لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

مشاوره تحصیل پزشکی بدون آزمون

پزشکی بدون کنکور
پزشکی بدون کنکور

تحصیل پزشکی بدون آزمون در سال های اخیر باب شده است. مانند دیگر لازم نیست که داوطلب لزوما آزمون سراسری پذیرش شود. بر این اساس ظرفیت پذیرش دانشگاه ها به رشته های بدون کنکور نیز اختصاص یافته است و داوطلبان برای تحصیل در این رشته ها نیازی به ثبت نام کنکور سراسری ندارند.

اینکه میتوان بدون آزمون وارد دانشگاه ها برای تحصیل در رشته پزشکی شد دانش آموزان را دچار سردرگمی کرده است. در این نوشته کوتاه میخواهیم در مورد رشته پزشکی و اهمیت گرفتن مشاوره تحصیل پزشکی بدون آزمون بپردازیم.

*****برای دریافت مشاوره کنکور تجربی کلیک کنید*****

درباره رشته پزشکی 

علاقه و توانمندی برای رشته پزشکی

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار برای انتخاب رشته پزشکی داشتن توانمندی در کنار علاقه صرف است. به خاطر داشته باشید برای اینکه در این گرایش موفق شوید علاقه نمیتواند تنها شرط کافی باشد چرا که باید برای گذار از سختی های این رشته شما توانمندی کافی را داشته باشید.

دانشجویان این رشته باید توانایی مواجه با صحنه های دلخراش و ناگوار را داشته باشند. پزشکی معمولا برای افرادی مناسب است که توانایی پذیرش شرایط سخت را دارند.

تحصیل پزشکی بدون آزمون

بازار کار و آینده شغلی رشته پزشکی

رشته پزشکی از جمله رشته های آینده دار در بین دیگر گرایش های تجربی محسوب می شود. در مورد بازار کار باید گفت که همه فارغ التحصیلان پزشکی، باید به مدت زمان دو سال طرح پزشکی را بگذرانند برای دانشجویان پسر این دوسال میتواند دوره سربازی حساب شود.

با وجود اینکه خیلی از داوطلبان به دلیل بازار کار پزشکی گرایش ه تحصیل در آن را دارند اما این رشته به لحاظ بازار کار اشباع نمی شود و هنوز هم مناطقی هستند که از وجود پزشک در شهر خود محروم می باشند.

در کنار رشته پزشکی دیگر رشته ای گروه تجربی هستند که بازار کار خوبی دارند از جمله این رشته ها میتوان به بهداشت عمومی، رشته داروسازی، رشته علوم تغذیه، رشته فیزیوتراپی، رشته رادیولوژی، دندانپزشکی و … اشاره کرد.

*****برای دریافت مشاوره تحصیل در خارج  کلیک کنید*****

پذیرش پزشکی بدون کنکور خارج از کشور

برای تحصیل در رشته پزشکی خارج از کشور نیاز به دادن کنکور و دریافت رتبه قبولی نیست . شما به راحتی میتواند در برخی از رشته های پزشکی اگر میخواهید در یکی از دانشگاه های خارج از کشور برای تحصیل اقدام فرمایید. متخصصان و مشاوران کنکور مشاور این آمادگی را دارند تا به شما اطلاعات لازمه را در زمینه تحصیل پزشکی بدون آزمون ارائه دهند. کافی است با مشاوران در این مجموعه تماس فرمایید و از تجربیات آنها بهره مند شوید.

***** برای رزرو وقت مشاوره تلفنی کلیک کنید *****

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید