لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

منابع کنکور سراسری

منابع کنکور سراسری

خیلی از داوطلبان در سال کنکور برای پیدا کردن منابع کنکور سراسری سر در گم می شوند و نمی دانند که باید از چه منابعی استفاده کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.  کنکور مشاور  امروز با شما همراه هستیم تا در رابطه با منابع کنکور سراسری با یک دیگر صحبت کنیم.

  ما امروز به تمام رشته های دبیرستان می پردازیم پس با دقت این متن را بخوانید. پیدا کردن منابع کنکور به داوطلب کمک می کند تا بر تمام سوالات طراحی شده مسلط باشد‌. به جرات می توان گفت که اولین قدم برای موفقیت در کنکور شناخت منابع کنکور سراسری است .

منابع کنکور تجربی

یکی از سخت ترین و پر چالش ترین آزمون ، آزمون کنکور تجربی است. از آن جایی که سالانه افراد زیادی در این آزمون شرکت می کنند رقابت خیلی سخت تر است.  اگر می خواهید  از رقبای خود جلو تر باشید باید منابع کنکوری که سازمان سنجش معرفی کرده است استفاده کنید.

این مطب برای شما مفید است : مشاوره کنکور تجربی

منابع کنکور تجربی به دو بخش اختصاصی و عمومی تقسیم می شود. مسئله ای که داوطلبان این رشته را از یک دیگر متمایز می دارد تمرین زیاد و بالا بردن قدرت تست زنی است. چنان چه قرار است کنکور تجربی بدهید بعد از این که منابع را پیدا کردید حتما با برنامه ریزی پیش بروید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

منابع کنکور سراسری
منابع کنکور سراسری

منابع کنکور ریاضی

قطعا می دانید که بهترین منابع و هم چنین کامل ترین منابع برای هر رشته کتاب های درسی مدرسه هستند. شما باید تمام تمرکز خود را بر روی کتاب های درسی خود بگذارید و در کنار آن نیز از کتاب های کمک آموزشی استفاده کنید. لازم به ذکر است که شما باید  بیش تر تمرکز خود را بر روی دروسی بگذارید که ضریب بالا تری دارند.

برای شما مفید است : مشاوره کنکور ریاضی

این دروس چندین برابر تراز و رتبه ی شما را بالا تر می برد. قطعا می دانید که منابع کنکور ریاضی کتاب هایی هم چون ریاضی و فیزیک است. البته می توانید منابع کنکور سراسری را از مشاور خود بپرسید و درباره شیوه ی خواندن هر کدام از آن ها با مشاور خود مشورت کنید.

منابع کنکور انسانی

اگر می خواهید امسال به بهترین نتیجه برسید ابتدا باید منابع کنکور سراسری ۱۴۰۱ را پیدا کنید. شایان ذکر است که هر سال سازمان سنجش منابع کنکور سراسری را برای راحت کردن کار داوطلب ها به صورت لیست منتشر می کنند. اگر می خواهید نام خود را در لیست بهترین دانشگاه ها ببینید زمان زیادی را برای دروسی هم چون ادبیات و عربی بگذارید.

وقت کنید که یک برنامه ریزی دقیق می تواند شما را به بهترین جایگاه ها بکشاند. بعد از این که منابع را تهیه کردید و مطالعه ی دروس را چندین بار تکرار کنید تا به تسلط کامل برسید.

حواستان باشد اگر در ماه های آخر جمع بندی کامل نداشته باشید تمام این مطالب فراموش می شوند و شما آن طور که باید از پس آزمون بر نمی آیید پس چنان چه قصد شرکت در آزمون سراسری در هر رشته ای را دارید به این نکته توجه کنید.

منابع کنکور سراسری
منابع کنکور سراسری

منابع کنکور هنر و زبان

خب حال به سراغ دو رشته ای می رویم که هر کسی می تواند به عنوان رشته ی دوم آزمون بدهد و در صورت کسب نمره ی قبولی رشته ی دلخواه خود را در دانشگاه ادامه بدهد.  در اصطلاح به این دو رشته،  رشته های شناور می گویند و سالانه خیلی از افراد شانس خود را در این رشته امتحان می کنند.

اما مسئله ی تاسف باری که در این مسئله وجود دارد این است که خیلی از انتشارات بیش تر در رشته های تجربی،  ریاضی فیزیک و انسانی فعالیت می کنند.

  از این رو منابع خیلی کمی در رابطه با این دو رشته در اختیار داوطلب های کنکور قرار دارد. چنان چه قصد دارید در هر یک از این رشته امتحان بدهید می توانید درباره منابع این دو رشته با مشاور خود صحبت کنید و یا این که پی دی اف  منابع کنکور هنر و زبان را دانلود  کنید و بعد از آن منابع را تهیه کنید. 

دقت کنید که شما زمان زیادی در اختیار ندارید و نمی توانید وقت خود را هدر بدهید پس همین حالا به تهیه منابع رشته خود اقدام کنید و مطالعه و تست زنی خود را شروع کنید.

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید