لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

منابع کنکور کارشناسی ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی

منابع کنکور کارشناسی ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی
منابع کنکور کارشناسی ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی

خیلی از افراد هستند که تمایل دارند  در مقاطع بالا تحصیل کنند و تنها به مدرک لیسانس قانع نمی شوند اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنید امروز با کنکور مشاور همراه باشید تا درباره منابع کنکور کارشناسی ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی با یک دیگر صحبت کنیم.

 شما می توانید در آذر ماه و در روز های که سازمان سنجش اعلام می کند نام خود را در لیست داوطلب ها وارد کنید و در تاریخ مشخص آزمون بدهید.

لازم به ذکر است که پیدا کردن کتاب هایی که برای این آزمون باید مطالعه کنید خیلی مهم و ضروری است زیرا شما متوجه می شوید که باید چه کتاب ها و چه مطالبی را مطالعه کنید. دقت کنید که شما قرار نیست تمام مطالب و درس هایی که در دوره ی کارشناسی خوانده اید را مرور کنید. بهترین کار این است که دروسی که ضریب بالا تری دارند را بخوانید.

گرایش مد نظر خود را انتخاب کنید

شایان ذکر است که رشته ی بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی در واقع زیر گروه رشته ی دامپزشکی است و باید خدمتتان عرض کنیم که این رشته در مقطع کارشناسی ارشد گرایش های مختلفی دارد.

  شما ابتدا باید مشخص کنید  که قصد دارید در مقطع کارشناسی ارشد چه رشته ای را ادامه بدهید و بعد دروسی که برای آن رشته مهم و حیاتی است و ضریب بالایی دارد را مطالعه کنید. شما می توانید قبل از پیدا کردن منابع کنکور کارشناسی ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی دفترچه مربوط به ضریب دروس را مطالعه کنید و بعد از آن بر اساس اهمیتی که دروس دارند آن ها را تهیه کنید.  دروسی که باید تهیه کنید شامل موارد زیر هستند.

  • زبان عمومی و اختصاصی رشته ی بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی
  • اصول نگه داری مواد غذایی
  • شیمی مواد غذایی
  • کلیات بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی

بعد از این که سر فصل سوالات کنکور را مطالعه کردید باید به دنبال کتاب هایی که می توانند شما را در این امر راهنمایی کنند را پیدا کنید.

منابع کنکور کارشناسی ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی
منابع کنکور کارشناسی ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی

کتاب های زیر را پیدا کنید

  1. کتاب زبان عمومی و اختصاصی

برای زبان عمومی کتاب هایی هم چون کتاب گرامر کاربردی انگلیسی نوشته شهاب اناری از انتشارات مبتکران،  کتاب تافل رهنما اثر ابراهیم نظری تیموری از انتشارات رهنما، کتاب ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی و کتاب گرامر عباس فرزام از انتشارات باستان مناسب هستند.

برای زبان اختصاصی نیز باید زبان تخصصی کشاورزی دیباگران ، زبان انگلیسی برای دانشجو های علوم و صنایع غذایی مولف ابوالقاسم جزایری انتشارات سمت را بخوانید.

پیشنهاد ما به شما: مشاوره کنکور ارشد

  1. کلیات بهداشت

  کتاب اصول بهداشت مواد غذایی مولف نورد هر رکنی انتشارات دانشگاه تهران،  کتاب بهداشت و ایمنی مواد غذایی مولف زینب رضایی،  فاطمه اکرمی مهاجری از انتشارات آثار سبحان،  درس نامه بهداشت و ایمنی مواد غذایی مولف بهادر حاجی محمدی،  محمد حسن احرام،  فرهنگ ایزدی، سپیده خلعتبری انتشارات جامعه نگر و کتاب ضروریات بهداشت و ایمنی مواد غذایی مولف دیوید اسوان و ریچارد لینتون

مشاور نیز در پیدا کردن منابع به شما کمک می کند

شما می توانید لیست کامل این منابع را به صورت پی دی اف دانلود کنید و یا این که از مشاور خود بپرسید.  شاید با خود گمان کنید که شما دیگر می توانید به تنهایی از پس آزمون بر بیاید.

اما بهتر است این نکته را اضافه کنیم که شما دیگر آن دانش آموز چند سال پیش نیستید که هیچ کار و برنامه ای نداشته باشید و تمام روز فرصت درس خواندن داشته باشید.

  مشاور به شما کمک می کند که شما از تمام زمان به اصطلاح مرده ی خود نیز استفاده کنید و با یک برنامه ریزی دقیق به آن چیزی که می خواهید برسید.

مشاور به شما انگیزه کافی برای ادامه دادن راه را می دهد و علاوه بر آن به شما می گویند که کدام دروس ضریب بالا تری دارند و شما را به هدفتان نزدیک تر می کنند پس تعلل را کنار بگذارید و همین حالا با یک مشاور حرفه ای و کار کشته صحبت کنید و مطالعه ی خود را شروع کنید.

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید