لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

همین حالا وقت مشاوره خود را رزرو کنید 👈

مشاوره نمونه دولتی و تیزهوشان

مشاوره نمونه دولتی و تیزهوشان
مشاوره نمونه دولتی و تیزهوشان

مشاوره نمونه دولتی و تیز هوشان خصوصا برای دواطلبانی که می خواهند در یک رقابت سنگین برای بدست آورن صندلی های اینگونه مدارس رقابت کنند اهمیت ویژه ای دارد.

همانطور که شاهد هستید درس خواندن در این گونه مدارس از شمت دانش آموزان و خانواده ها به شدت مورد توجه و اهمیت است. پرا که در این گونه مدارس اهمیت زیادی برای سطح هوش و استعداد محصل قائل هستند و سخت گیری های بیشتری برای تحصیل در اینگونه مدارس وجو دارد.

نحوه پذیرش مدارس نمونه دولتی و تیز هوشان

مشاوره نمونه دولتی و تیز هوشان به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی با ارائه راهکارهایی شرایط پذیرش دانش آموزتان را در اینگونه مدارس فراهم کند. برای اینکه دانش آموز بتواند وارد اینگونه مدرس شود و از مزایای بی نظیر آن بهره مند گردد لازم است تا در آزمونی تحت همین عنوان ثبت نام نماید.

مطلب پیشنهادی به شما : انتخاب رشته نهم

 سنجش و پذیرش دانش آموزان مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان توسط سازمان سنجش استعدادهای درخشان کشور صورت می گیرد. در کنار این آزمون خود مدارس نمونه دولتی و مدارس تیزهوشان برای پذیرش دانش آموزان، مقررات تعیین کرده اند که تنها واجدین این مقررات، مجاز به ثبت نام آزمون ورودی این مدارس می باشند.

یکی از این گونه مقررات شرط معدل است. حداقل معدل لازم برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 17 و حداقل معدل لازم برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 19 می باشد.

تاثیر سطح هوش در پذیرش مدارس تیز هوشان  و نیمه دولتی

همانطور که در بالا اشاره شد دانش آموزانی که وارد مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان می شوند دارای سطح معدل بالایی نسبت به دیگر دانش آموزان هستند. سطح هوش دانش آموزانی که وارد مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می شوند، در مقایسه با بسیاری از دانش آموزان مدارس دولتی بالا می باشد.

این اختلاف به دلیل این است که مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان، تنها دانش آموزانی را مورد پذیرش قرار می دهند که دارای معدل بالایی هستند، درحالیکه مدارس دولتی دانش آموزان با معدل های مختف را جذب می نمایند.

برای بدست آوردن شرایط لازم برای پذیرش فرزندان در اینگونه مدارس کافی است تا از مشاوره نمونه دولتی و تیز هوشان بهره مند گردید.

مزیت تحصیل در مدارس تیز هوشان و نمونه دولتی

با مراجعه به مشاوره نمونه دولتی و تیز هوشان شما قطعا با مزیت های اینگونه مدرسه در پیشرفت کودکانتان آگاه خواهید شد با این وجود به شما چند نکته کوتاه در این زمینه مطرح می کنیم .  پیدا شدن فرصت بیشتر برای دواطلبانی که لازم است تا استعداد های خود را شکوفا نمایند.

وجود یک محیط کاملا علمی با حضور رقیبانی پر استعداد فضا را برای فعالیت های عملی و رشد خلاقیت دانش آموزان فراهم می کند. این مسله باعث می شود تا دانش آموزان تجربه بیشتری در کارهای عملی کسب کنند و تسلط بیشتری به مسائل مربوطه پیدا نمایند.

از طرفی به دلیل سطح هوش بالای دانش آموزان این مدارس، دانش آموزان با تلاش و پشتکار بیشتری مطالعات خود را پیگیری می نمایند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره جهت این مسئله به مشاوران ما در مجموعه بزرگ مرکز کنکور مشاور مراجعه فرمایید.

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید