لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

بهترین موسسه کنکور تجربی

بهترین موسسه کنکور تجربی

اگر دانش آموز و داوطلب کنکور تجربی هستی غیر ممکنه که دنبال بهترین موسسه کنکور تجربی نگشته باشی. کنکور تجربی بالاترین تعداد داوطلب و بیشترین رقابت را بین تمام گروه های آزمایشی دارد همچنین بهترین و پولساز ترین رشته های دانشگاهی در این گروه تجربی قرار گرفته اند.

پس چیز عجیبی نیست که داوطلبان کنکور تجربی به دنبال بهترین موسسه کنکور تجربی در تهران یا در هر جای دیگر ایران باشند.در ادامه مطالب به شما کمک میکنیم تا بهترین موسسه را در میان انواع موسسات تشخیص بدید و با انتخاب صحیح در جمع رتبه های برتر کنکور قرار بگیرید.

برای اینکه بتونید بهترین موسسه کنکور تجربی را تشخیص دهید به این نکات دقت کنید:

۱٫ ویژگی های مهم یک موسسه کنکوری

وقتی یک موسسه کنکوری تاسیس میشود ممکن است در زمینه های مختلفی فعالیت کند مثلا ممکن است فقط با هدف تدریس یا تنها با هدف مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی تاسیس شده باشد یا اینکه صفر تا صد تمام موارد را داشته باشد.

پس اولین نکته ای باید در نظر گرفته شود این است که نیاز شما چیه و آن موسسه چطور میتواند به شما کمک کند.برای مثال ممکن است شما فقط به مشاوره نیاز داشته باشید اما تخصص موسسه کنکوری تدریس است .

یا ممکن است شما بخواهید از تدریس آنلاین استفاده کنید یا ویدیو آموزشی ببینید اما موسسه کنکوری مورد نظر فقط کلاس حضوری دارد یا در زمینه مشاوره و برنامه فعالیت حرفه ای و جدی نمیکند.

بدیهی است که اگر شما تمام موارد را بخواهید و در موسسه تامین نشود باید برای هر موضوع سراغ یک موسسه بروید در نهایت این باعث افزایش هزینه های شما خواهد شد.

مثال

دانش آموزی با ما تماس گرفته است، بیان میکند که از یکی از موسسات ویدیو آموزشی تهیه کرده است و هزینه زیادی هم انجام داده اما این موسسه با وجود اساتید خوب مشاور و برنامه ریز ندارد و مجبور است برای داشتن پشتیبان از موسسه دیگری اقدام کند!

این هم مشکل محسوب نمیشود.پس مشکل کجاست؟

مشکل اینجاست که اگر از موسسه دیگری مشاوره بگیرد ممکن است تمام مشاوران بر اساس منبع دانش آموز که فیلم آموزشی است نتوانند پیش برند .پس مشکل در مشکل میشود و نه فیلم های آموزشی کمکی میکند و نه مشاور میتواند با دانش آموز هماهنگ شود.

پیشنهاد!

قبل انتخاب بهترین موسسه کنکوری حتما از یکی از مشاوران با سابقه مشورت بگیر تا هم موسسه مورد نظر درست انتخاب شود و هم در کنارش پشتیبان و مشاوره خوب داشته باشی و چه بهتر اگر این دو در کنار هم باشند تا مجبور نشوید ساعت ها برای پیدا کردن موسسه کنکوری وقت تلف کنید.

انواع موسسه کنکور در ایران

✔️ موسسات کنکوری مخصوص برنامه ریزی و مشاوره

✔️ موسسات کنکوری ارائه دهنده فیلم های آموزشی و DVD

✔️ موسسات کنکوری تدریس آنلاین

✔️ موسسات کنکوری دارای پکیج آموزشی ( جزوه و DVD )

✔️ موسسات کنکوری دارای کلاس کنکوری حضوری و آنلاین

خبر خوب!

در مجموعه کنکور مشاور بعنوان بهترین موسسه کنکور در تهران میتونید تمام این ها را همزمان داشته باشید:

  • مشاور و برنامه ریز رتبه برتر کنکور
  • مشاور روانشناس تحصیلی
  • مشاور حرفه ای انتخاب رشته
  • پشتیبان تحصیلی بدون محدودیت تعداد تماس در ماه
  • مدرسین دروس اختصاصی کنکور(حضوری ، آنلاین ، گروهی ، خصوصی )
  • مدرسین مخصوص امتحانات نهایی ( کلاس تقویتی )

مجموعه آموزشی کنکور مشاور با نام فرادرس فعالیت میکند و دارای مجوز رسمی از آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران است .میتوانید با اطلاع از موفقیت دانش آموزان مجموعه فرادرس یا شرکت در جلسات مشاوره و تدریس رایگان از کیفیت ما مطلع شوید.

پس میتونی در کنکور مشاور

بر خلاف دیگر موسسات آموزشی هم از مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای مشاوران با سابقه و رتبه برتر استفاده کنید و هم در صورت نیاز به آموزش تحت تدریس بهترین اساتید کشور قرار بگیرید.ما این امکان را فراهم کردیم تا بتوانید حتی اگر در تهران نیستید بصورت آنلاین از خدمات ما استفاده کنید.فکر میکنم الان انتخاب بهتربن موسسه کنکور در تهران و البته در کل کشور برای شما سخت نباشد!

۲٫ هزینه مناسب موسسه کنکوری برای استفاده تمام اقشار جامعه

متاسفانه یا خوشبختانه کنکور جنبه ای عمومی دارد و بدون اینکه وضعیت مالی داوطلبی در نظر گرفته شود بی رحمانه پیش میرود.طی بررسی های انجام شده ، حداقل در ۱۰ کنکور اخیر بیشتر قبولی ها جز دهک های با وضعیت مالی خوب جامعه بودند.

خب این میتوان زنگ خطری برای سیستم آموزشی کشور و عدم عدالت آموزشی و اجتماعی در برهه حساس کنکور باشد.

چرا باید کسی که از وضع مالی خوبی برخوردار نیست نتواند در کنکور موفق شود؟

دقیق به همین دلیل ما در کنکور مشاور بعنوان یک مجموعه جامع مشاوره و در فرادرس بعنوان یک مجموعه جامع آموزشی تمام هزینه ها را حداقل ۲۰ درصد نسبت به سایر موسسات کنکوری کاهش دادیم تا هیچ دانش آموزی در هیچ جای ایران از آموزش و مشاوره حرفه ای محروم نماند.

انواه موسسات کنکوری به شما معرفی شد و دقیقا طبق خدماتی که هر کدام ارائه میدهند هزینه هایی هم دارند.معمولا هزینه های پکیج های آموزشی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان برای دروس اختصاصی است و هزینه های مشاوره سالانه در کمتر جایی زیر ۱۵ میلیون تومان دریافت میشود.

همچنین اگر کسی از معلم خصوصی در منزل استفاده کند حداقل باید ساعتی ۱ میلیون تومان و برای شرکت در کلاس های خصوصی آموزشگاه کنکور حداقل ساعتی ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کند.

این ها تازه هزینه های مستقیم موسسات هستند حالا چقدر باید هزینه کتاب و جزوه و آزمون شود بماند!

منظور ما این نیست که موسسات کنکوری هزینه اضافی و غلط دریافت میکنند یا هر کس در آن ها شرکت کند موفق نمیشود بلکه هرف این است تا بگوییم کنکور هزینه بر شده است و چه بخواهید یا نخواهید باید حداقل هزینه هایی انجام دهید.

در کنکور مشاور حداقل هزینه ها را اینطور برنامه ریزی کردیم تا بیش از ۹۰ درصد داوطلبان حتی با وضعیت مالی نه چندان خوب بتوانند استفاده کنند.

نوع خدمات زمانهزینه
مشاوره جلسه ای۱۵ دقیقه۸۹ هزار تومان
مشاوره جلسه ای۳۰ دقیقه۱۱۹ هزار تومان
مشاوره جلسه ای۴۵ دقیقه۱۴۹ هزار تومان
مشاوره جلسه ای۶۰ دقیقه۱۷۹ هزار تومان
مشاوره و برنامه ریزی( پشتیبان کنکور )۹۰ دقیقه۸۰۰ هزار تومان
کلاس کنکور خصوصی در منزل۹۰ دقیقه۸۰۰ هزار تومان
کلاس کنکور خصوصی در آموزشگاه۹۰ دقیقه۶۰۰ هزار تومان
کلاس کنکور گروهی در آموزشگاه۹۰ دقیقه۳۵۰ هزار تومان
کلاس تقویتی خصوصی در منزل۹۰ دقیقه۷۰۰ هزار تومان
کلاس تقویتی خصوصی در آموزشگاه۹۰ دقیقه۵۰۰  هزار تومان
کلاس تقویتی گروهی در آموزشگاه۹۰ دقیقه۲۵۰ هزار تومان
تدریس آنلاین دروس اختصاصی۹۰ دقیقه۴۵۰ هزار تومان

ما در تقسیم بندی انواع خدمات هم بصورت جلسه ای و هم بصورت ماهانه مشاوره را تقسیم بندی کردیم و در مورد بخش آموزش هزینه را بصورت جلسه ای بیان کردیم تا دانش آموز بر اساس نیازش و موقعیت مالی بتواند راحت تر تصمیم بگیرد.

برای مثال

 اگر شما نیاز به تدریس گروهی در آموزشگاه برای درس زیست شناسی داشته باشید و بطور میانگی بین ۱۰ تا ۱۵ جلسه در کلاس با استاد خوب و عالی بعلاوه یک جلسه رایگان قبل از انجام ثبت نام شرکت کنید تنها ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کردید.حالا این قیمت را با ویدیو آموزشی یا تدریس آنلاین مقایسه کنید تا بهتر درک کنید کنکور مشاور چطور قیمت ها را شکسته است!       

همچنین در مورد مشاوره و برنامه ریزی کنکور این اختیار را به دانش آموزان داده ایم تا خودشان بصورت ماهانه یا سالانه پرداخت انجام دهند.ما به کسانی که بصورت سالانه هزینه پرداخت میکنند علاوه بر تخفیف های قبلی یک ماه هزینه مشاوره را بعنوان تخفیف دریافت نخواهیم کرد تا میانگین هزینه و پشتیبانی ماهانه به حدود ۷۰۰ هزار تومان برسد!

آیا همچنان به دنبال بهترین موسسه کنکور تجربی هستید؟

بدون اتلاف وقت همین الان تماس بگیر تا یک جلسه مشاوره یا تدریس رایگان برای شما فیکس شود.

۳٫ اساتید مجموعه آموزشی فرادرس

ما در فرادرس بعنوان زیر مجموعه آموزشی موسسه کنکور مشاور در تمام دروس اختصاصی کنکور در تمام گروه های آزمایشی از بهترین و مجرب ترین اساتید استفاده کردیم.قطعا با شرکت در کلاس های ما میتوانید چه در زمینه کنکور و چه در زمینه امتحانات نهایی بهترین نتیجه را کسب کنید.

درس زیست شناسی
دکتر احمد غلامی
دکتر فاطمه هراتی
درس شیمی
مهندس فرزاد ارجمند
درس ریاضی
مهندس مصطفی منصوری
مهندس آیدین احرابی
درس فیزیک
مهندس مصطفی منصوری
مهندس حسین آبشاری
درس عربی
آزاده حسینی
درس روانشناسی
دکتر حمید ناسوتی
درس فلسفه و منطق
دکتر فهد حیاوی

 ما در تمام گروه های اصلی آزمایشی کنکور دارای اساتید خوب و عالی هستیم همچنین اکثر اساتید معرفی شده علاوه بر تسلط روی دروس مختلف دارای توانایی مشاوره و برنامه ریزی هم هستند پس این فرصت طلایی را از دست ندید و از خدمات بهترین موسسه کنکور تجربی در تهران استفاده کنید.

۴٫ سابقه موسسات کنکوری

شاید نتوان سابقه را بعنوان یک معیار اصلی در نظر گرفت چ.ن ممکن است موسسه ای با سابقه ای طولانی اصلا کیفیت خوبی نداشته باشد یا برعکس موسسه ای تازه تاسیس توانسته باشد در بالاترین کیفیت ممکن رضایت داوطلبان و خانواده ها را جلب کند.

موضوع سابقه برای این مطرح شد تا شما برای شناخت بهترین موسسه کنکور تجربی بتوانید نتایج دانش آموزان قبلی همان موسسه را در نظر بگیرید که در این خصوص حتی اگر موسسه تازه تاسیس باشد از سوابق مدرسین و مشاوران موسسه میشود کیفیت را تشخیص داد.

برای مثال

اگر موسسه ای تنها یک سال تاسیس شده باشد ممکن است با استفاده از اساتید و مشاوران خوب کنکور که حداقل آن ها دارای سابقه هستند به شما خدماتی شگفت انگیز ارائه بدهد همانطور که موسسات کنکوری بسیاری هستند که با سابقه حتی ۱۰ ساله کوچکترین نقشی در موفقیت داوطلب نداشته اند!

پس اگر خواستی بین موسسات کنکوری مختلف بهترین موسسه کنکور تجربی را تشخیص دهید حتما از کادر موسسه بخواهید تا نتایج موفقیت دانش آموزان قبلی را حالا در هر  زمینه ای که فعالیت داشته اند به شما ارائه دهند.

اگر در حوزه مشاوره و برنامه ریزی کار میکنند روند پیشرفت سالانه دانش آموزان قبلی را گزارش کنند.

اگر در حوزه تدریس کار میکنند روند بهبود تراز آزمون ها و نمرات امتحانات نهایی را گزارش کنند.

با اینکار میتوانید به سادگی بهترین موسسه کنکور تجربی را شناسایی و دقیقا مطابق میل و انتخاب خودتان وارد پروسه مشاوره یا آموزش یا هر دو شوید.

توصیه!

بری استفاده از خدمات کنکور مشاور حتما از ما سابقه فعالیت و رزومه مشاوران و مدرسانی که به شما معرفی میکنیم را بخواهید و بعد در مجموعه کنکور مشاور ثبت نام کنید!

نتیجه گیری:

با توضیحاتی که داده شد به سادگی باید بهترین موسسه کنکور تجربی در تهران یا هر جای دیگر ایران را شناسایی کنید و بیخود و بی جهت گول تبلیغات کاذب و خوش رنگ و لعاب را نخورید که اگر اینطور باشد نتیجه چیزی جز سقوط در چاه بازار پر زرق و برق کنکور و از دست دادن میلیون ها تومان پول نیست.

برای رزرو اولین جلسه رایگان مشاوره یا تدریس همین الان با کنکور مشاور تماس بگیر تا بدون هیچ ریسکی تنها با شرکت در یک جلسه رایگان وارد مسیر موفقیت شی!

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید