لوگو کنکور مشاور
لوگو کنکور مشاور

مشاوره کنکور ارشد

با پیشرفت علوم و فنون در نتیجه تلاش انسان ها برای ارتقا بیشتر خیلی ها علاقه مند به ادامه تحصل در مقطع ارشد و دکترا هستند ، چرا که مسلما با علم بالاتر و مدرک بالاتر می توان به موقعیت اجتماعی و شغلی بالاتری هم رسید. بسته به گرایش که داوطلب انتخاب می کند آزمون او یا توسط وزارت بهداشت یا سازمان سنجش برگزار میگردد. داوطلبانی که میخواهند وارد این دوره شوند باید ابتدا مقطع کارشناسی خود را به اتمام برسانند. یکی از شاخص های موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد گرفتن مشاوره ارشد می باشد.

زمان ثبت نام آزمون مقطع ارشد

مشاوره تحصیلی ارشد
مشاوره تحصیلی ارشد

زمان ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد در آذر ماه هر سال است که به صورت اینترنتی انجام می شود کسانی که قصد ورود به دانشگاه سراسری روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی، پیام نور و آزاد را دارند باید با ورود به سازمان سنجش فرم ثبت نام کنکور ارشد را تهیه و اطلاعات خودر را وارد نمایند.

مطلب پیشنهادی به شما : مشاوره کنکور دکتری


این داوطلبان با قبولی در این ازمون میتوانند کد رشته مربوط به رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند. به خاطر داشته باشید تمام این اتفاقات به راحتی امکان پذیر نیست چرا که رقابت در کنکور ارشد بسیار متفاوت تر از کنکور سراسری مقطع کاردانی یا کارشناسی است.

در کنکور سراسری کد رشته ها بسیار زیاد است. تعداد شرکت کننده ها ی این ازمون تماما برای ما رقیب محسوب نمی شود و خیلی ها صرفا جهت آزمایش یااز روی بی برنامگی ازمون می دهد.

اما کسانی که در کنکور ارشد ثبت نام می کنند کسانی هستند که در کنکور کارشناسی رقبای اصلی بوده اند و ان مرحله را طی کرده اند و در آزمونی دیگر با شما در رقابت قرار گرفته اند.

شما می توانید همین حالا برای مشاوره کنکور ارشد با کنکور مشاور تماس بگیرید.

آخرین اخبار در کانال ایتا کنکور مشاور

آخرین مقالات کنکور مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید