لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

رشته روان شناسی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روان شناسی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

دانشگاه علمی کاربردی یکی از موفق ترین دانشگاه ها است که در هر شهر وجود دارد و سالانه تعداد زیادی دانشجو در رشته هایی هم چون بهداشت درمانی، فرهنگ و هنر، کشاورزی ، خدمات،  شاخه های صنعتی و غیره می پذیرند.

اما موضوع بحث امروز ما رشته روان شناسی دانشگاه علمی کاربردی است. همان گونه که می دانید رشته ی روان شناسی یکی از محبوب ترین رشته ها در میان داوطلبان است.

این رشته بازار کار خیلی خوب و مناسبی دارد و هر کسی بعد از فارغ التحصیلی می تواند در عرصه های مختلفی فعالیت کند. یکی از مزیت های دیگری که این رشته دارد این است که حتی اگر بازار کار نداشته باشد در زندگی فرد بسیار نقش آفرینی می کند و فرد می داند که در هر اتفاقی باید چگونه رفتار کند.

اما باید خدمتتان عرض کنیم که چند سالی است که  دانشگاه علمی کاربردی رشته ی روان شناسی را ارائه نمی دهد و هیچ دانشجویی در این رشته نمی پذیرد.

شایان ذکر است که اگر تمایل دارید در این رشته تحصیل کنید و قصد ندارید پشت کنکور بمانید و یک دانشگاه بدون کنکور می خواهید می توانید این رشته را در دانشگاه هایی هم چون دانشگاه آزاد و یا پیام نور ادامه بدهید.برای ادامه مطلب با کنکور مشاور همراه باشید.

دیگر رشته های دانشگاه علمی کاربردی

دیگر رشته های دانشگاه علمی کاربردی

باید خدمتتان عرض کنیم که رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع هستند و چنان چه قصد دارید در همین راستا تنها در این دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنید می توانید در یکی از رشته های زیر تحصیل کنید.

👈 رشته اصلاح تربیت

👈 رشته کودک یاری

👈 رشته مدد کاری اجتماعی مربوط به اورژانس اجتماعی

👈 رشته مدد کاری اجتماعی مربوط به مدد کاری خانواده

👈 رشته مدد کاری اجتماعی مربوط به کودکان

👈 رشته مدد کاری اجتماعی مربوط به سالمندان

لازم به ذکر است که رشته های دانشگاه علمی کاربردی تنها به این چند گزینه ختم نمی شوند و این دانشگاه ده ها رشته برای ارائه دارد. شما می توانید رشته های این دانشگاه را از دفترچه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور خارج کنید و یا این که در اولین فرصت با مشاور خود صحبت کنید و یک رشته ی دیگری را جایگزین رشته ی روان شناسی کنید.

مطلب پیشنهادی به شما : دانشگاه علمی کاربردی چیست ؟

چنان چه قصد دارید بیش تر درباره این دانشگاه بدانید ما را در دو بخش پایانی نیز همراهی کنید ک سپس انتخاب با شما است و این شما هستید که مشخص می کنید روان شناسی را در دانشگاه دیگری بخوانید و یا این که رشته ی دیگری در دانشگاه علمی کاربردی بخوانید.

هر آنچه که باید در باره دانشگاه علمی کاربردی بدانید

اولین بار در سال ۷۳ بود که این دانشگاه نیز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و این روز ها هم پای دانشگاه هایی هم چون دانشگاه های دولتی و آزاد فعالیت می کند.

باید خدمتتان عرض کنیم که این دانشگاه تحت نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و تمامی مدارک این دانشگاه مورد تایید این وزارت خانه می باشد و این امر اعتبار مدرک این دانشگاه را به مقدار قابل توجهی بالا می برد‌.

دانشگاه علمی کاربردی شرایط بسیار ویژه ای برای افراد شاغل در نظر گرفته است که کار را برای افراد شاغل راحت تر می کند.  این افراد در صورتی که در زمینه ی رشته دانشگاهی خود فعالیت کنند می توانند از سهمیه شاغلین بهره‌مند شوند.

در چنین مواقعی یک فرم به این عزیزان داده می شود و این امر باید به محل کار فرد تحویل داده شود و سپس به دانشگاه تحویل داده شود.

آن وقت فرد می تواند به صورت غیر حضوری درس های خود را پاس کند و علاوه بر آن در تخفیف در شهریه بهره مند شوند.  اگر مایل هستید بیش تر درباره هزینه ی این دانشگاه بدانید بخش آخر را مطالعه کنید.

شهریه ی دانشگاه علمی کاربردی

برای پرداخت شهریه این دانشگاه نیز باید مقداری را بابت شهریه ثابت و مقداری را برای شهریه متغیر بپردازید. باید به این نکته اشاره کنیم که شهریه ثابت هر ترم ثابت است اما متغیر همان گونه که از نامش پیدا است با توجه به واحد های انتخابی هر ترم مشخص می شود.  اما تمام این شهریه ها نسبت به دانشگاه آزاد خیلی مناسب تر و به صرفه تر است.

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید