لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

امروز قرار است که درباره منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با یک دیگر صحبت کنیم. ‌خیلی از افراد بعد از این که مدرک کارشناسی خود را می گیرند به دنبال آزمون کارشناسی ارشد می روند. این طبیعی است که انسان هر چه بیش تر بداند و علم کسب کند بیش تر تشنه ی کسب علم باشد.

مسئله ای که در این امر مهم و ضروری است این است که شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرایط خاصی دارد و رقابت خیلی سخت و تنگاتنگی بین رقیبان وجود دارد. اگر قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را دارید باید در بهمن ماه ثبت نام خود را انجام بدهید و بعد از آن خود را برای این آزمون آماده کنید.

البته باید خدمتتان عرض کنیم که اگر می‌ خواهید به نتیجه ی دلخواه خود برسید باید خیلی قبل تر از ثبت نام مطالعه را شروع کنید. حال سوال این جا است که از روی چه منابعی باید مطالعه شود؟ برای کسب اطلاعات بیش تر با کنکور مشاور همراه باشید.

منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

وزارت بهداشت منابع کنکور کارشناسی ارشد را در اختیار داوطلبان می گذارد

اولین و اصلی ترین قدم برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد پیدا کردن منابع است. چنان چه شما منابع را به درستی پیدا نکنید هر چه قدر هم کیفیت و ساعت مطالعه ی خود را بالا ببرید در این راه موفق نمی شوید.

از آن جایی که پیدا کردن منابع خیلی مهم است وزارت بهداشت خود هر ساله منابع آزمون کارشناسی ارشد را در اختیار داوطلبان می گذارد. لازم به ذکر است که این منابع برای هر کسی متناسب با رشته ی مقطع کارشناسی آن تعیین می شود‌. پس اگر به دنبال منابع هستید باید به دو نکته توجه کنید.

  • رشته ی مقطع کارشناسی
  • نیاز خود

شما باید بدانید که در چه زمینه هایی ضعیف هستید و یا این که چه نقاط قوتی دارید. برای مثال اگر در لغت و واژه ها مشکل دارید می توانید کتاب ۹۰ پلاس زبان را مطالعه کنید و اگر در گرامر نیز دچار مشکل هستید کتاب صفر تا صد زبان مناسب شما است. شما می توانید این منابع را به صورت پی دی اف دانلود کنید و بعد از آن به سراغ تهیه ی آن ها بروید.

پیشنهاد ما به شما : مشاوره کنکور ارشد

عوامل موثر در قبولی کنکور کارشناسی ارشد

بعد از این که منابع را پیدا کردید باید به فکر یک برنامه ریزی دقیق و اصولی باشید.  قطعا به خاطر دارید زمانی که  خود را برای کنکور کارشناسی آماده می کردید وقت بیش تری در اختیار داشتید اما الان قضیه فرق می کند و شما باید با برنامه ریزی مطالعه کنید تا به دیگر کار های خود برسید پس بعد از این که منابع را تهیه کردید برنامه ریزی کنید و مشخص کنید که در یک بازه زمانی باید چه قدر درس بخوانید.

  سومین کار این است که قدرت تست زنی خود را بالا ببرید.‌ خیلی از افراد هستند که درس را به صورت مفهمومی متوجه می شوند اما کمی در این زنی ضعیف عمل می کنند. بهترین کار این است که تست زنی خود را قوی کنید .

منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

مشاور حرفه ای پیدا کنید

شایان به ذکر است که اگر در درس و یا مفهومی ضعیف هستید می توانید از کلاس های آموزشی استفاده کنید. اگر زمان رفتن به کلاس های حضوری را ندارید می توانید در کلاس های آنلاین شرکت کنید. اگر می خواهید به بهترین نتیجه برسید و به طور دقیق از منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مطلع شوید و برنامه ریزی دقیقی دریافت کنید با مشاور مشورت کنید.

متاسفانه این روز ها خیلی از افراد ادعای این را دارند که می توانند این کار را انجام بدهند اما نمی توان به همه ی آن ها اعتماد کرد. اگر به دنبال بهترین نتیجه هستید و دوست ندارید پول و وقت خود را هدر بدهید  با حرفه ای ها کار کنید. سعی کنید به دنبال موسسه ای باشید که با تجربه ترین و بهترین مشاور ها را دارد و می تواند در صورت دادن اطلاعات مناسب به شما انگیزه بدهد.

مشاور به شما می گوید که برای قبولی در گرایش مد نظرتان باید چه دروسی را مطالعه کنید و چگونه انتخاب رشته کنید پس همین حالا نسبت به پیدا کردن منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشاور کار بلد اقدام کنید.

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید