لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

چالش های آموزش مجازی از زبان رتبه های برتر کنکور

چالش های آموزش مجازی از زبان رتبه های برتر کنکور

همان گونه که می دانید سالیان سال است که دانش‌ آموز ها با یک چالش خیلی بزرگ و مهم دست و پنجه گرم می کنند و متاسفانه اکنون دو سال است که یک چالش بزرگ تر و پر استرس نیز کل دنیا را گرفته است و ترکیب آن با کنکور فشار خیلی زیادی به بچه ها می آورد.  قطعا شما نیز درگیر کرونا و چالش های آموزش مجازی هستید  و گمان می کنید که شانس شما است که در این سال های حیاتی باید این اتفاق ها بیفتد.ما در این مقاله به چالش های آموزش مجازی از زبان رتبه های برتر کنکور پرداخته ایم.

درست است که کرونا پیامد های خیلی زیاد و گاهی جبران نا پذیر داشته است اما کنکور مشاور  امروز قرار است که درباره پیامد و عواقبی که برای بچه های کنکوری داشته است با یک دیگر صحبت کنیم. 

همان گونه که مستحضر هستید بیماری کرونا یک بیماری نا شناخته بود که هیچ کس آن را پیش بینی نمی کرد و برای آن برنامه ای نریخته بود. تصور کنید که دانش آموز ها چندین سال به مدرسه رفته اند و حال قرار است با یک تلفن همراه و یا لپ تاپ سال تحصیلی را به اتمام برساند.

چالش های آموزش مجازی از زبان رتبه های برتر کنکور

امکانات در سراسر ایران یک شکل نیست

متاسفانه آن روز های اول به خاطر نبود زیر ساخت های مناسب خیلی از داوطلب های کنکور دچار مشکل شدند. چندین ماه همه چیز روی هوا بود. خیلی دیگر از افراد به خاطر نداشتن گوشی هوشمند مدت ها از حاضر شدن در کلاس های خود صرف نظر کردند.

قطعا شما نیز متوجه این موضوع شده بودید که برخی از نواحی به خاطر نداشتن آنتن و اینترنت نیز نمی توانستند در کلاس ها حاضر شوند تمام این موارد به علاوه استرس کنکور دوران خیلی سختی را برای داوطلب های این دو سال ایجاد کرده بود اما ما امروز آمده ایم تا درباره چالش های آموزش مجازی از زبان رتبه های برتر کنکور با یک دیگر صحبت کنیم و ببینیم شرایط برای این عزیزان چگونه بوده است.

امکانات در سراسر ایران یک شکل نیست

نظر رتبه ی اول کنکور ریاضی

نفر اول کنکور ریاضی در سال ۹۹ ابوالفضل حاجی محمد حسین کاشی بود. او معتقد است که مدرسه آن ها عملکرد خوبی در دوران کرونا و آموزش های مجازی داشته است.

او می گوید که مدرسه آن ها امکانات لازم را داشته است اما با این وجود آموزش های مجازی آسیب های مخصوص به خود را داشته اند و اضافه می کند که مدرسه ها به شکل حضوری کمک خیلی بیش تری به دانش آموز می کنند و در آخر تیز می گوید که این امکانات که از آن ها حرف زده است برای استان تهران بوده است و از استان های دیگر خبر ندارد.

چالش های آموزش مجازی از زبان رتبه های برتر کنکور

نظر رتبه ی اول کنکور تجربی چیست

سید امید سید شنوا نیز که در همان سال رتبه ی اول رشته ی تجربی را کسب کرده بود می گوید که ما قبل از این که کرونا وارد دنیا سود حجم بیش تری از درس ها را یاد گرفته بودیم و آن ها را مرور کرده بودیم او حتی برای مجاری شدن کلاس های دانشگاه خود گفته است که ترم اول همان گونه که همه می دانند بیش تر درس های پایه و پیش دانشگاهی تدریس می شوند و گمان نمی کند که مشکلی در این راستا داشته باشد.

اما در کنار این توصیف ها او نیز مانند دیگر دوست های خود اعتقاد دارد که بهتر بود که کلاس ها حضوری بودند زیرا این گونه انگیزه و شور و شوق درس خواندن بیش تر خواهد بود. نکته ای که در رابطه با این عزیزان مشترک است این است که اکثر رتبه های برتر از مدارس دولتی بودند و با همان برنامه ی شاد این دوره را گذرانده اند‌.

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید