لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

چگونه رشته دندان پزشکی قبول شویم

ما امروز به یکی از اصلی ترین سوال های داوطلبان کنکور تجربی می پردازیم. رشته ی دندان پزشکی بکی از محبوب ترین رشته ها در بین داوطلب های تجربی است اما خب همان گونه که می دانید این رشته ظرفیت بسیار پایینی دارد و قبولی در آن کار هر کسی نیست.

خیلی از دانش آموز های تجربی از ما سوار می پرسند که چگونه دندان پزشکی قبول شویم؟ درست است که قبولی در این رشته دشوار است اما در عوض آینده ی فوق العاده روشنی دارد و شما با اندکی سختی یک عمر در رفاه و آسایش زندگی می کنید.

پس مرد عمل باشید خیلی از افراد دوست دارند که دندان پزشکی قبول شوند اما به اندازه ی خواسته شان تلاش نمی کنند پس اگر واقعا قصد قبولی در چنین رشته ای را دارید همین حالا وارد سایت کنکور مشاوره شوید و پس از دریافت برنامه ریزی رشته علوم تجربی به صورت دقیق به طور هدفمند و اصولی درس بخوانید.

هر فردی ممکن  است دلایل مخصوص به خود را برای ورود به این رشته را داشته باشد پس دلیل خود را محترم بشمارید و برای آن تلاش کنید. در بخش های بعد مفصل تر به این موضوع می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مشاوره تخصصی برای قبولی در رشته دندان پزشکی

رشته دندان پزشکی

لازم به ذکر است که رتبه ی شما در کنکور به دو بخش تقسیم می شود.

  • رتبه ی کشوری
  • رتبه ی سهمیه ای

باید خدمتتان عرض کنیم که سر و ته  شما بیش تر با رتبه ی سهمیه ای است زیرا رتبه ی کشوری زیاد مقایسه نمی شود. رتبه ی سهمیه ای شامل منطقه ی ۱، ۲ و ۳ و هم چنین ایثارگران است.

این که فقط مشخص کنید قصد قبولی در این رشته را دارید یک رویا پردازی است و شما باید برای محقق کردن این رویا با برنامه ریزی درس بخوانید این که دائم امروز و فردا کنید و بگذرید از فلان روز شروع می کنم شما را یک قدم از خواسته تان دور تر می کند.

مفید برای شما : برنامه ریزی برای قبولی دندان پزشکی

همین حالا یک لیست از کتاب های مورد نیاز خود تهیه کنید و بعد از کلاس های لازم را ثبت نام کنید. بعد از انجام تمام این مراحل به دنبال یک اتاق ساکت باشید.

شما باید به دور از هرگونه تنش و استرس باشید و فقط بر روی درستان تمرکز کنید. چنان چه یکی از شرایط نیز آماده نبود وقت را تلف نکنید.‌ شما طبق برنامه پیش بروید تا شرایط خود به خود آماده شود.

برنامه ریزی هدفمند برای قبولی در رشته دندان پزشکی

مشاوره تخصصی برای قبولی در رشته دندان پزشکی

اگر قصد دارید که امسال خوش بدرخشید باید یک برنامه ریزی هدفمند برای قبولی در رشته دندان پزشکی داشته باشید.

برنامه ریزی که شامل برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت می  شود. قطعا زمانی که دانش آموز حجم انبوه کتاب هایش را ببینید و بداند که چه حجم از مطالبی را قرار است بخواند کمی انگیزه ی خود را از دست می دهد از همین رو ما با برنامه ریزی دقیق مثلا برنامه های روزانه، هفتگی و ماهانه شما را قدم به قدم به هدفتان نزدیک می کنیم.

شما می توانید یک مشاور جوان و هم سن و سال خود انتخاب کنید و با توجه به تجربه ی  آن و در یک فضای دوستانه به دندان پزشکی نزدیک شوید.

چنان چه مشاورتان مسن است نیز باید خوش حال باشید. زیرا این افراد تجربه ی بسیار بالایی دارند و به خاطر اختلاف سنی بالایی که دارید حرف شنوی زیادی از آن خواهید داشت و احتمال کم کاری و به قول خودتان پیچاندن کم‌ تر می شود.

هزینه مشاوره تحصیلی چه قدر است؟

برنامه ریزی هدفمند برای قبولی در رشته دندان پزشکی

یکی از سوال های متداول دانش آموز ها این است که هزینه ی این مشاوره ها چه قدر است و آیا می توانند از پس آن بربیایند یا خیر؟

همان گونه که می دانید با توجه به اینترنتی شدن بیش تر کار ها مشاوره ها نیز به دو شکل حضوری و غیر حضوری تقسیم شدند. لازم به ذکر است که هزینه ی این دو نوع مشاوره با یک دیگر متفاوت است.

چندین عامل دیگر در تعیین هزینه موثر هستند اولی حسن شهرت و تجربه ی مشاور شما و دیگری ساعت هایی است که در اختیار شما قرار می دهد. اصلا نگران هزینه ها نباشید شما هر قدری هم که هزینه کنید در آینده آن را جبران می کنید پس همین حالا برای مشاوره رشته تجربی با ما تماس بگیرید.

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید