لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

منابع کنکور سراسری هنر

منابع کنکور هنر

امروزه یکی از رشته های محبوب در کنکور سراسری رشته هنر محسوب می شود. هر چند که این رشته به صورت شناور وجود دارد یعنی همه داوطلبانی که در رشته ‌های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی و علوم انسانی کنکور می‌ دهند می‌ توانند در رشته هنر هم کنکور بدهند.برای موفقیت در کنکور هنر در این مقاله بهترین منابع کنکور سراسری هنر را ذکر کرده ایم .

همان طور که می دانید امروزه بیش از ۶۰ درصد رشته‌ های دانشگاهی بدون کنکور دانشجو می پذیرند.اما دانشگاه های تاپ کشور برای پذیرفتن دانشجو رتبه های برتر را انتخاب می کنند. قطعاً رتبه برتر شدن کار ساده نیست و باید برای آن بسیار تلاش و کوشش نمود.

از این رو امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا در مورد منابع کنکور سراسری هنر صحبت کنیم زیرا بسیاری از داوطلبان می دانند که برای شرکت در این آزمون چه کتاب هایی را باید بخوانند پس تا پایان این مطلب با کنکور مشاور همراه باشید.

منابع کنکور هنر ۱۴۰۱

اکنون اگر شما هم قرار است برای سال ۱۴۰۱ در کنکور هنر شرکت کنید بهتر است سری به سایت سازمان سنجش بزنید زیرا در آن منابع درسی لازم برای شرکت در کنکور سراسری هنر را درج نموده اند. هر ساله سازمان سنجش طبق اعلام این منابع لازم برای شرکت در کنکور سراسری هر رشته را در سایت بار گذاری می کند که داوطلبان به راحتی بتوانند آن ها را تهیه و مطالعه نمایند.

البته توجه داشته باشید که سال انتشار هر کتاب بسیار مهم است. منابع کنکور هنر ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد:

  • دروس عمومی مثل زبان انگلیسی و عربی و زبان و ادبیات فارسی و فرهنگ و معارف اسلامی هر سه سال دبیرستان
  • دروس اختصاصی نیز به شرح عکاسی ۱ و ۲ و حجم سازی ۱ و خط در گرافیک
  • طراحی ۱ و ۲ و گارگاه نقاشی و تاریخ هنر ایران و تاریخ هنر جهان و مبانی تصویر سازی
  • متحرک سازی دو بعدی و شناخت سازهای ارکستر و سمفونیک ۱ و ۲ و طراحی اندام و لباس
  • ساز شناسی ایرانی و شناخت مواد و مصالح و آشنایی با بناهای تاریخی

علاوه بر کتاب ‌های تخصصی که خدمتتان گفتیم کتاب های دیگری هم وجود دارند که سازمان سنجش سال انتشار هر کدام را به طور کلی اعلام می کند.

منابع کنکور هنر
منابع کنکور هنر

انتخاب بهترین منابع کنکور سراسری هنر

با توجه به این که از سوی سازمان سنجش بهترین منابع کنکور سراسری هنر اعلام می ‌شود اما باید توجه داشته باشید که سازمان سنجش فقط و فقط نام کتاب های درسی رشته هنر را اعلام می کند. اما همان طور که می دانید هر سال کنکور سخت تر و پیچیده تر از سال های قبل طراحی می‌ شود به طوری که داوطلبان شوکه می شوند.

امروز ما در خدمت شما عزیزان هستیم تا از وقوع چینی مسئله جلوگیری کنیم. در واقع شما باید آن قدر زیرک و فهمیده عمل کنید که به هیچ عنوان از طراحان سوالات کنکور شوکه نشوید. تنها کاری که در این شرایط می‌ توان انجام داد انتخاب بهترین منابع کنکور سراسری هنر به جز کتاب های درسی است.

یعنی استفاده از کتاب های تست و کمک آموزشی که شما را با شرایط کنکور بیش تر آشنا کند. زیرا تمام سوالات کنکور به صورت تستی یا همان چهار گزینه ای می باشند.

پیشنهاد ما : راه های افزایش سرعت مطالعه در کنکور

تهیه منابع کنکور سراسری هنر

برای خرید و تهیه منابع کنکور مثل کتاب های تستی و کمک آموزشی می توان به کتابخانه‌ های سراسر کشور مراجعه نمود این نوع کتابخانه ها انواع کتاب ها را به صورت هفتگی به اعضای کتابخانه قرض می ‌دهند. اما اگر واقعاً توانایی خرید کتاب های مختلف تستی و تشریحی کنکور سراسری هنر را دارید بهتر است این کتاب ها را انتشارات جدید خریداری کنید.

در این صورت می توانید جدیدترین سوالات را در اختیار داشته و برای یادگیری بیش تر از آن ها استفاده کنید. برای خرید انواع منابع کنکور سراسری هنر می توانید به صورت حضوری و آنلاین اقدام نمایید. البته که از هر دو روش خرید امنی خواهید داشت زیرا در هر دو روش باید به دنبال فروشنده معتبر بگردید.

مناسب ترین منبع برای شرکت در کنکور سراسری هنر کدام است؟

سوالی که هر داوطلبی با مراجعه به کتاب فروشی‌ ها به ذهنش خطور می‌ کند این است که کدام منبع مناسب تر است؟ برای این که منبع بسیار خوبی برای موفقیت در کنکور سراسری هنر داشته باشید بهتر است با یک مشاور و یا برنامه ریز مشورت نمایید. مشاوران با تحصیلات و تجربه که دارند به راحتی می توانند شما را در خریداری منابع بسیار عالی جهت هموار تر کردن راه رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری هنر یاری کنند.

از این رو بهتر است برای هر کتاب درسی که می خواهید بخوانید یک نوع منبع غیر درسی و تستی هم برای آن در نظر بگیرید. گروه مشاوران توصیه می ‌کنند که داوطلبان از سوالات کنکور سال های پیش استفاده نمایند ایران نمونه‌ ی کامل ‌تری از سوالات تستی به حساب می ‌آید که طراحان کنکور آن ها را طراحی نموده اند. حتی می توان از خلاصه نویسی ها و نکته برداری های داوطلبان نیز به عنوان یک منبع بسیار عالی استفاده کرد.

منابع کنکور هنر
منابع کنکور هنر

نتیجه گیری منابع کنکور سراسری هنر

موفقیت در رشته های شناور ممکن است ساده به نظر برسد اما اینطور نیست زیرا این رشته های شناور همانند دیگر رشته ها دارای دروس عمومی و اختصاصی هستند که باید برای کسب امتیاز بالاتر در هر درس بسیار تلاش نمود. اما این تلاش کردن تنها با استفاده از کتاب‌ های درسی امکان پذیر نیست بلکه باید از منابع غیر درسی مثل کتاب های تستی و کمک آموزشی و یا حتی سی دی های تدریس استادان مجرب هم استفاده نمود.

همه این منابع کنکور سراسری هنر باعث می ‌شوند که داوطلبان با نمونه‌ های مختلف طراحی سوالات آشنا شوند و هنگام برخورد با سوالات بر سر جلسه کنکور شوکه نشوند.

هم چنین می تواند به سوالات مثل آب خوردن پاسخ دهند و رتبه بسیار خوبی در کنکور کسب کنند تا در رشته های عالی و دانشگاه های تاپ قبول شوند. البته که دسترسی داشتن به منابع بسیار عالی تنها با مشورت و راهنمای مشاوران و برنامه ریزان و افراد موفق در کنکور امکان پذیر می باشد.

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید