لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

منابع کنکور کارشناسی ارشد قارچ شناسی

منابع کنکور کارشناسی ارشد قارچ شناسی

👈 لازم به ذکر است که رشته دامپزشکی زیر مجموعه های زیادی دارد و قارچ شناسی نیز یکی از این زیر مجموعه ها است. اگر شما نیز مایل هستید در آزمون سراسری کارشناسی ارشد شرکت کنید با کنکور مشاور همراه باشید تا درباره منابع کنکور کارشناسی ارشد قارچ شناسی دامپزشکی با یک دیگر صحبت کنیم. 

برای اولین قدم باید به دنبال منابعی باشید که به شما بگوید برای موفقیت در این راه باید چه منابعی را مطالعه کنید. از آن جایی که این منابع خیلی مهم و ضروری هستند سازمان سنجش هر ساله این منابع را معرفی می کند و مشخص می کند که سر فصل های هر رشته ای چه ضریبی دارند.

ما در این بخش سر فصل های کنکور کارشناسی ارشد قارچ شناسی را برای شما نام می بریم و خدمت شما عرض می کنیم که هر کدام از این فصل ها چه ضریبی دارند.

✅ قارچ شناسی با ضریب ۴

✅ زبان عمومی و تخصصی با ضریب ۲

✅ ایمنی شناسی با ضریب ۱

✅ میکروب شناسی عمومی با ضریب ۱

دقت کنید زمانی که شما گرایش مد نظر خود را برای دوران کارشناسی ارشد انتخاب کنید دیگر لازم نیست تمام دروس ک تمام مباحث را مطالعه کنید تنها  کافی است دروسی را که به گرایش شما نزدیک تر عستند را مطالعه کنید.

منابع کنکور کارشناسی ارشد قارچ شناسی
منابع کنکور کارشناسی ارشد قارچ شناسی

این منابع را تهیه کنید

👈 سر فصل قارچ شناسی: کتاب قارچ شناسی دامپزشکی نوشته ی علیرضا خسروی،  رامک یحیی رعیت و حجت الله شکری که در انتشارات جهاد دانشگاهی تهران به چاپ رسیده است.

کتاب قارچ شناسی عمومی دامپزشکی مولف مهدی رزاقی ابیانه و معصومه شمس قهفخری از انتشارات آموزش عالی علمی کاربردی.

کتاب راهنمای آزمایشگاه قارچ شناسی مولف لورا ال هانگر فورد،  آرنولد آر اسمیت و چارلز ال کمپ بل مترجم این کتاب نیز رویا فیروزی است و انتشارات دانشگاه شیراز آن را به چاپ رسانده است.

میکروب شناسی: کتاب قارچ شناسی دامپزشکی و بیماری های میکروبی تالیف پی جی گوئین،  لئونارد،  مارکی مترجم های این کتاب جلال شقایق و تقی زهرایی صالحی هستند انتشارات این کتاب نیز دانشگاه تهران است.

کتاب میکروب شناسی عمومی مولفان صدیقه مهرابیان، مهدی منوچهری و سروش شهریار حامی از انتشارات آییژ،  کتاب میکروب شناسی عوامل باکتریائی و قارچی بیماری های دام تالیف کارن دبلیو پست، جوزف گلن سانگران انتشارات دانشگاه فردوسی.

مطلب پیشنهادی به شما : مشاوره کنکور ارشد

ایمنی شناسی: کتاب ایمنی شناسی مولف ایان تیزارد ترجمه از محمد ربانی و محمد رضا محزونیه از انتشارات دانشگاه تهران،  کتاب اصول ایمنی شناسی پایه و تکنیک های رایج تشخیص سرولوژیکی،  مولکولی در بیماری های عفونی دامپزشکی مولف زهرا صلاحی از انتشارات آوای فهیم

زبان عمومی و اختصاصی : کتاب های زبان عمومی برای تمامی رشته ها یکی است مثلا شما می توانید به سراغ کتاب هایی هم چون ۵۰۴ لغت ضروری زبان انگلیسی،  کتاب زبان انگلیسی عباس فرزام از انتشارات باستان و یا گرامر کاربردی از شهاب اناری از انتشارات مبتکران را تهیه کنید.

البته باید به از کتاب تافل رهنما از ابراهیم نظری تیموری از انتشارات رهنما نیز غافل نشوید.  همان گونه که می دانید زبان اختصاصی هر رشته ای منحصر به فرد است و آن زبان برای دانشجو های آن رشته است.

برای پاسخ دهی به سوالات این بخش می توانید به کتاب هایی هم چون فرهنگ دامپزشکی از انگلیسی به فارسی تالیف مسعود،  واژگان دامپزشکی مولف بیژن رادمهر،  احمد رضا محمد نیا از انتشارات نشر دانشگاهی مراجعه کنید و یا این که کتاب زبان برای دانشجو های دامپزشکی را تهیه کنید.

کلام آخر

👈 لازم به ذکر است که هیچ وقت دیر نیست شما می توانید با یک برنامه ریزی درست و حساب شده به تمام این مباحث برسید و آن ها را در زمان مشخص جمع بندی کنید تا روز کنکور به مشکل برنخورید. 

شما باید برای درست انجام دادن تمام مراحل با یک مشاور صحبت کنید و از آن ها برای منابع کنکور کارشناسی ارشد قارچ شناسی دامپزشکی کمک بگیرید. آن ها به شما انگیزه ی لازم را می دهند تا وسط راه نا امید نشوید . حواستان باشد که شما قرار است وارد مرحله ی جدیدی از زندگی شوید پس اصلا جا نزنید و پر قدرت تر از قبل جلو بروید و در این مرحله از زندگی نیز موفق شوید.

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید