لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

از کی برای کنکور ۱۴۰۴ شروع کنم

از کی برای کنکور 1403 شروع کنم

با پایان امتحانات نهایی مدارس و بسته شدن پرونده کنکور ۱۴۰۲ در تمامی زیر گروه های آزمایشی بطور رسمی وارد سال کنکور ۱۴۰۳ شدیم اما سوال مهم اینجاست از کی برای کنکور ۱۴۰۳ شروع کنیم ؟

در این مقاله به این سوال بسیار مهم پاسخ خواهیم داد همچنین از اولین قدمی که برای کنکور باید برداشته شود تا زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۳ گام های مشخصی ارائه میکنیم . تا انتها با ما همراه باش تا از همین ابتدای پروسه کنکور با حداکثر قدرت حرکت کنی .

۱۰ گام طلایی برای شروع کنکور ۱۴۰۳ چیست ؟

با قدرت و انگیزه میریم سراغ کنکور ۱۴۰۳ و گام های لازم برای کسب موفقیت در کنکور را باهم بررسی میکنیم . دقت داشته باشید تمامی مطالب بر اساس سال ها تجربه همچنین بررسی رتبه برترهای کنکور در سال های گذشته به شما ارائه میشود پس حداکثر استفاده را از این مطالب ببرید.

گام اول ⬅️ انگیزه و هدف

داشتن انگیزه است که هدف را ایجاد میکند و هدف است که باعث حرکت به سمت موفقیت خواهد شد . پس در قدم اول باید هدف داشته باشید تا در این سال سخت بدون خستگی تا انتها حرکت کنید .

هدفتان قبولی در چه دانشگاهی است ؟

هدفتان قبولی در چه رشته ای است ؟

چه هدف شغلی و درآمدی دارید ؟

بدون تعارف و ترس و خجالت این سوالات را از خودت بپرس و جواب بده !

باید با تمام وجود و اعتماد بنفس بهترین ها را انتخاب کنی

تا وقتی که حداقل در ذهنت و وجودت به بهترین ها نرسی و نخوای که داشته باشیشون قطعا در واقعیت هم نمیرسی پس همین الان بدون در نظر گرفتن چیزی به سوالات جواب بده و دقیقا چیزی که میخوای رو روی کاغذ بنویس و همیشه همراه خودت داشته باش .

هر وقت خسته شدی

هر وقت نا امید شدی

هر وقت سختی ها سر راهت قرار گرفت

هر وقت احساس کردی زورت به رقبات نمیرسه

کاغذ طلایی تو در بیار و هدف هاتو مرور کن

این نسخه زندگی توعه و باید بهش برسی

پس با تمام وجود تلاش کن و همیشه با انگیزه و هدف حرکت کن…

هدف و انگیزه قسمتی از پاسخ سوال از کی برای کنکور ۱۴۰۳ شروع کنیم است پس بدون انگیزه و هدف هیچ کاری انجام نده !

گام دوم ⬅️ آموزش قوی

باید آموزش قوی داشت تا نتیجه خوب گرفت در واقع آموزش همان فونداسیون ذهنی شماست و هر مطلبی که برای بار اول آموزش داده میشود دقیقا با همان نحوه آموزش در ذهن جا میگیرد . برای همین هم هست که زیاد به گوشتان خورده فلان دانش آموز پایه قوی ای دارد !

اگر آموزش ضعیفی داشتید و نقاط ضعف زیادی دارید لازم نیست نگران باشید خوشبختانه در حالت های مختلف میشه آموزش دید و از رقابت جا نموند . چند نمونه از سبک های مختلف آموزشی که میشه از آن ها استفاده کرد :

  • تدریس خصوصی
  • تدریس گروهی ( کلاس کنکور )
  • کلاس های آنلاین
  • ویدیوهای آموزشی
  • جزوات درسی

هیچ الزامی ندارید که فقط از یکی از این روش ها یا همه آن ها استفاده کنید بلکه هر روشی که خودتان احساس میکنید تطابق بیشتری با شما دارد را انتخاب کنید . در انتخاب روش های آموزشی باید هخم کیفیت و هم هزینه در نظر گرفته شود تا بهترین نتیجه حاصل شود .

پیشنهاد

پیشنهاد میکنیم در یک جلسه تدریس رایگان بصورت آنلاین در مجموعه کنکور مشاور حاضر شوید و از کیفیت استاد و آموزش لذت ببرید .

موضوعات مرتبط : تمام نکاتی که باید در مورد کنکور ۱۴۰۳ بدانید با مشاوره کنکور همراه باشید.

گام سوم ⬅️ انتخاب مشاور کنکور

حالا که هدفتو مشخص کردی باید بری سراغ یک مربی خوب تا بتونه بهترین روال کاری برای شرکت در این مسابقه بزرگ را بهت نشون بده . فراموش نکن حتی بهترین ورزشکاران دنیا ، بزرگ ترین بازیگران یا معروف ترین هنرمندان و موسیقی دانان مربی یا مشاور دارند .

کنکور اتفاقی سرنوشت ساز است و قراره آینده تو رو بسازه و رقم بزنه پس جای هیچ ریسکی نداره . مطمعن باش اینقدر داوطلب قوی در کنکور هست و اینقدر مدارس با امکانات در کشور داریم و جالب تر از اون اینقدر تعداد قشر ثروتمند زیاده که باعث شدن مهندسی کنکور تغییر کنه !

بدون تعارف اگر از اول حرفه ای و بر اساس اصول پیش نری و نکات مهم را رعایت نکنی قطعا نمیتونی به داوطلبان دیگر رقابت داشته باشی . پس اگر قرار مشاور کنکور داشته باشی مشاورت باید صفر تا صد این ها رو بدونه !

  • نحوه برنامه ریزی
  • معرفی منابع
  • اطلاع از قوانین کنکور
  • استراتژی کنکور دادن
  • آشنایی با آزمون های آزمایشی
  • آموزش خلاصه نویسی
  • برنامه ریزی اختصاصی عید و بعد از عید

مهم تر از همه این ها باید از مشاور رزومه کاری بخوای تا مشخص شه در تجربه کاریش آیا دانش آموزی بوده بتونه نتیجه بگیره و موفق شه اگر از قبل موفقیتی نداره پس الکی خودتو با این مشاور سر کار نزار !

خبر خوب

ما در آکادمی کنکور مشاور یک جلسه رایگان حضوری یا غیر حضوری بین داوطلب کنکور و مشاور مجموعه هماهنگ میکنیم تا داوطلب کنکوری و خانواده داوطلب با خیال راحت وارد پروسه کنکور ۱۴۰۳ شوند .

داشتن مشاور خوب قسمتی از پاسخ سوال از کی برای کنکور ۱۴۰۳ شروع کنیم است پس بهترین مشاور را داشته باش !

گام چهارم ⬅️ برنامه ریزی

برنامه ریزی تقریبا مهم ترین قسمت از فرآیندی است که باید انجام بشه . وقتی برنامه داشته باشی دیگه ترس و استرسی نیست و نگران تموم شدن درس ها یا رسیدن به امتحانات نهایی نخواهی شد. برنامه ریزی از این موارد تشکیل میشه :

  • ساعت بیداری و خواب
  • ساعت های استراحت
  • ترتیب دروس و ساعت مطالعه هر درس
  • مرور و جمع بندی
  • زدن تست های آموزشی و زمان دار
  • خلاصه نویسی
  • استفاده از زمان های مرده

هر کدام از موارد گفته شده ممکن است برای هر کس تفاوت داشته باشد . مثلا وقتی داریم ترتیب و ساعت مطالعه هر درس را مشخص میکنیم ممکن است کسی ریاضی ضعیفی داشته باشه و ساعت مطالعش بیشتر باشه و شخص دیگری در درس شیمی ضعیف باشه !

با این حساب برنامه ریزی موضوعی مهم و شخصی است و باید شخصی سازی شود . هیچوقت یادت نره برنامه ریزی مثل مسواک میمونه !

آیا از مسواک دیگران استفاده میکنی ؟

خب قطعا نه !

باید برنامه ریزی خودتو داشته باشی و این هنر مشاور کنکور است که با بررسی شما و در نظر گرفتن همه چیز حتی شرایط خانواده و شرایط مالی یا محیط درس خواندن و پایه آموزشی برای شما برنامه ریزی کند .

برنامه باید منعطف باشه یعنی بعد از هر ارتقا حداکثر در بازه های زمانی ۲ هفته ای تغییر کنه تا به مرور و بدون عجله بعد از گذشت چند ماه داوطلب در اوج قدرت قرار بگیره . از برنامه ریزی نباید انتظار زود بازده بودن داشته باشید و یا نباید انتظار معجزه داشته باشید !

اگر برنامه ریزی خوب باشه و درست اجرا بشه قطعا نتیجه میگیری همانطور که این همه داوطلب کنکور در شرایط مختلف تونستن نتیجه بگیرند و رتبه برتر کنکور بشن . پس عجله نکن و فقط هر روز برنامه ریزی انجام شده رو اجرا کن .

برنامه ریزی خوب قسمتی از پاسخ سوال از کی برای کنکور ۱۴۰۳ شروع کنیم است پس عالی برنامه ریزی کنید !

موضوعات مرتبط : حداقل معدل برای ورود به دانشگاه دولتی بدون کنکور

گام پنجم ⬅️ انتخاب منابع

منابع کنکوری در دو حالت کلی قرار میگرند :

✔️ کتاب های درسی

✔️ منابع کمک آموزشی

تکلیف کتاب های درسی بعنوان مهم ترین منبع کنکور مشخصه و هر سال توسط سازمان سنجش اعلام میشه اما منابع کمک آموزشی تنوع و شرایط مختلفی دارد . برای انتخاب منابع کنکور مهم ترین موضوع این است که شما با آن منبع کنکوری هم خوانی داشته باشید .

در واقع منبع را بر اساس سطح خودتان انتخاب کنید .

برای مثال اگر به دانش آموز کلاس پنجم سوال حد و پیوستگی بدید میتونه حل کنه ؟

یا اگر راجع به استوکیومتری صحبت کنید چیزی میفهمه ؟

خب معلومه نه چون سطح مطالب از دانش این شخص خیلی بالاتره و حتی مقدماتی از این موارد را نخونده که بتونه جواب بده . با در نظر گرفتن این فرض باید منابع کنکوری انتخاب شود .

قرار نیست با خودتون تعارف کنید یا ادای دیگران را در بیارید یا پیش خودتون فکر کنید اگر فلان منبع را نخرم پیش دوستم کم آوردم !

اگر شما سطح ضعیفی در درس زیست شناسی دارید و سراغ منبع قوی مثل آی کیو گاج برید باور کنید نتیجه که نمیگیرید هیچ ضربه هم میخورید و دوباره مجبورید تمام مسیر رفته را بازگردید . دوباره به مثال دانش آموز کلاس پنجم برمیگردم ، شاید دانش آموز کلاس پنجمی نتونه الان پاسخ سوالات شما رو بده اما بعد از چند وقت براحتی به همه سوالات جواب میده !

شما هم دقیقا در رابطه با منابع همین شرایط را دارید و اگر عجله نکنید و طبق تعیین سطحی که مشاور انجام میده منابع را تهیه کنید قطعا تا روز کنکور از هر درس حداقل ۲ منبع میخونید و این عالیه و میشه گفت برنامه به نحو احسن انجام شده .

انتخاب منابع قسمتی از پاسخ سوال از کی برای کنکور ۱۴۰۳ شروع کنیم است پس مناسب ترین منابع را انتخاب کن !

گام ششم ⬅️ آزمون های آزمایشی

برای اینکه هر از گاهی محک بخورید و شرایط واقعی کنکور دادن را تجربه کنید همچنین مجبور باشید در بازه های زمانی چند هفته ای قسمتی از برنامه ریزی را با تمام جزئیات اجرا کنید باید حتما از آزمون های آزمایشی استفاده کنید.

آزمون های آزمایشی را از این لحاظ میشه قیاس کرد

  • هزینه آزمون
  • تعداد آزمون ها
  • برنامه ریزی مراحل مختلف آزمون
  • پوشش مطالب و مباحث درسی
  • فاصله زمانی برگزاری آزمون ها
  • داشتن سوالات استاندارد
  • نحلیل کارنامه آزمون
  • انتشار پاسخ نامه تشریحی آزمون

با در نظر گرفتن این موارد میشه از بین آزمون های آزمایشی که در ایران وجود دارد یکی را انتخاب کنید . برای انتخاب آزمون آزمایشی مناسب خودتان پیشنهاد میکنم از مشاور کنکور که در این زمینه تجربه داره کمک بگیرید .

آزمون های آزمایشی پیشنهادی

👈 قلمچی

👈 گاج

👈 گزینه دو

👈 سنجش

انتخاب آزمون آزمایشی قسمتی از پاسخ سوال از کی برای کنکور ۱۴۰۳ شروع کنیم است پس مناسب ترین آزمون آزمایشی را انتخاب کن !

گام هفتم ⬅️ امتحانات نهایی

نمرات امتحانات نهایی در دروس عمومی و اختصاصی در کنکور ۱۴۰۳ تا ۵۰ درصد تاثیر گذار است . در واقع ۵۰ درصد نمره نهایی داوطلبان کنکور را نمرات امتحانات نهایی شامل میشود . با این وجود لازمه در کنار کنکوری خوندن نیم نگاهی هم به مدرسه داشته باشیم .

یه کار خیلی خیلی ساده باید انجام بدید و اون اینه که هر روز یک پنجم زمان برنامه ریزی را به خواندن دروس مدرسه که در همان روز تدریس شده اختصاص بدید . با اینکار اولا شب امتحانی نمیشید دوما مطالب اتوماتیک وارد حافظه بلند مدت شما میشه .

پیشنهاد میکنم هر هفته یکی از روزهای تعطیل یا در زمان هایی که زمان مرده دارید نمونه سوالات امتحانی حل کنید . به زمان امتحان که برسید به قدری مسلط خواهید شد که نمره زیر ۲۰ راضیتون نمیکنه .

این روش در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان انجام میشه تا دانش آموزان بدون اینکه حتی خودشان بفهمند معدل بالایی کسب کنند . امتحانات نهایی را جدی بگیر تا با کسب نمرات خوب ضعف در تست زدن را برطرف کنی . فراموش نکن با معدل ۲۰ نصف راه موفقیت را سپری کردی .

داشتن برنامه ریزی برای امتحانات نهایی قسمتی از پاسخ سوال از کی برای کنکور ۱۴۰۳ شروع کنیم است پس بهترین معدل را در امتحانات نهایی کسب کن !

گام هشتم ⬅️ خلاصه نویسی

بعد از پایان برنامه ریزی هفتگی و ماهانه یا همچنین بعد از عید لازم است مرور و جمع بندی انجام شه . برای اینکه مرور در سریع ترین حالت ممکن و با کیفیت عالی انجام شه بهتره از خلاصه نویسی استفاده کنید .

خلاصه نویسی نوعی کد گذاری در مطالب درسی است تا اگر قسمتی بعنوان نکته خوانده شد مابقی مطالب به سادگی در ذهنتان بیاید . میشه خلاصه نویسی را در پاورقی کتاب درسی انجام داد یا دفتر خلاصه نویسی تهیه کرد .

از اسم خلاصه نویسی مشخصه که نباید جزوه نویسی یا گزافه گویی کنید یعنی یک فصل کتاب حداکثر در یک برگه جا شود . هدف ما از خلاصه نویسی صرفا مرور و نگاه سریع به مطالب درسی است .

خلاصه نویسی حرفه ای قسمتی از پاسخ سوال از کی برای کنکور ۱۴۰۳ شروع کنیم است پس حتما در تمام دروس خلاصه نویسی کن !

گام نهم ⬅️ مرور و جمع بندی

بعد از خواندن تمام دروس و آموزش قوی و تست زدن به دوران بسیار مهمی میرسیم که دوران مرور و جمع بندی است . در دوران جمع بندی در واقع تمامی مطالب خوانده شده در ذهن تثبیت میشود و وارد حافظه بلند خواهد شد .

بهترین مرور و جمع بندی تست زدن است . در دوران اصلی مرور و جمع بندی بعد از عید باید روزانه بیش از ۱۵۰ تست زده و تحلیل شود و اگر ضعف درسی وجود داشت به خلاصه نویسی ها رجوع کرد به همین ترتیب هم قدرت تست زدن از نظر مفاهیم و سرعت تقویت میشود هم تمام مطالب در قالب انواع سوال در ذهن تثبیت میشود .

مرور و جمع بندی قسمتی از پاسخ سوال از کی برای کنکور ۱۴۰۳ شروع کنیم است پس از جمع بندی و مرور صحیح غافل نشو !

روش های تست زنی

در تمام طول دوران درس خواندن دو مدل تست زنی ثابت است

موضوعات مرتبط : تکنیک ها و روش های طلایی تست زنی

تست های آموزشی

برای اینکه مطالب درسی برای شما بهتر جا بیوفتد از تست های آموزشی استفاده کنید . تست های آموزشی را در حین درس خواندن میشود زد و لازم نیست برای پاسخ به آن زمانی تعیین کنید حتی میتونید به سرعت پاسخ نامه تشریحی تست را هم ببینید .

تست های زماندار

بعد از اتمام مبحثی مشخص تعدادی تست برای مثال ۲۰ تست از آن مبحث دارای ترکیبی از سوالات ساده تا سخت انتخاب کنید و در زمان مشخص مثلا ۳۰ دقیقه تست ها را پاسخ دهید و در پایان درصد بگیرید و تحلیل و بررسی کنید .

تست های زمان دار باعث تنظیم زمانی تست ها مطابق برنامه زمانی کنکور میشود همچنین مطالب را در حافظه بلند مدت شما قرار میدهد . اصلا لازم نیست از همان ابتدا در زمان کوتاهی به سوالات جواب بدید میشه اینکار را به مرور زمان انجام داد .

روش های تست زنی قسمتی از پاسخ سوال از کی برای کنکور ۱۴۰۳ شروع کنیم است پس تا میتونی تست آموزشی و زمان دار بزن !

گام دهم ⬅️ اجرا

آخرین مرحله و گام نهایی که فقط به خود داوطلب کنکوری مربوط میشود اجرای برنامه و تلاش و پشت کار و سخت کوشی است . باور کنید اگر بهترین اساتید کنکور و گرون ترین منابع کنکوری و بهترین رژیم غذایی برای کنکور داشته باشید اما اجرا نکنید اصلا هیچ فایده ای ندارد !

داوطلبان زیادی در اوج امکانات آموزشی و تحصیلی و مالی هستند که نمیتوانند نتیجه حتی متوسط بگیرند و برعکس دانش آموزان کنکوری از دورترین نقاط کشور در محروم ترین شرایط ممکن جز رتبه های تک رقمی کنکور میشوند .

تفاوت این دو فقط و فقط اجرا ، خود باوری و سخت کوشی در سال کنکور است . تو هم میتونی جز یکی از رتبه برترهای کنکور باشی اگر فقط به ۱۰ گام گفته شده با تمام جزئیات عمل کنی !

برای کنکور ۱۴۰۳ از کجا شروع کنیم ؟

برای کنکور 1403 از کجا شروع کنیم

مهم ترین اقدامات و گام های لازم برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۳ بهت گفته شد حالا بهتره هرچه زودتر شروع کنید . اگر در تایم تابستان هستی که عالیه و میتونی از همین زمان شروع کنی تا دهم و یازدهم تو همین تابستون جمع بندی شه .

اگر از تابستان عبور کردی بازهم هیچ ایرادی نداره و ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست فقط باید شروع کنی ، باید حرکت کنی و پیش بری و بیش از این زمانتو تلف نکنی !

همین الان اهدافتو روی کاغذ بنویس تا انگیزه بگیری

با کنکور مشاور تماس بگیر تا یه مشاور حرفه ای بهت معرفی کنیم

سریع کارای برنامه ریزی و انتخاب منابع کنکوری را انجام بده

با قدرت بخون و وقت بزار و تست بزن بهت قول میدم موفق بشی

فقط باید شروع کنی و اولین قدمت اطلاع از کلیات کنکور و برنامه ریزی کردنه…

بعد از اینکه شروع کنی دقیقا مثل قطاری هستی که روی ریل افتاده و دیگه کسی جلو دارش نیست پس بدون ترس شروع کن .

شاید اولش کمی کند پیش بری اما یادت نره وقتی روی سراشیبی بیوفتی سرعتت اینقدر زیاد میشه که بدون صرف انرژی با حداکثر قدرت حرکت میکنی !

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود ؟

برای اولین در کنکور ۱۴۰۲ تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی به میزان ۴۰ درصد اجرایی شد اما در سال ۱۴۰۳ تاثیر معدل به ۵۰ درصد قطعی خواهد رسید . البته همچنان در کنکور ۱۴۰۳ تنها سوابق تحصیلی مربوط به دروس عمومی و اختصاصی سال دوازذهم بررسی میشود .

تمامی دانش آموزان سال دوازدهم و فارغ التحصیلان در ۴ رشته نظری دبیرستان اجازه دارند تا در صورت وجود نمرات پایین در امتحانات نهایی در طرح ترمیم معدل شرکت کنند .

همچنین افرادی که دارای دیپلم غیر مرتبط با گروه آزمایشی هستند اجازه دارند تا با شرکت در امتحانات گروه آزمایشی مد نظر سوابق تحصیلی مرتبط کسب کنند .

با توجه به قوانین جدید میشه گفت شخصی که با دیپلم غیر مرتبط قصد کنکور دارد بر خلاف گذشته تقریبا شانس بالایی نخواهد داشت و سوابق تحصیلی دروس اختصاصی را بطور کامل از دست میدهد مگر اینکه در کنکور با درصد های بسیار خوب جبران کند .

دقت داشته باشید تاثیر سوابق تحصیلی ربطی به معدل ندارد و بین دروس عمومی و اختصاصی با ضرایب مشخص تقسیم میشود .

در نتیجه اگر دو نفر با معدل یکسان دارای تاثیر متفاوت باشند و نمرات مختلفی از سوابق تحصیلی گرفته باشند به همین دلیل است . هر چقدر در دروس با ضرایب بالاتر نمرات بهتری گرفته باشید قطعا سوابق تحصیلی بهتری خواهید داشت .

موضوعات مرتبط : تشریح کامل تاثیر معدل در کنکور

حذف زیر گروه ها و تاثیر روی برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۳

تا قبل از کنکور ۱۴۰۲ زمانی که سازمان سنجش کارنامه نتایج اولیه را منتشر میکرد در تمام گروه های آزمایشی چند زیر گروه اعلام میشد که ممکن بود رتبه و تراز داوطلب در هر کدام از زیر گروه ها با زیر گروه دیگر تفاوت داشته باشد .

دلیل این موضوع این بود که مثلا در زیر گروه ۱ ضریب درس شیمی ۹ حساب میشد و در زیر گروه دیگر ضریب همین درس ۱۰ در نظر گرفته میشد . در تمامی رشته های دیگر هم همینطور بود برای همین رتبه در هر زیر گروه متفاوت بود .

حالا زیر گروه به چه دردی میخورد ؟

زیر کار انتخاب رشته را راحت تر میکرد مثلا اگر کسی میخواست در رشته دندان پزشکی قبول شود از نتایج زیر گروه ۱ استفاده میکرد و کسی که میخواست شیمی قبول شود میرفت سراغ زیر گروه ۲ و به همین ترتیب در هر رشته و گروهی این جریان وجود داشت .

در کنکور ۱۴۰۳ قطعا چیزی بنام زیر گروه وجود ندارد و تمام دروس در انتخاب تمام رشته های دانشگاهی دارای ضریب ثابت هستند . این موضوع بیشتر در رشته تجربی تاثیر گذار است چون تا قبل از این درس زمین شناسی برای انتخاب رشته هایی بجز رشته دارو سازی دارای ضریب صفر بود !

یعنی اگر حتی منفی هم زده میشد تاثیری به حال داوطلبان کنکور نداشت در حالی که الان دارای ضریب مشخص است و قطعا برای تمام رشته ها تاثیر گذار است . بنا براین در برنامه ریزی انجام شده باید جایی برای درس زمین شناسی قرار داده شود .

پس دقت داشته باشید که در زمان برنامه ریزی مخصوصا برای کنکور تجربی دارای ۵ درس تخصصی کنکوری هستید که البته با حذف دروس عمومی از کنکور کار چندان سختی نخواهید داشت .

خلاصه مطالب

کنکور سراسری همیشه غولی سر راه دانش آموزان و داوطلبانی بوده است که به دنبال موفقیتی بزرگ از نظر شغلی و درآمدی و جایگاه اجتماعی بوده اند . همیشه طوری تصور میشده و در ذهن ها تخیل میشه که گویی شکست دادن این غول غیر ممکن است .

میشه گفت این تصوری غلط بیش نیست و چون با همین تصورات غلط ذهن دانش آموزان پرورش پیدا کرده است زمانی که به مرحله کنکور میرسند انگار دنیا به آخر رسیده است . تعداد دانش آموزان برتر و معدل بالایی که در زمان کنکور حتی درس را ول میکنند و وارد دانشگاه نمیشوند کم نیست !

برای شکست این غول بی شاخ و دم باید با نقشه و استراتژی حرکت کنید و ابزار مناسب برای جنگیدن و شکست دادن این غول را داشته باشید . در این مقاله ۱۰ گام طلایی به شما توضیح داده شد که فقط کافیه اجراش کنید بدون اینکه چیزی را تا بیش از این در نظر بگیری یا دائما خودتو با دیگران قیاس کنی !

بهت قول میدم با داشتن اطلاعات کنکوری و استفاده از مشاور کنکور حرفه ای که به شما برنامه ریزی خوب بده و منابع عالی معرفی کنه موفقیت از آب خوردن هم ساده تر میشه و سال بعد همین موقع پشت صندلی یکی از بهترین دانشگاه های کشور نشستی و داری از رشته تحصیلیت و آینده زیبایی که در انتظارته لذت میبری…

برای اینکه بدونی از کی برای کنکور ۱۴۰۳ شروع کنیم و در این باره مشاوره بگیری میتونی همین الان با کنکور مشاور تماس بگیری و از یک جلسه مشاوره رایگان با رتبه برتر که هدیه ما به شماست استفاده کنی .

پس وقتو تلف نکن و همین الان با کنکور مشاور تماس بگیر!

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید