لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی بدون کنکور

رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی بدون کنکور
رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی بدون کنکور

امروز قرار است که درباره یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین رشته ها با یک دیگر صحبت کنیم که کم تر کسی در این باره می داند. لازم به ذکر است که رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی بدون کنکور از مهر ماه سال ۹۹ ورودی پذیرفت و سالانه تعداد مشخصی دانشجو می پذیرد.

شاید شما هم برای اولین بار است که شنیده اید دانشگاه علمی کاربردی رشته هایی هم چون تکنسین اتاق عمل، دارو یاری،  بهداشت محیط و تجهیزات و کمک پرستاری را ارائه می دهد.

مطلب پیشنهادی به شما : روانشناسی علمی کاربردی بدون کنکور

شایان ذکر است که بعد از زنان ثبت نام زمانی که دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور نیز شروع می شود و شما می توانید بعد از فارغ التحصیلی به سرعت وارد بازار کار شوید.

لازم است اضافه کنیم که دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت مهر و بهمن ورودی جدید می پذیرد.  بهترین زمان برای ثبت نام ورودی مهر پایان مرداد ماه و بهترین زمان برای ورودی بهمن نیز اول دی ماه است. اگر مایل هستید بیش تر در این باره بدانید کنکورمشاور را در بخش های بعد همراهی کنید.

رشته های کاردانی پیراپزشکی علمی کاربردی

رشته های کاردانی پیراپزشکی علمی کاربردی

بهتر است بدانید که پذیرش این رشته ها با توجه به معدل دیپلم انجام می شود و گزینش فرد نیز به دو شکل متمرکز و نیمه متمرکز انجام می شود. در این بخش به آن دسته از رشته هایی می پردازیم که شما می توانید در کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی بخوانید.

👈 کاردانی فنی باغبانی _ گیاهان دارویی و معطر

👈 کاردانی حرفه ای خدمات سلامت بخش خانواده و مراقبت زنان

👈 کاردانی فنی حرفه ای علوم آزمایشگاهی دامپزشکی

👈 کاردانی فنی صنایع غذایی _ شیر و فرآورده های لبنی

برای ثبت نام در دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی باید مدرک دیپلم را به دانشگاه ارائه بدهید . دانشگاه علمی کاربردی و هر دانشگاه دیگری یک سری شرایط دارد.

شرایط این دانشگاه این است که فرد مسلمان باشد و یا حداقل به یکی از دین های قانونی کشور ایمان داشته باشد.

احکام دین اسلام را رعایت کند، سابقه مصرف مواد مخدر نداشته باشد، در انظار عمومی و در دانشگاه کار غیر اخلاقی انجام ندهد و داوطلب های آقا نیز باید وضعیت خدمت سربازی خود را مشخص کنند.

اگر تمایل دارید بدانید که رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی بدون کنکور در دوره ی کارشناسی چه چیز هایی هستند بخش بعد را مطالعه کنید.

کارشناسی رشته های دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی رشته های دانشگاه علمی کاربردی

اگر قصد دارید در دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنید باید مدرک کاردانی خود را به دانشگاه تحویل بدهید و آن وقت یکی از رشته های زیر را انتخاب کنید:

👈 کارشناسی حرفه ای پزشک یار ورزشی

👈 کارشناسی حرفه ای مدیریت سلامت بخش خانواده و مراقبت زنان

👈 کارشناسی حرفه ای مدیریت سلامت بخش خانواده و مشاوره تغذیه کودک و مادر

👈 مهندسی فناوری تجهیزات آزمایشگاه

در بخش بعد نیز به یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد برای تحصیل یعنی پرداخت شهریه با یک دیگر صحبت می کنیم.

شهریه رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی بدون کنکور

یکی از متداول ترین سوال هایی که داوطلبان از ما می پرسند  این است که شهریه ی این رشته ها چگونه است و هر ترم باید چه قدر بپردازند.

باید خدمتتان عرض کنیم که شما هر رشته ای که بخوانید باید مبلغی به عنوان شهریه ثابت بپردازد و مبلغ دیگری را با توجه به واحد های انتخاب شده در آن ترم به حساب دانشگاه واریز کنید.

ما نمی توانیم یک قیمت دقیق به شما اعلام کنیم زیرا هر واحد و هر رشته مبلغ منحصر به فردی دارد  و تنها وقتی که واحد های خود را انتخاب کردید می توانید میران شهریه را بفهمید.

تنها مسئله ای که می توانیم در این بخش به شما بگوئیم این است که شهریه این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه ها بسیار کم تر است و شما می توانید بدون هیچ مشکلی آن را پرداخت کنید‌.

چنان چه شرایط لازم برای ثبت نام رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی بدون کنکور را دارید می توانید در اولین فرصت ثبت نام خود را یا به صورت حضوری و یا از طریق سایت هم آوا انجام بدهید و مشغول به تحصیل شوید.

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید