لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

همین حالا وقت مشاوره خود را رزرو کنید 👈

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره تحصیل در خارج
مشاوره تحصیل در خارج

مشاوره تحصیل در خارج به چه صورت است؟

مشاوره تحصیل در خارج از کشور امری است که میتواند به کسانی که به دنبال تحصیل در خارج هستنند کمک کند. علت جذب افراد به تحصیل به این دلیل است که این فرصت را به شما می دهد تا دنیای جدیدی را تجربه نمایید. شما میتوانید از طریق حضور در یک کشور با فرهنگ، تاریخ و یک زبان جدید آشنا شوید.

در کنار این موارد هدف اصلی تحصیل در خارج از کشور به جز یادگیری بهتر و برخورداری از کیفیت بهتر آموزش برای خدمت رسانی، انتخاب آن کشور برای کار و ادامه زندگی است یعنی مهاجرت می باشد. حال که هدف اصلی شما میخواد مهاجرت و کار و زندگی باشد باید بهترین مقصد را انتخاب نمایید و منابع را با اطمینان بررسی نمایید.

شروط اولیه تحصیل در خارج

برای تحصیل در خارج از کشور فارغ التحصیل داشتن معدل حداقل بالای پانزده و همچنین مهارت زبان کشور مقصد یکی از مهمترین مباحثی است که باید به آن در دوران تحصیل توجه خاصی کرد.  بسته به این که در کدام دوره تحصیلی هستید نمره پذیرش متفاوت خواهد بود.

مطلب پیشنهادی به شما : مشاوره اپلای

به خاطر داشته باشید که اگر شما بتوانید یک توصیه نامه از دانشگاه های خارج از کشور به دست آورید که این کار از طریق مکاتبه با استاتید ان دانشگاه ها هست زوتر به نتیجه خواهید رسید.

برخی از مسائل هستند که شرایط پذیرش را در کشورهای مختلف متفاوت می کنند مانند اجازه همراه، اقامت بعد از تحصیل و کار در کشور محل تحصیل از این دست مسائل هستند که شرایط آن در کشورهای مختلف متفاوت است که باید این نکات را مورد توجه قرار دهید.

توجه به پروسه زمانی در اپلای

فرایند اپلای در خارج از کشور نیازمند یک برنامه ریزی صحیح و دقیق است.این کار کاملا زمان بر است و نیاز به در نظر گرفتن یک بازه زمانی 1 تا 2 سال دارد. در نتیجه شما باید به گونه ای برنامه ریزی کنید تا قبل از فارق التحصیل شدن حداقل از 1 سال قبل از اتمام تحصیل شروع به انجام کارهای مربوط به پذیرش کنید.

در این زمان شما باید کشور مورد نظر برای تحصیل را انتخاب کنید و بر اساس آن و شرایطی که آن کشور را دارد برنامه خود را بچینید تا هدف مند باشید.

هزینه زندگی در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور یک امر راحت و بدون هزینه نیست حتی اگر شما بتوانید بورسیه شوید بازهم بسته به کشوری که قرار است در آن تحصیل کنید شرایط زندگی و هزینه ها متفاوت خواهد بود.

این مسله به قدری حایز اهمیت است که شما چه در خارج تحصیل کنید چه در داخل کشور باید به این مسله توجه خاصی کنید تا روند تحصیل شما با مشکل مواجه نشود.  بودجه مالی را در نظر بگیرید تا در یک کشور قریب دچار مشکل نشونید چرا که برخوردن به همچین مسله ای به مراتب بدتر از داخل خواهد بود.

همین حالا برای مشاوره تحصیل در خارج از کشور با ما تماس بگیرید.

مدارم لازم برای گرفتن پذیرش تحصیلی

  • شما باید رزومه ای تهیه کنید که در آن به سوابق تحصیلی، تحصیلاتی و شغلی شما پرداخته شود.
  • ترجمه گواهی آخرین مدارک تحصیلی
  • داشتن پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار و کپی از صفحات 9-2
  • داشتن مدارک معتبر زبان مانند IELTS و TOEFL
  • ترجمه شناسنامه

مدارک لازم جهت گرفتن ویزای تحصیلی

  • 12 قطعه عکس 4×3 رنگی پاسپورتی
  • ترجمه سند ملکی تامین کننده مالی
  • گواهی موجودی حساب بانکی والدین یا تامین کننده مالی، حداقل معادل هزینه‌های سال اول
  • گواهی اشتغال به کار والدین یا تامین کننده مالی
  • گواهی سلامت جسمانی و روانی
  • گواهی پذیرش در مصاحبه سفارت
  • کارت پایان خدمت یا معافیت از سربازی برای افراد ذکور

به این خاطر که مبحث ادامه تحصیل در خارج بسته به اینکه شما در چه مقطعی تحصیل می کنید و چه شرایطی دارید متفاوت خواهد بود. در نتیجه این شرایط شما باید از نظر یک کارشناس بهره بگیرید تا برای شما تمام نکات لازم را ایراد کند و بر اساس تجربه ای که دارد کمک کند تا بتوانید در کشور مورد علاقه خود تحصیل کنید.

برای دریافت مشاوره تحصیل در خارج از کشور با مرکز کنکور مشاور تماس گرفته و از مشاوران ما وقت رزرو کنید.

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید