لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

اهمیت مطالعه کنکور از تابستان

اهمیت مطالعه کنکور از تابستان

اگر سال آینده کنکور دارید در این مقاله با کنکور مشاور  همراه باشید تا درباره اهمیت مطالعه کنکور از تابستان با یک دیگر صحبت کنیم.  قطعا می دانید که چنان چه موفقیت در کنکور را می خواهید باید برای مدتی از  استراحت خود بزنید.  چند ماه تفریح نکردن به یک انسان موفق شدن می ارزد. دقت کنید که تابستان یک فرصت طلایی به حساب می آید.

لازم به ذکر است که شوماخر در یکی از مصاحبه های خود بعد از بردن یک مسابقه ی خیلی سخت می گوید که راز موفقیت او این است زمانی را که دیگران ترمز می کنند او گاز می دهد.

تابستان دقیقا همان چیزی است که شوماخر می گوید خیلی از افراد به خاطر عادت به تفریح در فصل تابستان دارند به گشت و گذار می پردازند اما شما اگر می خواهید فرد موفقی باشید باید گاز بدهید از تابستان نهایت استفاده را ببرید. همان گونه که می دانید سه ماه زمان کمی نیست و شما می توانید به خوبی تمام درس های این سه سال را مرور کنید.

مهر را با کوله باری پر شروع کنید

اهمیت مطالعه کنکور از تابستان

خیلی از داوطلب ها گمان می کنند که اگر می خواهند نتیجه ی دلخواهی بگیرند باید از اول مهر شروع کنند در صورتی که این گونه نیست و داوطلب موفق از تابستان شروع می کند تا سه ماه نسبت به هم کلاسی های خود جلو تر باشد.

نکته ی خیلی مهمی که وجود دارد این است که شما می توانید بدون استرس از کمبود وقت پیش بروید. یکی دیگر از اهمیت مطالعه کنکور از تابستان این است که شما می توانید نقاط  ضعف خود را رفع کنید. علاوه بر این ها به علت داشتن چند ماه وقت بیش تر می توانید آزمون و خطا داشته باشید ‌.

این مطلب برای شما مفید است : راه های افزایش سرعت مطالعه در کنکور

اما اگر از مهر و یا آبان شروع کنید به هیچ وجه وقت زیادی برای آزمون و خطا ندارید. لازم به ذکر است که در خیلی از مواقع دانش آموز ها دچار سردرگمی هستند و نمی دانند باید چگونه و به چه روشی مطالعه خود را شروع کنند اما شما می توانید در فصل تابستان حسابی روی غلطک بیفتید .

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که افراد موفق در کنکور معمولا روزی ۹ تا ۱۱ ساعت مطالعه دارند اما روز های اول برای شروع بهتر است با ۴ و یا ۵ ساعت شروع کنید که خیلی هم خسته نشوید.

اهمیت تست زدن کنکور از تابستان

اهمیت مطالعه کنکور از تابستان

خب قبل از این که تابستان شروع شود همه ی دانش آموزان خود را برای امتحانات پایان سال آماده کرده اند این یعنی شما به طور تشریحی درس ها را مطالعه کرده اید و حال نوبت به تست می رسد.

یکی از راز های موفقیت در کنکور تست زنی اصولی است شما اگر نکته  و تکنیک تست ها را بفهمید به احتمال خیلی زیاد در کنکور امسال موفق خواهید شد. پس به هیچ وجه از اهمیت مطالعه کنکور از تابستان غافل نشوید و شانس قبول شدن خود را چندین برابر کنید.

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید