائه شود که این موضوع امکان پذیر است

  6. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من امسال کنکور فنی و حرفه ای دادم و دانشگاه بهشتی کرج روزانه قبول شدم و اینو در نظر بگیرید که تهران ساکن هستم و دانشگاه ازاد هم یادگار امام شهر ری قبول شدم با سوابق تحصیلی که نزدیک تر هستش به من
    میخواستم نظر شما رو بدونم و بنده رو راهنمایی کنید
    با تشکر🌹

    1. سلام این موضوع سلیقه ای است ولی بطور قطع دانشگاه های دولتی کیفیت آموزشی بهتری دارند.باید ببینید اولویت شما مسیر هست یا رشته تحصیلی و کیفیت

  7. سلام،وقتتون بخیر!
    میخاستم ببینم ک اگر کسی درسی از سال دوازدهم رو مردود شده باشد و حتی شهریور هم دوباره مجدد مردود بشه و نمره قبولی رو کسب نکنه،آیا امکان داره ک ب همین دلیل هیچ رشته و دانشگاهی رو هم قبول نشه و واسش مردود بزنه؟؟

    1. سلام اعلام نتایج دانشگاه ها ربطی به امتحانات و مردودی ها نداره.
      قطعا نمره لازم برای قبولی در انتخاب های انجام شده را نداشتید

  8. سلام ببخشید من میخوام که برم رشته تجربی
    اما نمره نوبت اول هفتم علوم ۱۰ و نوبت دوم ۱۰
    و هشتم نوبت اول ۱۸ونیم و نوبت دوم ۱۵ونیم
    و نهم نوبت اول ۱۹ و نوبت دوم ۱۸ هست میشه برم یا نه؟

    1. سلام مقاله مربوط به انتخاب رشته نهم به دهم را بخونید کامل نحوه امتیاز بندی توضیح داده شده.البته شما حداقل امتیاز را دارید

  9. سلام خسته نباشید
    موسسه غیرانتفاعی سنا مازندران قبول شدم ولی میگن روزبهان بهتره میتونم روزبهان ثبت نام کنم رشته زیست شناسی سلولی مولکولی
    یا ی دانشگاه غیرانتفاعی دیگ ک بهتر از سنا باشه

    1. سلام برای ورودی بهمن بر اساس سوابق تحصیلی میشه ثبت نام کرد ثبت نام از آذر ماه شروع میشه

    1. اگر به دانشگاه کاری نداشته باشیم در مورد رشته باید گفت زیست شناسی بازار کار قطعی و موفقیت آمیزی در سطح تعداد افراد بالا نداره

  10. سلام من سال آخر رشته کامپیوتر فنی حرفه ای هستم و میخوام دانشگاه ازاد تهران قبول بشم چقدر مطالعه در روز لازمه و چ رتبه ای باید داشته باشم؟

    1. سلام برای قبولی در دانشگاه های آزاد رتبه زیر ۱۰ هزار سهمیه برای واحد های خوبی مثل علوم تحقیقات لازمه همچنین قطعا بدون کنکور میشه در یکی از واحد های دانشگاه آزاد قبول شد

  11. سلام ببخشید من دانشگاه ایرانشهر رشته ی بهداشت حرفه ای قبول شدم میخواستم بدونم دانشگاه خوبی هست؟امکانات داره؟

    1. سلام احتمالا رتبه خوبی نداشتید
      دانشگاه دولتی بد نداریم
      بستگی داره امکانات از نظر شما چی باشه!!

  12. سلام من لیسانس نرم افزار دارم میتونم برای ارشد تغییر رشته بدم ومترجمی زبان بخونم؟

  13. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم من شناسنامه دارم مادرم ایرانی بوده ولی پدرم محاجر افغان هستن و برای دانشگاه فرهنگیان مشهد یکی از شرایطش تابع ایران بودنه من میتونم با این شراطم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم؟

  14. صلام خوبی
    ببخشید من رشتع ام عکاسی بود
    الان دارم برا کنکور انسانی میخونم
    میخواستم بپرسم باید دیپلم انسانی رو بگیرم؟

    1. نه لزوما
      ولی بخشی از نمره سوابق تحصیلی که ۵۰ درصد هست را برای کنکور از دست میدید

  15. سلام وقت به خیر من پشت کنکور امسالم دوازدهم تجربی برا فیزیک میکرو نقره ایی دوازدهم و جمع بندی کتاب آبی کانون قلمچی رو دارم راستش وقتمم به زور میرسه که همه تستامو تموم کنم ولی میگن برا فیزیک نردبامم خوبه موندم دوراهی نمی دونم با منابع خودم پیش برم یا نردبامم تهیه کنم

    1. سلام مهم ترین نکته در انتخاب منبع تطابق سطح شما با منبعی هست که انتخاب میکنید در غیر اینصورت نتیجه عکس میده!
      آیا در منابعی که گفتید تسلط کامل دارید؟

  16. سلام من هفتم هستم ایا معدل و نمرات هفتم تاثیری به کنکور داره؟
    و میخام تجربه بردارم
    خیلی استرس دارم

  17. سلام خسته نباشید من برای دانشگاه ازاد ثبت نام کردم اما کافی نت اشتباه کرده و در دو دانشگاه ثبت نام کرده من میخوام یکیش رو برم الان باید چیکار کنم؟

  18. سلام وقت بخیر
    یک سوال داشتم
    من دیپلمه کاردانش هستم
    برای ادامه تحصیل میخوام از دانشگاه ازاد با ثوابق برم رشته مهندسی پزشکی
    میخواستم ببینم که امکانش است و اینکه شرایطش به چه صورته که بتونم تو این رشته ادامه تحصیل بدم

    1. سلام با داشتن دیپلم ۱۲ ساله امکان پذیره
      باید در زمان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی از طریق سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام کنید

  19. سلام ، من یک سوال در رابطه با مقاطع بالا تر دارم تو رو خدا اگه میتونید با جواب دادنتون بهم کمک کنید ، در رابطه با مقطع ارشد هست سوالم کسی رو در دسترس نداشتم که ازش بپرسم هر چی هم سرچ میکنم جواب درستی نمیگیرم ، من امسال ارشد یکی از دانشگاه های روزانه قبول شدم ثبت نام هم برای دانشگاه انجام دادم اما بعد از یک هفته از ترم به دلیل یه سری مسائل انصراف دادم ، الان با توجه به حدف محدودیت برای کنکور مجدد ارشد ، سوالم اینه من سال بعد میتونم دوباره این رشته رو انتخاب کنم یا حق انتخاب دوباره این رشته رو ندارم چون انصراف دادم🙏🙏🙏🙏

    1. سلام وقتتون بخیر برای دانشگاه فرهنگیان کسی که نمره چشم اش ۳/۷۵و دیگری ۴است میتواند قبول بشود؟؟؟

  20. سلام وقتتون بخیر
    از نظر شما برای رشته حسابداری دانشگاه ایوانکی بهتره یا دانشگاه آزاد تهران مرکز؟؟

  21. سلام من امسال با کنکور تجربی بر اساس سوابق رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه فنی حرفه ای آوردم البته شبانه چون روزانه فقط توی دفترچه ریاضی هست، من میخوام کنکور امسال رو بر اساس سوابق همون رو انتخاب کنم فقط اینکه باید برم دیپلم ریاضی بگیرم یا دروس‌ش رو پاس کنم چون یکی گفت با همین دیپلم تجربی هم میتونم بر اساس سوابق انتخاب رشته کنم یعنی نیاز نیست؟ اگر غلطه میشه راهنمایی کنید 🌹

  22. سلام من رشته تربیت کودک میخونم سال دهمم
    میخواستم بدونم از طریق این رشته سال دوازدهمم ک تموم شد میتونم برم دانشگاه علوم تربیتی ادامه تحصیل بدم؟

  23. سلام خسته نباشید
    بنده ۱۴۰۱کنکور دادم اما رشته ای که میخواستم رو قبول نشدم و هیچ دانشگاهی ثبت نام نکردم
    الان دوباره میخوام کنکور بدم
    ایا امکانش هست؟ سربازی هم نرفتم
    میتونم دانشگاه های آزاد ثبت نام کنم برای اینکه معافیت تحصیلی بگیرم یا خیر؟

    1. سلام شما تا یک سال بعد از دیپلم فرصت دارید وارد دانشگاه شید در غیر اینصورت غایب هستید و امکان تحصیل حتی در بدون کنکور ها هم نیست

  24. سلام وقت بخیر
    برای قبولی در رشته روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد تبریز چه رتبه ای لازمه ؟؟؟ و اینکه تو این دوماه میشه قبول شد ؟؟

  25. سلام ببخشید ی سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین
    من اولین ساله ک میخام ازمون اختصاصی فرهنگیان شرکت کنم اگه بعد از مصاحبه و اعمال سوابق که نتیجه نهایی اونایی ک قبول شدن فرهنگیان قبل از انتخاب رشته سراسری میاد درسته؟ اگه قبول نشدیم چی میشه؟ بدون اینکه انصراف بدیم میشه کنکور سراسری انتخاب رشته کرد؟

  26. سلام وقت به خیر
    من دیپلم تجربی دارم که چند سال ازش میگذره الان میتونم کنکور اختصاصی فرهنگیان رو شرکت کنم؟ با توجه به اینکه الان توی آموزشگاه مدرس زبان انگلیسی هستم.

  27. سلام وقت بخیر من دانش آموزدختر دوازدهم ریاضی هستم تا حالا معدلم بالای ۱۹/۶۰شده و همه درسهای تخصصی را مفهومی در سطح بالا بلدم به نظر شما کدام رشته تحصیلی گروه ریاضی از نظر بازار کار درآمد خوبی داره؟ البته خودم علاقه به هوش مصنوعی دارم ولی می گویند تو ایران بازار کار خوبی نداره

    1. سلام در حال حاضر دایره کار مهندسی کامپیوتر خوبه همچنین شما حداقل ۵ سال دیگه قرار وارد بازار کار بشید و تا اون موقع خیلی شرایط متفاوته

  28. سلام من فارغ‌التحصیل رشته تجربی ام میخواستم بدونم میتونم رشته مهندسی شیمی بدون کنکور ثبت نام کنم ؟

  29. سلام وقت بخیر من ۱۵ سالمه و پارسال درس نخوندم ب دلیل پایین بودن معدل و اینکه تجدید داشتم هدایت تحصیلیم دیر اومد و مدارس ظرفیت نداشتن راستش خودم اصلا به درس علاقه ندارم ولی میخام حداقل دیپلممو بگیرم یه هنرستان هس ک رشته های خیاطی لباس شب و عروس،امور اداری، گرافیک رایانه ای،طلا و جواهر سازی،تولید محتوای الکترونیکی،تولید کننده چند رسانه ای، حسابداری مالی
    نمیدونم کدوم رشته رو واسه امسال انتخاب کنم ک حداقل یک چیزی یاد بگیرم و بدردم بخوره
    و اینم بگم کلا از درس متنفرم میخام یه رشته ای برم کارای عملیش بیشتر باشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام هرکدام از رشته هایی که میگید خودش ی دنیاست!
      برای مشاوره تماس بگیرید تا رشته ها بررسی شه

  30. سلام من دوزادهم هستم میخاستم بدونم کی باید اقدام کنم برای ثبت نام دانشگاه با شرط معدل؟
    ترمیم‌معدل اگر‌بخام بزنم شرایطش چجوری هست باید چکارکنم

  31. سلام خسته نباشید من بزرگسالان درس میخونم و دی دیپلم تجربیمو میگیرم بعد میخام کنکور تجربی ۴۰۴ شرکت کنم باید دوباره ترمیم معدل کنم آخه یه چنتا از امتحانامو دی میدم و دیگه خرداد نهایی نمیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید