لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

چند درصد سوالات کنکور تکراری است؟

چند درصد سوالات کنکور تکراری است؟

اکنون بیش از ده‌ ها سال است که آزمون سراسری کنکور برگزار می‌ شود و داوطلبان زیادی در رشته های مختلف در آن شرکت می کنند. اما باید بدانید که همه این داوطلبان به دنبال راه های مختلف برای افزایش درصد سوالات صحیح و رتبه کنکور خود هستند. یکی از سوالاتی که ممکن است برای داوطلبان کنکور ایجاد شود این است که آیا ممکن است سوالات کنکور تکراری باشند؟

اگر ممکن باشد چند درصد از سوالات کنکور تکراری است؟ در پاسخ به چنین سوالی باید این موضوع را در مبحث  وسیع ‌تری مورد بررسی قرار دهیم. اما به طور کلی باید گفت بله امکان تکراری بودن سوالات کنکور وجود دارد اما این که چگونه باید به این سوالات تکراری پی برد و آن ها را شناسایی کرد در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

👇ویس اختصاصی کنکور مشاور برای بررسی سوالات تکراری کنکور👇

چگونه سوالات تکراری کنکور را تشخیص دهیم؟

چند درصد سوالات کنکور تکراری است؟

اگر می‌ خواهید موفقیت چشمگیری در نتیجه کنکور خود داشته باشید توصیه می کنیم که پیشنهادات ما را جدی بگیرید و طبق آن ها عمل کنید زیرا در این صورت می توانید به راحتی سوالات تکراری کنکور و تشخیص دهید. به همین خاطر مواردی که در زیر برای شما دسته بندی شده همه تمهیدات لازم برای شناسایی سوالات تکراری کنکور است لطفاً به موارد زیر توجه نمایید:

  • سعی کنید مطالب حفظی و تشریحی کتاب به بهترین نحو ممکن مطالعه نمایید.
  • تست زنی خود را افزایش دهید.
  • در آزمون های آزمایشی شرکت کنید.
  • سوالات کنکور ۱۰ سال قبل تاکنون را حتما تحلیل و بررسی نمایید.

با توجه به چنین نکاتی می توان فهمید که امکان تکراری بودن سوالات کنکور در سال های گذشته وجود داشته است. اما ممکن است به طراحان سوال کمی برای تکراری بودن سوالات تغییر قائل شوند و آن ها را پیچیده تر و ترکیبی تر ارائه دهند.

چند درصد سوالات کنکور تکراری است؟

چگونه می توان به سوالات تکراری کنکور پاسخ داد؟

اگر شما عزیزان مطالب تمامی کتاب های درسی خود را به طور کامل مورد بررسی و مطالعه قرار دهید تسلط کاملی بر آن ها پیدا خواهید نمود. در این صورت می توانید تست های بیش تری رو به صورت تمرینی انجام دهید.

با افزایش تست زنی تعداد سوالاتی که در هر مبحث شرح داده می شود برای شما آسان تر شده و دیگر پاسخ دادن به آن ها برای تان مثل آب خوردن می شود. شرکت در آزمون های آزمایشی سطح بالا نیز می ‌شود که سوالاتی پیچیده ‌تر و سخت‌ تر از سوالات کنکور را بررسی و تحلیل کنید.

مطلب پیشنهادی به شما : رشته های دانشگاه شریف

در این صورت آشنایی شما با سوالات کنکور بیش تر می شود. و در نهایت تصور این که سوالات تکراری در کنکور را شناسایی کنید افزایش خواهد یافت.

مطالعه تست های کنکور سال های گذشته چقدر تاثیر دارد؟

چند درصد سوالات کنکور تکراری است؟

اگر می خواهید خیلی راحت و سریع به سوالات تکراری کنکور پی ببرید همان طور که گفته شد باید سوالات کنکور سراسری سال های قبل را مورد بررسی قرار دهید به طوری که در طی سال سوالات کنکور ده سال گذشته را تمرین کنید. هم چنین یک ماه مانده به کنکور سراسری حتماً سوالات کنکور سال های قبل را مرور و در شرایط آزمونی برای خود انجام دهید.

مطلب پیشنهادی به شما : آینده رشته دندان پزشکی

در این صورت شما می توانید به وضوح شاهد سوالات تکراری کنکور باشید زیرا طراحان از مطلب جدیدی سوال طرح می کنند در واقع این مطالب همان است اما کمی آن را پیچیده تر و یا با مسائل و مطالب دیگر ترکیب می کنند. بنابراین شما باید زیرک باشید و با استفاده از چنین تکنیکی به تکراری بودن آن ها سریعاً پی ببرید و درصد پاسخ های صحیح خود را بیش تر کنید.

در این مقاله به سوال ” چند درصد سوالات کنکور تکراری است پاسخ دادیم “

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید