لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

منابع کنکور کارشناسی ارشد باکتری شناسی دامپزشکی

منابع کنکور کارشناسی ارشد باکتری شناسی دامپزشکی
منابع کنکور کارشناسی ارشد باکتری شناسی دامپزشکی

امروز قرار است که درباره یکی دیگر از زیر مجموعه های رشته ی دامپزشکی یعنی باکتری شناسی دامپزشکی با یک دیگر صحبت و خدمتتان عرض کنیم که منابع کنکور کارشناسی ارشد باکتری شناسی دامپزشکی چیست.

خوشبختانه هر ساله به تعداد داوطلب های آزمون ارشد اضافه می شود و این  بسیار خوب است.

شاید اگر در زمان گذشته بودیم اخذ مدرک لیسانس کار بسیار بزرگی  بود و دیگر کسی به ادامه ی تحصیل فکر نمی کرد اما این روز ها شرایط فرق کرده است و کم تر کسی به مدرک کارشناسی بسنده می کند اگر شما نیز از این دسته افراد هستید که قصد ادامه ی تحصیل در رده های بالا تر دارید در این مقاله کنکور مشاور را همراهی کنید.

لازم به ذکر است که از آن جایی که هر دو کنکور سراسری و آزاد با یک دیگر ادغام شده اند منابع آن ها نیز یکی است و این که شما قصد تحصیل در چه دانشگاهی را داشته باشید در پیدا کردن منابع هیچ گونه مانعی ایجاد نمی کند.

دروس مهم و ضروری رشته باکتری شناسی دامپزشکی

شایان به ذکر است که قرار نیست تمام دروس ذکر شده را مطالعه کنید  از آن جایی که هر رشته ای گرایش های مختلفی دارد شما می توانید بر اساس آن گرایش مد نظر خود دروس را مطالعه کنید.

باید خدمتتان عرض کنیم که گرایش های مختلف ضریب های مختلفی دارند.  شما می توانید قبل از پیدا کردن منابع یک نگاهی به دفترچه آزمون ضریب این دروس را از دفترچه بخوانید و همه ی درس های معرفی شده را نخوانید.

ما در این بخش سر فصل های کنکور کارشناسی ارشد باکتری شناسی دامپزشکی را برای شما نام می بریم.

  • زبان عمومی و اختصاصی
  • باکتری شناسی عمومی و تخصصی
  • ایمنی شناسی
  • قارچ شناسی
  • ویروس شناسی

در بخش بعد کتاب هایی که باید برای این سر فصل ها مطالعه کنید به همراه نام نویسنده و انتشاراتی که آن ها را به چاپ رسانده است را برای شما می گوییم.

پیشنهاد ما به شما:مشاور کنکور ارشد

کتاب هایی که باید بخوانید

  1. ویروس شناسی: کتاب ویروس شناسی بخش بیولوژی ویروس ها تالیف فرانک جان فنر مترجم آن نیز آقای هادی کیوانفر انتشارات دانشگاه تهران،  کتاب ویروس شناسی بخش بیماری ها تالیف فرانک جان فنر مترجم هادی کیوانفر از انتشارات دانشگاه تهران
  2. ایمنی شناسی: کتاب قارچ شناسی دامپزشکی تالیف علیرضا خسروی ، حجت الله شکری و رامک یحیی رعیت از انتشارات جهاد دانشگاهی،  کتاب قارچ شناسی دامپزشکی تالیف مهدی رزاقی و معصومه شمس قهفخری از انتشارات آموزش عالی علمی،  کتاب راهنمای آزمایشگاه قارچ شناسی تالیف لورا ال هانگر فورد، آرنولد آر اسمیت و چارلز ال کمپ بل ترجمه از رویا فیروزی انتشارات دانشگاه شیراز
  3. باکتری شناسی: کتاب مروری بر میکروب شناسی و بیماری های میکروبی تالیف کویین و همکاران ترجمه از تقی زهرایی، صالح و جلال شقایق انتشارات دانشگاه تهران، کتاب اصول باکتری شناسی دامپزشکی تالیف جی. آر. کارتر. دارلاجی مترجم ملاحت احمدی و حبیب دستمال چی انتشارات جهاد دانشگاهی ارومیه،
  4.  باکتری شناسی واکر ترجمه از حبیب ضیغمی،  داوود اسماعیلی و بهاره حاجی خانی از انتشارات اندیشه رفیع و کتاب اصول باکتری شناسی دامپزشکی مولف گوردون آر کارتیر مترجم حبیب دستمال چی انتشارات جهاد دانشگاهی ارومیه
  5. زبان عمومی و تخصصی : برای زبان عمومی بهتر است از کتاب هایی هم چون ۵۰۴ لغت ضروری زبان انگلیسی کتاب گرامر کاربردی شهاب اناری از انتشارات مبتکران، کتاب زبان انگلیسی نوشته عباس فرزام از انتشارات باستان و تافل رهنما از ابراهیم نظری تیموری از انتشارات رهنما را مطالعه کنید. برای زبان اختصاصی نیز می توانید کتاب واژه های دامپزشکی فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی مولفان بیژن رادمهر،
  6. احمد رضا محمد نیا از انتشارات نشر دانشگاهی،  کتاب فرهنگ دامپزشکی انگلیسی به فارسی تالیف مسعود هاشمی از انتشارات فرهنگ جامع،  زبان انگلیسی برای دانشجو های دامپزشکی از مسعود تشفام،  شهرام جلیل زاده و حمیده معرفت از انتشارات سمت را مطالعه کنید .

کلام آخر

شما می توانید با مشاور خود مشورت کنید و در صورت نیاز چندین منبع را جایگزین و یا اضافه کنید‌.‌ لازم به ذکر است که شما می توانید یک برنامه ریزی از مشاور خود دریافت کنید و مطابق آن این زمان باقی مانده را طی کنید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید