لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

برنامه ریزی کنکور انسانی

برنامه ریزی کنکور انسانی یکی از مسائلی است که باید دانش آموزان به آن دقت کنند. چرا که داشتن یک برنامه موفق در هر مرحله از زندگی اهمیت زیادی دارد حال این مسله میخواهد ازدواج، مسائل خانوادگی، شخصی و درسی برای خود برنامه بریزید.

برنامه ریزی کنکور باید حتما توسط یک فردی که در این زمینه متخصص است انجام شود. چرا که شما قرار است در یک رقابت خیلی سنگین شرکت کنید.

تعداد زیاد داوطلبان برای قوبلی در این کد رشته باعث می شود تا شما هم حتما در کنار آنها حرکت کنید و در مرحله ای به نام آزمون کنکور از آنها پیشی بگیرید.

برنامه ریزی کنکور انسانی

برنامه ریزی کنکور انسانی ۱۴۰۲

👈 یک مشاور خوب به شما کمک خواهد کرد تا بر اساس اطلاعاتی که دارد شما را تا مقصد نهایی یعنی انتخاب رشته تحصیلی همراهی کند و به مثابه یک چراغ راه باشد.

اینکه شما بدانید قرار است برای کاری که انجام می دهید چگونه جلو روید اهمیت ویژه ای دارد.

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از شروع به مطالعه حتما برنامه خود را بچینید از یک برنامه ساده شروع کنید وکم کم به حجم مطالعه خود بیفزایید. به خاطر داشته باشید برنامه ریزی فشرده در ابتدای مطالعه قطعا شما را زده خواهد کرد.


علاوه بر آن باید دروس را طبقه بندی کنید. ضریب درسها را مشخص کنید. دروس را بر اساس سختی و آسانی تقسیم نمایید. سطح توانمندی خود را بسنجید تا اینگونه بتوانید موفق عمل کنید.

این نکات و سایر موارد دیگری که در این زمینه وجود دارد را یک مشاور برنامه ریزی کنکور انسانی به خوبی می شناسد.

او با تکیه بر تجربه خود میتواند تمام مواردی که باید در یک برنامه ریزی به کار ببرد را به خوبی می داند و برای شما یک برنامه اختصاصی ایجاد می کند که اگر شما بر اساس آن جلو روید قطعا موفق عمل خواهید کرد.

نقش مشاور در ادامه روند تحصیلی

👈 مشاور با یک رویکرد مناسب و با آگاهی که از سطح توانمندی های شما برا اساس یکسری تست ها به دست آورده است شروع به ریختن برنامه ریزی درسی می کند این برنامه ریزی ممکن است به صورت بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت باشد.

او در این برنامه سعی میکند تمامی دروسی که در کنکور ضریب دارند را بگنجاند تا به موفقیت شما کمک کند.

پیشنهاد ما به شما : مشاوره کنکور انسانی

به خاطر داشته باشید که نقش مشاور فقط با برنامه ریزی برای این آزمون به اتمام نی رسد بلکه لازم است تا ما حتما در ادامه با مشاور خود ارتباط داشته باشیم تا بتوانیم دیگر مراحل را پشت سر بگذاریم.

شما بعد از قبولی در آزمون سراسری به یک مشاور نیاز دارید تا کار انتخاب رشته را انجام دهید.

قبولی در کد رشته مورد علاقه کار آسانی نیست شما بعد از به دست آوردن یک رتبه خود به دلیل داشتن یک برنامه ریزی موفق قطعا نیازمند کمک مشاور برای آنالیز رتبه کسب شده خواهید بود تا بتوانید در کد رشته مورد نظر و یک دانشگاه معتبر تحصیل نمایید.

یک راز مهم برای موفقیت در برنامه ریزی کنکور انسانی

یک راز مهم برای موفقیت در برنامه ریزی کنکور انسانی

👈 برای موفقیت در کنکور، رازهای زیادی وجود دارد اما خوب است در مورد مهم ترین رازی که باعث می شود برنامه ریزی هایتان به موفقیت برسد، صحبت کنیم. اگر کتاب قورباغه ات را قورت بده، مطالعه کرده اید احتمالا می دانید که این کتاب در مورد چه چیزی صحبت می کند.

نویسنده این کتاب، برایان تریسی، عنوان می کند که برنامه ریزی هایی که از نظر کیفی در سطح متوسطی قرار دارند، کاراتر و موفق تر از برنامه ریزی هایی عمل می کنند که بسیار فوق  العاده و بی نقص هستند.

اغلب ما استاد آن هستیم که برنامه هایی بدون نقص بنویسیم اما در نهایت هیچ یک از موارد نوشته را اجرا نکنیم.

دقیقا، بزرگ ترین خطایی که می تواند باعث نابودی و مرگ یک برنامه ریزی شود، عمل نکردن به آن است. بنابراین سعی کنید برنامه هایی تنظیم کنید، که بتوانید به آن عمل کنید و خود را به پایبند و وفادار به آن بدانید.

در ضمن، گاهی اوقات برنامه های عالی و فوق العاده ممکن است بسیار ترسناک به نظر آیند و این همان عاملی است که باعث می شود به مواردی که در برنامه درج شده است، عمل نشود.

بنابراین توصیه می کنیم اگر می خواهید در رشته مورد علاقه خود قبول شوید هر چه سریع تر به سراغ برنامه ای که برای خود ریخته اید، رفته و تغییراتی که تصور می کنید قابلیت اجرا شدن و عملیاتی شدن دارند را در آن اعمال کنید. به شما قول می دهیم با این روند می توانید به نتایج خارق العاده ای دست پیدا کنید.

چه مقدار زمان برای مطالعه دروس انسانی در نظر گرفته شود؟

👈 سوال مهمی که ذهن اغلب دانش آموزان رشته انسانی را به خود درگیر کرده، این است که برای مطالعه هر درس چه مقدار زمان باید در نظر گرفته شود.

آیا باید برای تمام دروس به یک اندازه وقت گذاشت و یا برای درس هایی که اهمیت زیادی دارند بهتر است زمان بیشتری نیز در نظر گرفت؟

پاسخ به این سوال و سوالاتی نظیر این برای دانش آموزانی که قصد برنامه ریزی برای کنکور انسانی را دارند می تواند بسیار راهگشا بوده و جهت درست حرکت را به آنها نشان دهد.

دانش آموزان رشته انسانی، باید به این موضوع توجه کنند که در نظر گرفتن یک زمان مشخص برای تمام دروس، کار درستی نیست.

به هنگام مطالعه و ایجاد آمادگی برای این آزمون، در ابتدا توانایی های خود را مشخص کنید؛ اگر در درس ادبیات بسیار قوی هستید و در درس ریاضی ضعیف، بهتر است برای درس ریاضی بیشتر از درس ادبیات وقت بگذارید.

علاوه بر توانمندی ها، رشته ای که قصد دارید بعد از قبولی در کنکور انسانی انتخاب کنید را نیز مشخص کرده و ببینید که مهم ترین درسی که می تواند باعث قبولی شما در این رشته شود، چیست.

بدین شکل متوجه خواهید شد که برای کدام یک از دروس زمان بیشتری را باید در نظر بگیرید. به صورت یک قانون کلی، بهتر است برای درس های عمومی ۳ ساعت و برای درس های اختصاصی ۷ ساعت زمان در نظر داشته باشید.

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید