لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

قبولی تضمینی پزشکی

قبولی تضمینی پزشکی

خیلی از داوطلبان کنکور تجربی زمانی که در حال مشورت برای گرفتن مشاور یا ثبت نام در کلاس های کنکور هستند قطعا به دنبال قبولی تضمینی پزشکی هستند و از آن مشاور و موسسه انتظار دارند با هزینه ای که انجام میدهند قبولی در رشته پزشکی برایشان تضمین شود.

👈 آیا میتوان قبولی در رشته های پزشکی را تضمین کرد؟

👈 آیا کیفیت و تجربه مشاور اهمیت دارد؟

👈 آیا لازمه حتما وارد کلاس های کنکور شویم؟

👈 بنظرتون کلاس های تدریس آنلاین بهتر است یا ویدیو های آموزشی؟

اگر میخواهید به پاسخ تمام این سوالات برسید و قطعا در کنکور تجربی موفق شید حتما تا انتهای این مقاله با کنکور مشاور همراه شو…

چگونه میتوانم بصورت تضمینی در پزشکی قبول شوم؟

احتمالا هیچ داوطلب کنکوری نیست که دلش نخواهد در رشته پزشکی قبول شود.پزشکی از صد ها سال پیش تا کنون جز شغل هایی بوده است که هم درآمد خوبی دارد و هم در جامعه بسیار مورد احترام است.

در نتیجه نه تنها کنکوری ها بلکه افرد دیگر هم در گوشه ای از ذهنشان به اینکه اگر پزشک میشدند چقدر خوب بود فکر کرده اند.برای ورود به شغل پزشکی اول باید غول کنکور را شکست دهیم تا بتونیم وارد دانشگاه و تحصیلات نسبتا سخت و طولانی این رشته بشیم.

متاسفانه یا خوشبختانه در ایران قبولی در رشته های پزشکی واقعا کار سختی است چون این رشته در ایران بدون کنکور ارائه نمیشود همچنین تقاضای زیاد و ظرفیت کمی برای پذیرش دارد.البته طبق مصوبه ای که در سال ۱۴۰۱ به تصویب رسید سالانه ۲۰ درصد به ظرفیت ها اضافه خواهد شد.

تماس با کنکور مشاور

برای قبولی تضمینی در رشته پزشکی باید چند قانون رعایت شود:

👈 داشتن مشاور

زمانی که مشاور خوب و با تجربه یا رتبه برتر در کنار دانش آموز باشد قطعا دانش آموز لازم نیست برای تهیه هر چیزی یا انجام هرکاری از دیگران اون هم به غلط مشورت بگیرد یا برای انجام هر کاری چندین بار صحیح خطا کند.

در واقع مشاور است که با توجه به ظرفیت های دانش آموز همه چیز را زیر نظر دارد و به داوطلب راهنمایی میدهد. از برنامه ریزی گرفته تا انتخاب منابع و شرکت در آزمون های آزمایشی.

پیشنهاد ویژه ما به استفاده از مشاوره کنکور تجربی کنکور مشاور است که شما را قدم به قدم به پزشکی نزدیک میکند.

👈 داشتن برنامه ریزی اختصاصی

زمانی که هر داوطلب با توجه به شرایط و ظرفیت ها و پایه آموزشی و البته منابعی که در اختیار دارد برنامه ریزی کند یعنی برنامه ریزی اختصاصی انجام شده پس دیگه لازم نیست برنامه شخص دیگری کپی شود یا دائما در حال تغیر برنامه باشیم تا به برنامه دلخواه برسیم!

خیلی از داوطلبان را میبینید که بعد از شروع به درس خواندن با برنامه ریزی ای که انجام دادن از درس دور میشوند و اصطلاحا میگن درس خوندن را ول کردن!

این ها دقیقا همونایی هستند که برنامه ریزی غلطی داشتند و بعد از مدتی نتوانستند برنامه را اجرا کنند در نتیجه از رقابت جا میمونند!

👈 داشتن منابع مناسب

بازار کنکور سرشار از کتاب و جزوه و فیلم آموزشی کلاس های حضوری و مجازی برای تدریس دروس است.اما اینکه کدام به درد داوطلب مبخورد یا نمیخورد در تعیین موفقیت و تضمینی کردن قبول پزشکی بسیار بسیار مهم است!

اگر منابع مناسب سطحت یا سبک درس خوندن مناسب روحیات و اخلاقت را نداشته باشی بدون تعارف بهت میگم که در ماراتن کنکور دووم نمیاری و خیلی زود در جمعیت ۵۰۰ هزار نفری داوطلبان کنکور تجربی محو خواهی شد!

لازمه در هر مرحله از برنامه ریزی با توجه به سطحی که داری و هزینه ای که میخوای انجام بدی بهترین منابع و شرایط را بسازی.مشخص است خیلی از کنکوری های از این موضوع سر در نمیارند خب ایرادی نداره از مشاور کمک بگیر.

👈 شرکت در آزمون آزمایشی

برای اینکه خودتو چندین بار محک بزنی و به جلسه کنکور عادت کنی بهتره که حتما در آزمون های آزمایشی شرکت کنی.

موسسات زیادی آزمون آزمایشی برگزار میکنند اما خب مهمه در کدام آزمون آزمایشی ثبت نام کنی در غیر اینصورت نه تنها هزینه ای که کردی کلا از بین میره بلکه نتیجه عکس خواهی دید و همون آزمون های آزمایشی بهت آسیب بزنه!

پیشنهاد میکنم از طریق همین سایت مقاله مقایسه آزمون های آزمایشی را با دقت مطالعه کن یا با ما برای مشاوره تماس بگیر.

👈 داشتن انگیزه و هدف

این مورد را آخر از همه موارد بیان میکنم اما در واقع مهم ترین موضوع در قبولی تضمینی پزشکی داشتن انگیزه و هدف است.داوطلبی که انگیزه ای برای موفقیت ندارد یا هدفی برای آینده و زندگی ندارد نباید منتظر معجزه و اتفاق خوب باشد!

اینقدر تعداد داوطلبان کنکور تجربی زیاد هستند و آن قدر داوطلبان مدارس خوب و داوطلبان با انیگزه و پر تلاش در کنکور شرکت میکنند که اصلا جایی و فرصتی برای داوطلبان بی انگیزه و بی هدف باقی نمیماند.این دسته از افراد هم مثل سیاهی لشگر در ۵۰۰ هزار شرکت کننده کنکور محو میشوند!

میتوان انگیزه و هدف را در قبولی های رشته های پزشکی و رتبه برتر های سال های گذشته به راحتی دید.افرادی که در شهر ها و روستا های کوچک زندگی میکردند و از داشتن مدارس با امکانات یا معلمان سطح بالا محروم بودند!

اما با همت و قدرت ذهنی ای که داشتند در مقابل داوطلبان شهر های بزرگ و داوطلبانی که میلیون ها تومن خرج کنکور کردند پیروز شدند.پس نه پول و نه بهترین امکانات باعث قبولی قطعی نخواهد شد و حتما باید انگیزه و هدفی باشد تا موارد قبلی بکار بیاید.

ما در آکادمی کنکور مشاور تلاش کردیم علاوه بر بهره گیری از اساتید و مشاورین سطح اول کشور از مشاوران روانشناس هم برای بالا بردن انگیزه و روحیه داوطلبان استفاده کنیم.حضور تو در این ساعت در این روز اینجا شانسی نیست.نگذار فرصت ها مانند ابر از کنارت بگذرد…

مشاوره برای قبولی تضمینی پزشکی

مشاوره برای قبولی تضمینی پزشکی

مشاور در واقع حکم مربی تو را دارد و هر چند که دانش آموز و داوطلب خوب و قوی باشی حتما نیاز است تا یک مربی در کنار تو باشد تا با دیدن مسائل از بالا راه درست تر را به تو نشان دهد.

مشاور دقیقا مثل نرم افزار های مسیر یابی عمل میکند وقتی میخوای از نقطه ای به نقطه ای دیگر حرکت کنی میتونی ازش بپرسی تا کوتاه ترین و بهترین مسیر را به تو نشان دهد.مشاور به سادگی باعث میشود تا راه های مختلفی را برای رسیدن به مسیر چک نکنی در نتیجه زمان از دست ندی.

زمان امری حیاتی در کنکور است چون میتوان از زمان های اضافی برای تست زدن استفاده کرد.حتما شندید میگن بهترین مرور و جمع بندی تست زدن است زمانی که برنامه با کمک مشاور درست اجرا میشود در نتیجه در سریع ترین زمان به مقصد میرسیم در نهایت میتونیم از مسیر لذت ببریم دیگه عجله زود رسیدن نخواهیم داشت.

تمرکز حفظ میشه و استرس از بین میره و همین آرامش خیال باعث میشه هر چیزی در جای خودش انجام شود در نتیجه به راحتی قبولی تضمینی پزشکی اتفاق میوفتد.

👈 مثال ساده

ورزشکاران و تیم های ورزشی بزرگی در جهان وجود دارند که برای داشتن مربی های خوب هزینه های گزافی میکنند.

خیلی از این ورزشکاران و تیم ها را میشناسید.تا حالا به این موضوع فکر کردی که مثلا لیونل مسی بعنوان یک نابغه ورزشی چرا باید از سرمربی حرف شنوی داشته باشد یا تیم بزرگ قرن ۲۱ رئال مادرید با این همه ستاره چرا باید از مربی استفاده کند.

مگه بازیکنان خودشان بلد نیستند چیکار کنند؟

واضح است که بازیکن در جای خودش است و مربی در جای خودش و ساده تر بگویم بازیکنی که در حال حاضر به این افتخارات و جایگاه رسیده یا تیمی که بارها توانسته به موفقیت برسه با یک مربی خوب اینکار را کرده و اگر مربی خوبی نبود شاید هیچوقت مسی ای وجود نداشت!

هشدار

وقتی بد نیستی برنامه ریزی کنی یا از قوانین کنکور اطلاع کافی نداری تا استراتژی دست بچینی یا در بازار شلوغ منابع کنکوری گم میشی خب چه اصراریه راهی که بلد نیستیو به تنهایی بری!

اگر دنبال قبولی تضمینی پزشکی هستی حتما باید از یک مشاور مثل نور در تاریکی شب استفاده کنی تا در این ماراتن طولانی همراه و کنارت باشه و تا آخرین لحظه یعنی لحظه پیروزی و بدست آوردن صندلی پزشکی در بهترین دانشگاه های کشور از تو مراقبت کنه…

در کنکور مشاور مشاهده خواهید کرد

در آکادمی کنکور مشاور بعنوان مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی و کنکور با دریافت تمامی مجوز های لازم از وزارت آموزش و پرورش تهران بزرگ و تاسیس مرکز مشاوره و آموزشی زیر نظر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران و همچنین دریافت مجوز هایی همچون نشر بر خط وزارت ارشاد و اینماد تمام تلاشمان انجام فعالیت های اصولی و در چارچوب بوده است.

متاسفانه اشخاص و موسسات مختلفی بدون داشتن مجوز های لازم با استفاده از شبکه های اجتماعی و تبلیغات واهی تنها به دنبال پر کردن جیب خودشان هستند و همین موضوع باعث شده خانواده های زیادی با صرف هزینه های زیاد دستشان به جایی بند نباشد و تنها حسرت انتخاب اشتباهشان را بخوردند.

ما در کنکور مشاور توانسته ایم با بهره گیری از مشاورین با تجربه و رتبه برتری که در رشته های پزشکی در یکی از دانشگاه های تهران تحصیل میکنند رضایت دانش آموزان زیادی را جلب کنیم و به لطف خداوند از سراسر ایران  داشن آموزان در هر سطحی را تحت پوشش قرار دهیم تا امروز موفقیت آن ها انگیزه ای برای فعالیت های بیشتر ما باشد.

در کنکور مشاور جلسات حضوری و تلفنی رایگان با رتبه های برتر کنکور خواهید داشت و تنها در صورت رضایت مشاور را برای پشتیبانی انتخاب میکنید.قبولی پزشکی در کنکور مشاور تضمینی است چون تمامی فرآیند برنامه ریزی های انجام شده بر اساس آخرین اصول و روش های علمی میباشد.

شما در کنکور مشاور علاوه بر استفاده از پشتیبان میتوانید از اساتید کنکوری ما هم بهره بگیرید و بصورت حضوری و آنلاین در کلاس های خصوصی و عمومی شرکت کنید چه در تهران باشید و چه در دور ترین نقطه از تهران قرار داشته باشید.

بدون شک تلاش های ما در راستای حفظ عدالت آموزشی برای تمام دانش آموز کشور در هر شرایطی است تا هیچکس بخاطر نبودن امکانات سرنوتش به ۴ ساعت جلسه کنکور پیوند نخورد…

برنامه ریزی لازم و اصولی برای قبولی تضمینی پزشکی

برنامه ریزی لازم و اصولی برای قبولی تضمینی پزشکی

برنامه ریزی جز مهم ترین کارهایی است که هر داوطلب کنکور باید برای موفقیت حتما انجام دهد.نه تنها برای موفقیت در کنکور سراسری بلکه در هر کاری باید برنامه ریزی داشت. نمیتونید شخص موفقی در کره زمین پیدا کنید که بگوید من بدون برنامه ریزی تونستن به این جایگاه برسم.

شما میتوانید از برنامه ریزی کنکور تجربی کنکور مشاور استفاده کنید

اگر دلبخواهی درس میخونید و برنامه هفتگی و ماهانه تا روز کنکور ندارید باید بگم که قطعا شانسی برای موفقیت و قبولی تضمینی پزشکی نخواهید داشت. برنامه ریزی اصولی باید ویژگی هایی داشته باشد:

👈 ساعت مطالعه هر درس را مشخص کن

حالا که دروس عمومی از کنکور تجربی حذف شدند هر داوطلب کنکور تجربی باید ۵ درس اختصاصی را در بالا ترین سطح به نتیجه برساند.برای اینکار لازم است بر اساس درجه اهمیت و شرایب دروس و نقاط ضعف و قدرت برنامه ریزی انجام داد.

اگر دانش آموز هستید بعد از زمان مدرسه و قبل از شروع زمان مدرسه یعنی صبح  زود میشه از زمان بهترین استفاده را کرد و اگر پشت کنکوری یا فارغ التحصیل هستید بدون نگرانی از زمان مدرسه باید ساعت مطالعه را مشخص کنید.

👈 هفتگی برنامه ریزی کن

بهتر است مباحث را طبقه بندی کنید و در هفته ساعت مطالعه مشخصی برای آن مطلب تعیین کنید.برای مثال با قرار دادن حداقل ۵۰ ساعت مطالعه در هفته یعنی میانگین ۷ ساعت مطالعه مفید در روز میشود به سادگی بر حجم دروس مسلط شد.

البته با افزایش ساعت مطالعه تا ۸۰ ساعت در هفته مطالب بیشتری خوانده میشود و موارد دیگری همچون مرور و تست زدن هم براحتی در برنامه جا نمایی میشود.بهتر است با حداقل ساعت برنامه ریزی را شروع کنید و هر دو هفته ۱ ساعت به میانگین ساعت مطالعه روزانه اضافه کنید.

با این روش بعد از گذشت ۶ هفته بدون هیچ فشاری روزانه ۳ ساعت به برنامه مطالعاتی شما اضافه شده و حداقل هفته ای ۷۰ ساعت درس خوانده اید.برنامه ریزی هفتگی باعث میشود تا ارتقا درسی برنامه را هم ارتقا دهیم پس هر دو هفته از خودت بازخورد بگیر.

👈 قبولی تضمینی پزشکی : در برنامه ریزی ایستگاه مرور و جمع بندی قرار بده

هر چقدر هم که درس بخوانید اما مرور و جمع بندی انجام نشود نتیجه مورد نظر و درواقع قبولی تضمینی پزشکی اتفاق نخواهد افتاد پس لازم است با مرور و جمع بندی بموقع مطالب را به حافظه بلند مدتمان ببریم.

بهترین راه مرور و جمع بندی تست زدن، شرکت در آزمون های آزمایشی و خلاصه نویسی است در ادامه راجع به این موارد هم صحبت میکنیم.

👈 تست آموزشی و زمان دار بزن

هدف از درس خوندن موفق شدن است.چه زمانی موفق میشیم زمانی که بتوانیم تست بزنیم.خیلی از دانش آموزان مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان معدل های بالایی دارند اما در کنکور نتیجه نمیگیرند چون هنوز تست زدن را بلد نیستند!

در حین خواندن مطالب درسی باید از تست های آموزشی استفاده کنید تا هم مطلب برایتان جا بیوفتد و هم تست زدن و سوالات تستی را یاد بگیرید.در پایان خواندن مطالب هم باید سراغ تست های زمان دار بریم و سعی کنیم به مرور بر اساس زمان بندی کنکور به استاندارد لازم برای تست زدن برسیم.

برای رسیدن به این مرحله اصلا عجله نداشته.هیچوقت نمیشه یهو از پله اول به پله دهم پرید.در همین سایت توضیحات مفصلی درباره نحوه زدن تست های آموزشی و زمان دار داده شده حتما مطالعه کن.

👈 خلاصه نویسی کن

خلاصه نویسی یکی از روش هایی است که باعث میشود در زمان جمع بندی و مرور زمان زیادی برای تو ذخیره شود و لازم نباشد برای فراگیری مطالب دوباره از اول زمان زیادی برای خواندن کتاب درسی یا هر منبع آموزشی دیگری بزاری!

در واقع خلاصه نویسی نوعی کد گذاری ذهنی در مطالب است تا زمانی که قسمی از مطالب را دیدی حجم زیادی از درسی که خواندی دوباره در ذهنت یاد آوری شود.خلاصه نویسی میتونه شامل نوشتن مطالب در پا ورقی های کتاب باشد یا حتی دفتر خلاصه نویسی مجزایی تهیه کنی و مطالب را در آن بنویسی.

در رابطه با خلاصه نویسی و نحوه انجام این کار هم توضیحات مفصیلی داده شده است که پیشنهاد میکنیم مقاله مربوط به خلاصه نویسی را حتما مطالعه کنید.خلاصه نویسی بسیار تاثیر گذار است و از هدر رفتن زمان طلایی بعد از عید جلو گیری میکند!

👈 در آزمون های آزمایشی شرکت کن

آزمون های آزمایشی با مشخص کردن سر فصل های مشخص برای هر آزمون در بازه های زمانی هفتگی و ماهانه باعث میشوند داوطلب وادار شود تا مطالب مشخصی را تا زمان آزمون مطالعه کند و مسلط شود.

در واقع کار آزمون آزمایشی مثل لقمه لقمه کردن است و میتوان حجم زیاد و باور نکردنی ای را به موقع مسلط شد.

البته حتما باید در انتخاب آزمون های آزمایشی دقت کنی. معیارهای انتخاب آزمون آزمایشی خوب:

✅ جامعه آماری

✅ هزینه

✅ کیفیت سوالات

✅ برنامه ریزی برگزاری آزمون

✅ کارنامه آزمون

پیشنهاد ما به شما : بهترین آزمون آزمایشی کنکور

👈 اختصاصی برنامه ریزی کن

برای برنامه ریزی اول باید تعیین سطح بشی و بعد از آن شرایط خانواده، محیط درس خواندن ،مدرسه ای که در آن درس میخوانید و منابعی که در اختیارتان است را در نظر بگیرید تا صرفا برنامه ریزی برای شما و با توجه به شرایط و پتانسیل های شما انجام شود.

با اینکار دیگه لازم نیست همش به عقب برگردیم تا برنامه ریزی را تغیر دهیم چون تنها دست آورد به عقب برگشتن حتی اگر باعث رسیدن به برنامه درست باشد از دست دادن زمان است.یهو بخودت میای میبینی ۲ ماه به کنکور مونده تا فهمیدی برنامه ریزی یعنی چی!

هشدار

کپی کردن برنامه دیگران و مشورت با افراد غیر متخصص در این زمینه اکیدا ممنوع!

تماس با کنکور مشاور

👈 مراقب امتحانات نهایی باش

تا قبل از کنکور ۱۴۰۳ سوابق تحصیلی تنها تاثیرات مثبت در نتیجه نهایی کنکور داشت اما با تصویب قوانینی در شورای فرهنگی انقلاب اسلامی سازمان سنجش مکلف شد از کنکور ۱۴۰۳ تاثیرات قطعی ۴۰ درصدی در نمره نهایی کنکور را آغاز و ظرف مدت ۴ سال این تاثیرات را تا ۶۰ درصد قطعی برساند.

در واقع در ۳ سال آینده نمرات امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم از خود کنکور ارزشمند تر خواهند شد و داوطلبانی که معدل بالایی دارند میتوانند شانس بالایی برای موفقیت و انتخاب رشته خوب داشته باشند.

در نتیجه در حال حاضر در هر پایه تحصیلی و هر رشته ای که هستی لازم و ضروری است تا در امتحانات نهایی معدل بالایی داشته باشی تا قبولی تضمینی پزشکی برای شما اتفاق بیوفتد.

👈 ترمیم معدل

داوطلبانی که دیپلم نظام قدیم و سالی واحدی هستند یا در دیپلم نظام جدید معدل بالایی ندارند اصلا نگران نباشند چون میتوانند با شرکت در امتحانات نهایی معدل خود را ترمیم کنند و شانس بالایی برای موفقیت داشته باشند.

شرایط کامل ترمیم معدل و نحوه و زمان ثبت نام ترمیم معدل آموزش و پرورش را از همین جا بخوانید.

👈 ضرایب دروس در سوابق تحصیلی

خیلی از داوطلبان به اشتباه فکر میکنند حالا که دروس عمومی از کنکور حذف شده و سوابق تحصیلی آن ها محاسبه خواهد شد پس دروس اختصاصی فقط در کنکور تاثیر گذارند و سوابق تحصیلی آن ها اصلا ملاک نیست!

در حالی که طبق جداولی که برای تمام رشته های نظری توسط سازمان سنجش ارائه شد تمامی دروس عمومی و اختصاصی دارای ضریب مشخص در محاسبه نمره نهایی داوطلب است پس به هیچ عنوان نباید از هیچ درسی چشم پوشی کنید.

جدول ضرایب دروس مختلف برای محاسبه نمره سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۳ را از همینجا مطالعه کنید.

هشدار

اگر دیپلم تجربی ندارید و قصد دارید در کنکور تجربی شرکت کنید بدون تعارف با توجه به تاثیرات سوابق تحصیلی شانسی نخواهید داشت!

نتیجه گیری

با توجه به توضیحات مفصلی که داده شد متوجه شدیم برای نتیجه گرفتن در کنکور و قبولی تضمینی پزشکی باید اقدامات مشخصی را انجام داد که مفصل توضیح داده شد همچنین هم زمان با کنکور باید نمرات امتحان نهایی بالایی داشت تا بین ۴۰ تا ۶۰ درصد راه را با قدرت طی کرد.

پس در برنامه ریزی ها باید بطور مجزا و تفکیک شده هم کنکور و امتحانات را در نظر گرفت قطعا بدون در نظر گرفتن این دو باهم شما نیمی از راه را فقط طی کرده اید و شانس بالایی برای موفقیت نخواهید داشت.

⭐️ تخصص کنکور مشاور ⭐️

کنکور مشاور بعنوان مرکز تخصصی مشاوره و آموزش متوسطه دوم با بهره گیری از اساتید مطرح و جوان و با انگیزه کشور و همچنین مشاورین رتبه برتر و مشاورین با تجربه در امر مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی توانسته است دانش آموزان زیادی را در مسیر موفقیت همراهی کند.

شما عزیزان برای استفاده از یک جلسه مشاوره رایگان حضوری یا تلفنی و همچنین هماهنگی برای شرکت در همایش های رایگان مشاوره و برنامه ریزی با ما تماس بگیرید.

علاوه بر مشاوره تحصیلی و آموزش های گروهی و خصوصی و آنلاین در زمان انتخاب رشته و استعداد یابی تحصیلی و شغلی هم میتوانید روی کنکور مشاور حساب کنید.

رزومه و اطلاعات و مدارک تحصیلی تمام مشاورین و نتایج دانش آموزان کنکور مشاور را میتوانید از طریق همین سایت مشاهده نمایید همچنین تمامی مجوز های اخذ شده از سازمان های مربوطه را بررسی نمایید و بعد با ما در ارتباط شوید.

در کنکور مشاور تنها آموزش های کنکوری در اولویت نیست و حتی برای امتحانات نهایی هم میتوانید در جلسات رفع اشکال و کلاس های آنلاین و حضوری ما شرکت کنید تا در بالا ترین سطح قبولی پزشکی را برای خودتان تضمین کنید.

هدف از جلسات رایگان مشاوره حضوری و تلفنی این است که شما در صورت موافقت و تایید مشاور به مجموعه بپیوندید علاوه بر آن تمامی مجوز های لازم در رویت شما قرار داده شده تا بدون شک و تردید انتخابی مهم و سرنوشت ساز را به درستی انجام دهید.

برای ارتباط با ما میتوانید همین الان تماس بگیرید یا وقت مشاوره خود را رزرو کنید تا در کمترین زمان ممکن به مشاور متخصص در رابطه با سوالتان متصل شوید.

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید