لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

آموزشگاه کنکور فرادرس

آموزشگاه کنکور

اگر دانش آموز هر کدام از پایه های تحصیلی هستید یا اینکه جز خانواده دانش آموزان میباشید حتما حداقل یکبار به این موضوع فکر کردید که برای تقویت در دروس به آموزشگاه کنکور مراجعه کنید یا اینکه در اینترنت یا با پرس و جو از دوست و آشنا دنبال بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران یا هر جای دیگری بودید.

اگر میخوای از بهترین کلاس کنکور تهران استفاده کنی تا اینکه هم در درس ها قوی بشی هم بهترین و حرفه ای ترین مشاوره تحصیلی بهت داده بشه تا انتهای این مقاله با ما همراه باش تا با شناخت کافی بهترین انتخاب را داشته باشی!

در مجموعه کنکور مشاور بعنوان یک مجموعه جامع مشاوره و آموزشی میتوانید از خدمات آموزشی گسترده ای از پایه اول ابتدایی تا دوازدهم و همچنین تخصصی کنکور بهره مند شوید .مجموعه آموزشی ما با نام فرا درس فعالیت میکند.

ویژگی های مهم یک آموزشگاه کنکور خوب

از گذشته تا به امروز مجموعه های آموزشی خصوصی با نام آموزشگاه کنکور در سراسر ایران فعالیت داشته اند و دارند.در واقع آموزشگاه های کنکور نوعی مجموعه آموزشی هستند تا اگر دانش آموزی نتوانست در مدرسه از کیفیت آموزشی و مشاوره ای خوبی برخوردار شود مشکل را با حضور در آموزشگاه کنکور حل کند.

 آموزشگاه کنکور باید حتما دارای مجوز رسمی از آموزش و پرورش تهران باشد که برای دریافت مجوز ارزیابی های مختلفی توسط آموزش و پرورش انجام خواهد شد تا بعد از تاسیس فضایی امن و علمی برای دانش آموزان ایجاد شود تا در انتهای مسیر رسیدن به نتیجه ای مطلوب ،ساده و امکان بذیر شود.

آموزشگاه علمی آزاد فرادرس ، بعنوان یکی از زیر مجموعه های موسسه کنکور مشاور فعالیت های گسترده آموزشی از اول ابتدایی تا دوازدهم انجام میدهد و با دریافت مجوز از آموزش و پرورش تهران و زیر نظر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران فعالیت میکند.

آموزشگاه فرادرس در یکی از بهترین مناطق تهران با دسترسی آسان قرار دارد و علاقه مندان میتوانند جهت مراجعه حضوری و آشنایی با مجموعه به تهران فلکه دوم صادقیه مراجعه کنند تا از نزدیک با کادر و فرایند آموزشی مجموعه آشنا شوند.

انتخاب آموزشگاه کنکور خوب قطعا کار ساده ای نیست و فاکتورهای زیادی در این امر دخیل هستند. اگر قصد ثبت نام در هر آموزشگاهی را دارید حتما این معیارها را در نظر بگیرید:

✔️ دسترسی آسان

✔️ فضای امن برای دانش آموزان

✔️ فضای علمی مناسب

✔️ امکانات و فضای آموزشی

✔️ کادر مجرب اداری

✔️ کادر مجرب آموزشی

✔️ استفاده از بهترین اساتید

✔️ هزینه مناسب

✔️ برگزاری فعالیت های مکمل مانند مشاوره و برنامه ریزی

✔️ ساعت کار طولانی و مناسب

✔️نتایج دانش آموزان قبلی آموزشگاه

اگر همین چند معیار در آموزشگاه کنکور وجود داشت مطمعن باشید شما بهترین انتخاب را داشته اید و میتوانید با شرکت در کلاس های این آموزشگاه کنکور قطعا رشد و پیشرفت داشته باشید.

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران

همانطور که میدانید تهران شهر بزرگ و شلوغی است و آموزشگاه های کنکور در تهران بصورت منطقه ای مدیریت و تقسیم بندی میشوند .برای مثال در هر کدام از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برای اینکه آموزشگاه کنکور بتواند فعالیت کند باید از آموزش و پرورش همان منطقه مجوز دریافت کند.

غرب تهران جز فشرده ترین و شلوغ ترین مناطق تهران است و طبیعتا آموزشگاه های کنکور زیادی در این منطقه قرار دارند اما بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران کدام است یا چطور میشود چنین آموزشگاهی را پیدا کرد؟

همانطور که گفته شد برای انتخاب آموزشگاه باید معیارهای مختلفی در نظر گرفته شود تا بر این اساس بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران را بشناسید.در ادامه آموزشگاه کنکور فرادرس را از نظر این معیار ها بررسی میکنیم.

غرب تهران شامل مناطق ۲ و ۵ و ۹ و ۲۲ میشود و جمعیت بالایی از تهرانی ها در این منطقه ساکن هستند.یکی از معیارهای انتخاب آموزشگاه کنکور خوب دسترسی راحت و آسان است.آموزشگاه علمی آزاد فرادرس در صادقیه قرار گرفته است که به نوعی مرز ارتباطی تمام این مناطق است.

در واقع اگر کسی ساکن هر کدام از این مناطق باشد حتی اگر در دورترین نقطه این مناطق نسبت به صادقیه قرار داشته باشد با هر وسیله ارتباطی ای میتواند در کمتر از ۲۰ دقیقه خودش را به آموزشگاه کنکور فرادرس برساند.

همچنین ما در فرادرس از اساتید جوان و با انگیزه و البته با تجربه کنکور استفاده کردیم تا بالاترین کیفیت آموزشی را به شما مخاطبان عزیز ارائه دهند.مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای و تخصصی و البته شخصی سازی شده ارائه میشود و تا روز انتخاب رشته با شما همراه خواهیم بود.

هنوز هم شک دارید بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران فرادرس است؟

اصلا ایراد ندارد به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم حتما با ما تماس بگیرید یا بصورت حضوری مراجعه کنید تا از نزدیک مجموعه را ببینید و با ما آشنا شوید .مطمعن باشید تنها با کمتر از ۱ ساعت وقت گذاشتن میتوانید انتخاب قطعی و مطمعنی کنید.

خدماتی که در فرادرس به شما ارائه میشود:

  • برگزاری کلاس های گروهی کنکور
  • برگزاری کلاس های خصوصی کنکور
  • برگزاری کلاس های آنلاین کنکور
  • برگزاری کلاس های تقویتی ( مخصوص امتحانات نهایی )
  • برگزاری کلاس کنکور در منزل شما
  • مشاوره و برنامه ریزی شخصی سازی شده
  • تعیین سطح از تمام دانش آموزان قبل از ثبت نام در کلاس
  • انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد
  • ارائه اطلاعات در مورد رشته های دانشگاهی
  • ارائه اطلاعات در مورد انواع دانشگاه ها
  • دریافت تست های شخصیت شناسی و استعداد یابی از دانش آموزی
  • برگزاری اردوی عید برای دانش آموزان مستعد و سخت کوش
  • برقراری جلسات مشاوره با مشاور روانشناسی تحصیلی

اگر دنبال بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران هستید فرصت را از دست ندید و همین الان با فرادرس تماس بگیرید.

بهترین کلاس کنکور تهران

کنکور یکی از مهم ترین و شاید حساس ترین برهه زندگی خیلی ها بوده و هست.ممکنه با موفقیت در کنکور یا شکست در آن سرنوشت زندگی از شغل و درآمد گرفته تا جایگاه اجتماعی به کل تغییر کند و فرد به خیلی از رویاهایش برسد یا اینکه تا آخر عمر برایش دست نیافتنی باشد!

به هیمن خاطر میشود برای موفقیت قطعی در کنکور سراسری و کسب موفقیت از خدمات مکمل آموزشی استفاده کرد تا قبولی تضمین شود.این دقیقا همان کاری است که رتبه برترهای کنکور انجام میدهند اما بدون رفتن به بهتربن کلاس کنکور!

اما چطوری؟

اگر نتایج چند سال اخیر کنکور را بررسی کرده باشید متوجه میشود بیش از ۸۰ درصد قبولی های رشته های خوب و رتبه برتر ها ،دانش آموزان مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان هستند.اما این موضوع چه ربطه به بهترین کلاس کنکور تهران یا کلاس کنکور رفتن و نرفتن دارد؟

عزیزان هدف این است که بدانید مدارس خوب در تهران و در تمام کشور خودشان کلاس های کنکور مازاد بر کلاس های مدرسه با استفاده از اساتید خوب و البته دریافت هزینه برگزار میکنند تا دانش آموزان علاوه بر گرفتن نمرات خوب در امتحانات نهایی بتوانند درصد های خوبی هم در کنکور داشته باشند و به نوعی باعث افتخار مدرسه شوند.

آیا مدرسه شما هم این امکانات آموزشی را دارد؟

اگر ندارد و مازاد کلاس های مدرسه کلاس مشخصی برای کنکور و ارائه روش های تستی برگزار نمیشود و خود شما هم در تست زنی و بالا بردن ترازت در آزمون های ازمایشی دچار مشکل هستی پس دیگه با خودت و کنکور تعارف نکن چون کنکور و رقبای کنکوریت به هیچ عنوان منتظر تو نمیمونن!

اینجاست که به شما پیشنهاد میدیم از بهترین کلاس کنکور تهران استفاده کنی تا علاوه بر کمک بهت برای دریافت معدل بالا که تاثیر مستقیم در کنکور دارد درصد های شگفت انگیزی هم بدست بیاری تا قبولی در پزشکی دانشگاه تهران یا مهندسی برق دانشگاه شریف یا حتی رشته حقوق دانشگاه بهشتی واست دیگه آرزو نباشه!

معیارهای بهترین کلاس کنکور تهران

  • استفاده از بهترین اساتید دروس اختصاصی کنکور
  • استفاده از اساتید با انگیزه و جوان
  • فضای آموزشی امن برای دانش آموزان
  • امکانات آموزشی عالی
  • ارائه بهترین روش ها و تکنیک های تست زنی
  • آشنایی دانش آموزان با استراتژی طراحی سوال
  • ارائه مشاوره و برنامه ریزی
  • مشخص کردن بودجه بندی سوالات کنکور
  • تعیین سطح دانش آموز قبل از برگزاری کلاس کنکور
  • یک جلسه تدریس رایگان هدیه به تمام دانش آموزان
  • هزینه مناسب و به صرفه برای تمام اقشار جامعه

خبر خوب!

ممکن است شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید اصلا دانش آموز نباشید و بخواهید بعنوان پشت کنکوری یا فارغ التحصیل در کلاس های کنکور شرکت کنید که اصلا ایرادی ندارد و لازم نیست نگران چیزی باشید.

آموزشگاه کنکور فرادرس برای شما برنامه ای ویژه ای دارد

  • امکان برگزاری کلاس های جدا و همسان طبق سطح بندی مشترک
  • تعیین سطح قبل از ثبت نام کلاس
  • برگزاری یک جلسه تدریس رایگان
  • ارائه مشاوره و برنامه ریزی کنکور
  • امکان برگزاری کلاس های خصوصی
  • امکان برگزاری کلاس و تعیین سطح آنلاین
  • آیا همچنان دنبال بهترین کلاس کنکور تهران هستید؟

همین الان گوشیتو بردار و با فرادرس تماس بگیر تا بطور دقیق همه چیز به شما توضیح داده شه و وقت مشاوره رایگان با رتبه برتر یا یک جلسه تدریس رایگان برایتان تعیین شود.مطمعن باشید آموزشگاه کنکور با این سطح پیدا نخواهید کرد و همین الان هم خودتان را ثبت نام شده در بهترین کلاس کنکور تهران بدانید.

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید