لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

چگونه پزشکی تهران قبول شویم؟

چگونه پزشکی تهران قبول شویم

چگونه پزشکی تهران قبول شویم؟ در این مطلب قصد داریم به بررسی سوال چگونه پزشکی تهران قبول شویم، بپردازیم. یک راه حل ساده استفاده از مشاوره کنکور تجربی است.

همان طور که می دانید قبول شدن در رشته پزشکی آن هم دانشگاه تهران کار بسیار سختی است که هر کسی از عهده آن بر نمی آید.

اما اگر شما هم هدف خود را به پزشکی دانشگاه تهران گره زده اید باید حسابی زمان بگذارید و تلاش کنید تا بتوانید بهترین بازده را داشته باشید.

قطعا می دانید که امروزه قبول شدن در رشته های تاپ و دانشگاه های تاپ دیگر کار ساده ای نیست و بسیار سخت شده است زیرا تلاش افراد در این زمینه نیز بیش تر شده و تعداد افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند کم, نیست.

اما امروز ما اینجا هستیم تا این مقاله را به شما ارائه دهیم که بتوانید با انجام و رعایت نکاتی به هدف خود برسید و بهترین جایگاه اجتماعی را به دست آورید.

چرا که بهتر از این نمی شود که شما پزشک مملکت باشید و در راه سلامتی مردم خدمت کنید پس اولین قدم این است که عاشق این رشته شوید تا تحت هیچ عنوان از آن خسته نشوید و به راحتی جا نزنید.

اگر ادامه این مطلب را دنبال کنید می فهمید که باید چه کار کنید. با سوال چگونه پزشکی تهران قبول شویم همراه ما باشید.

چگونه پزشکی تهران قبول شویم

برای قبولی در پزشکی دانشگاه تهران چه کار کنیم؟

در بند قبل هم گفتیم که باید عاشق این رشته باشید اما تنها با عشق ورزیدن به این رشته موفقیت حاصل نمی شود بلکه باید در زمینه های دیگر هم تلاش کرد و مصمم بود.

نظیر و موفقیت به سادگی به دست نمی آید اگر شما هم یکی از دانش‌آموزان رشته تجربی هستید و یا از رشته های دیگر به رشته تجربه آمده‌ اید تا خود را برای قبول شدن در پزشکی دانشگاه تهران آماده کنید خوب به موارد زیر دقت و توجه داشته باشید تا بدانید که باید چه کار کنید:

  • هدف گذاری کوتاه مدت و بلند مدت
  • انتخاب بهترین شیوه درس خواندن
  • استفاده از بهترین منابع درسی و تست زنی
  • مراجعه به مشاور و برنامه ریز
  • تنظیم خواب و تغذیه
  • و مواردی از این قبیل…

اگر نمی دانید که هر کدام از این موارد دقیقا چه منظوری دارند توصیه می کنیم که به ادامه مطلب توجه نمایید زیرا هر یک از این موارد را به طور کامل شرح داده ایم تا شما عزیزان بتوانید پله های موفقیت را یکی یکی طی کنید آنگاه خواهید دید که قبولی در رشته پزشکی آن هم در دانشگاه تهران مثل آب خوردن راحت می شود.

هدف گذاری برای قبولی پزشکی دانشگاه تهران

چگونه پزشکی تهران قبول شویم

همانطور که گفته شد هدف گذاری اولین قدم و مهم ترین قدم در راه قبولی دانشگاه تهران است وقتی می گوییم هدف گذاری کوتاه مدت منظور این است که شما برنامه ریزی کنید تا در آزمون های آزمایشی بهترین رتبه و بهترین درصد را داشته باشید و این کم کم حاصل می شود.

یعنی با هر آزمون شما باید پیشرفت داشته باشید و تعداد سوالات صحیح شما هر بار باید بیش تر شوند و تعداد سوالهای غلط شما هر بار باید کم تر شوند.

اما زمانی که می گوییم برنامه ریزی و هدف گذاری بلند مدت منظور این است که شما پزشکی دانشگاه تهران را هدف قرار دهید و برای رسیدن به این هدف تلاش کنید برای رسیدن به رتبه برتر و هم چنین تراز ممتاز بی وقفه و با جان و دل تلاش کنید. اکنون اگر بند بعد را به دقت مطالعه کنید یاد می گیرید که شیوه درست درس خواندن کدام است.

بهترین شیوه درس خواندن برای قبولی پزشکی دانشگاه تهران

همواره دغدغه بزرگ اکثر دانش آموزان این است که چگونه تا بیش ترین بازدهی را داشته باشند. همان طور که می دانید دروس رشته تجربی سخت و تخصصی هستند از این رو باید به دقت و ریز به ریز خوانده شوند یعنی باید کوچک ترین نکات را یاد گرفت.

شیوه درست درس خواندن این است که شما عزیزان ۲ تا دو نیم ساعت درس اختصاصی بخوانید و یک ساعت و نیم درس عمومی بخوانید و هنگام خواندن دروس اختصاصی هر ۴۵ دقیقه یک بار استراحت کنید.

مطلب پیشنهادی به شما : برنامه ریزی کنکور تجربی

همچنین هنگام خواندن دروس عمومی هر نیم ساعت یک بار استراحت کنید البته که میزان استراحت هم باید نرمال باشد. تست زنی دروس حفظی را باید به روز بعد از درس خواندن موکول کنید.

تست زنی دروس اختصاصی و دروس محاسباتی را باید چند ساعت پس از یادگیری یا چند دقیقه پس از آن انجام دهید. البته که هنگام خواندن دروسی مانند زیست باید حتماً نکته برداری و خلاصه نویسی کنید.

بهترین منابع برای قبولی پزشکی دانشگاه تهران

به همان میزان آن که درس خواندن مهم است منابعی که برای درس خواندن استفاده می‌کنید هم مهم است. زیرا برای قبولی در رشته پزشکی آن هم در دانشگاه تهران فقط کتاب های درسی کافی نیستند.

بلکه باید از از منابع همچون سی دی های آموزشی و کتاب های تست و کتاب های کمک آموزشی استفاده کنید. برای انتخاب بهترین منبع آموزشی باید حسابی تحقیق و پرس و جو کنید تا کتاب تستی را پیدا کنید که کم ترین درصد خطا را داشته باشد. هم چنین باید از سی دی های آموزشی استفاده کنید که مدرس آن ها فردی با تحصیلات بالا و شناخته شده باشد.

مشاور برنامه ریز برای قبولی پزشکی

برای اینکه همه برنامه ریزی ها و قدم هایی که برای قبولی پزشکی دانشگاه تهران برمی دارید صحیح و درست باشند توصیه می‌ کنیم به یک مشاور و برنامه ریز خبره و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید تا در هر مواقعی به شما مشاوره دهد و روحیه لازم را برای ادامه را برای شما فراهم کند تا جا نزنید و مصمم تر محکم تر از قبل به راه خود ادامه دهید تو قبول شوید و به هدف خود برسید.

جدا از برنامه ریزی و مشاوره شما عزیزان باید برنامه ای هم برای خواب و تغذیه خود داشته باشید زیرا این دو عامل تاثیر مهمی در بازدهی مغز شما خواهند داشت.

اگر تغذیه سال و خواب کامل داشته باشید سطح یادگیری شما افزایش خواهد یافت و قطعا نتیجه بهتری هم خواهید گرفت. پس لطفاً به تمام این توصیه ها عمل کنید تا بتوانید موفق شوید و با بهترین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه تهران را نصیب خود کنید.

تماس با کنکور مشاور

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید